[font=Georgia,] Hoparlörümü aldığımdan beri sol tarafta cızırtı problemi yaşıyordum. Ama o kadar rahatsız etmiyordu. Bazen dayanılmaz bir hal almaya başladı. Neyse, gittim ben hoparlörümü garantiye yolladım(Ayrı ayrı prizlerde, bilgisayarlar da denedim). Geldi garantiden 3 haftanın sonunda fakat "Arıza tespit edilemedi." şeklinde bir yazı ile karşılaşınca şaşırdım. Dedim herhalde ben bir yerde hata yapıyorum. Neyse aldım eve geldim. Taktım bilgisayara baktım bir süre sonra yine aynısını yapmaya başladı fakat biraz azalmış gibiydi. Zaman geçtikte yine aynısını yapmaya başladı. Bir şey izleyip izlememem önemli değil. Durduğu yerde "Czzzzzzzzzzzzzzzz, cz cz cz cz cz, cız pat, cz pat" vs. devam etti. Dedim bu iş böyle olmaz. Gittim tekrar müşteri hizmetlerine. Dedim böyle böyle benim bunu 2. kez gönderişim değişim istiyorum. Tamam not alıyorum dedi. Neyse, benim oradaki çalışana dediğim şeyler şu;[/font]
[font=Georgia,]-Hoparlörümün sol tarafındaki olan cızırtı yapıyor. Diğerinde bir şey yok.[/font]
[font=Georgia,]Karşılığı;[/font]
[font=Georgia,]- Bir süre sonra mı yapıyor hep mi yapıyor?[/font]
[font=Georgia,]- Bir süre sonra yapıyor fakat sadece sol taraftan geliyor diyorum üzerine basa basa. (İlk yolladığım zaman da bunu belirtmiştim)[/font]
[font=Georgia,]Aldığı not: Hoparlörün bir tanesi bir süre sonra cızırtı yapmaya başlıyor. Bu 2. kez yollanıyor.[/font]
[font=Georgia,]Bu kadar. Ben ona ayrı bir şey diyorum o başka bir şey yazıyor. Resmen saçmalık.[/font]
[font=Georgia,]Bu arada bugün tekrar teslim aldım yine aynı şekilde "arıza tespit edilmedi." Neyse eve geldim taktım fişe. Hani radyasyon sesi vardır ya sol taraftan aynı bu şekilde ses çıkarıyor. Çıldırdım. Direk kutuladım. Garanti belgesini de kutunun içine koymuştum o da kayıp undefined Yarın tekrar götürüp tak bakalım fişe ses var mı yok mu diyip suratlarına çarpıcam. Ve garantiye yollamadan önce bu ses hiç yoktu sadece cızırtı vardı. Alıp üstünde tepiniyorlar mı, test edip etmiyorlar mı o bile belli değil. Şaka gibi bir süreç. Ne yapmalıyım ? Haklarım neler ?[/font]
[font=Georgia,]-Hoparlörümün sol tarafındaki olan cızırtı yapıyor. Diğerinde bir şey yok.[/font]
[font=Georgia,]Karşılığı;[/font]
[font=Georgia,]- Bir süre sonra mı yapıyor hep mi yapıyor?[/font]
[font=Georgia,]- Bir süre sonra yapıyor fakat sadece sol taraftan geliyor diyorum üzerine basa basa. (İlk yolladığım zaman da bunu belirtmiştim)[/font]
[font=Georgia,]Aldığı not: Hoparlörün bir tanesi bir süre sonra cızırtı yapmaya başlıyor. Bu 2. kez yollanıyor.[/font]
[font=Georgia,]Bu kadar. Ben ona ayrı bir şey diyorum o başka bir şey yazıyor. Resmen saçmalık.[/font]
[font=Georgia,]Bu arada bugün tekrar teslim aldım yine aynı şekilde "arıza tespit edilmedi." Neyse eve geldim taktım fişe. Hani radyasyon sesi vardır ya sol taraftan aynı bu şekilde ses çıkarıyor. Çıldırdım. Direk kutuladım. Garanti belgesini de kutunun içine koymuştum o da kayıp undefined Yarın tekrar götürüp tak bakalım fişe ses var mı yok mu diyip suratlarına çarpıcam. Ve garantiye yollamadan önce bu ses hiç yoktu sadece cızırtı vardı. Alıp üstünde tepiniyorlar mı, test edip etmiyorlar mı o bile belli değil. Şaka gibi bir süreç. Ne yapmalıyım ? Haklarım neler ?[/font]