Gencer Gaming Satış Sonrası Hizmeti

cruwiel

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
38
Tepki
19
Merhaba arkadaşlar, daha önce burada yaşadığım probleme dair başlık açmıştım, orada da dediğim gibi, sorun yaşarken nasıl şikayet edip kötülediysem, sorun çözülünce teşekkür etmesini de bilirim diye.

Yaşadığım problemin ciddiyetini anlattıktan sonra firma yetkilisi beni aradı kişisel cep telefonundan. Sorun yaşadığım anakartı tanıdık bir bilgisayarcıya götürmemi rica etti. sorunun ne olduğundan emin olabilmek için. Herhangi bir masraf olursa ben karşılarım dedi. Bilgisayarcı bayağı şey denedi ama çözmedi, öyle olunca anakartı ve işlemciyi (işlemcide problem olabilir diye test etmek adına işlemciyi de istediler) pazartesi yolladım, çarşamba onlara ulaştı. Naptınız inceleyebildiniz mi diye sormak için akşam üzeri 4-5 gibi aradım çarşamba günü. Bakacağız birazdan dedi. Lütfen yarına kalmasın kargolama işi, yoksa yetişmez bana dedim, hemen gönderdiğim anakartı incelemeden yenisini gönderdiler.

Anakart ve işlemci yollamıştım, anakart ve işlemci gönderildi. Çarşamba kargoya verdiler, ertesi gün gelir diye umdum ama bugün geldi, sorun yok, problemim halloldu özet olarak. Sağolsunlar arkasında durdular ve problemimi çözdüler. Hem de günlerce haftalarca uğraştırmadan. Durumun ciddiyetini anlayınca hemen firma yetkilisi aradı ve işlemleri olabildiğince hızlıca halletti.

Çok teşekkürler Gencer Gaming!
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst