- Katılım
- 11 Ağu 2022
- Mesajlar
- 38
- Tepki
- 19
GÜNCELLEME 2: Aşağıda belirttiğim gibi anakartı pazartesi yolladım, çarşamba onlara ulaştı. Naptınız inceleyebildiniz mi diye sormak için akşam üzeri 4-5 gibi aradım. Bakacağız birazdan dedi. Lütfen yarına kalmasın kargolama işi, yoksa yetişmez bana dedim, hemen gönderdiğim anakartı incelemeden yenisini gönderdiler. Anakart ve işlemci yollamıştım, anakart ve işlemci gönderildi. Çarşamba kargoya verdiler, ertesi gün gelir diye umdum ama bugün geldi, sorun yok, problemim halloldu özet olarak. Sağolsunlar arkasında durdular ve problemimi çözdüler. Hem de günlerce haftalarca uğraştırmadan. Durumun ciddiyetini anlayınca hemen firma yetkilisi aradı ve işlemleri olabildiğince hızlıca halletti.
GÜNCELLEME: Gencer Gaming'in sanıyorum sahibi aradı ve yaşadığım mağduriyeti anladığını, nasıl bir yol izlememiz gerektiğini güzelce anlattı. İki seçenek sundu. İlki, bilgisayarcı bi tanıdık varsa onun yanına git, yazılımsal bi sorun varsa halletsin, masrafı ben öderim dedi. Eğer daha ciddi bir sorun varsa bugün kargoya yetiştir, yarın bize ulaşır ulaşmaz inceleyelim, hemen akşamına sana ürünü geri gönderelim (ya tamir edilmiş ürünü, ya da yenisini diye tahmin ediyorum). Problem yaşanılan parçayı, yani anakartı kargoladım gönderdim.
İletişime geçen beyefendinin tutumu çok iyi ve yapıcıydı. İnsan refleks olarak Türkiye'de yaşadığımız için hemen "ulan yine mi dolandırılıyorum" paniğine kapılıyor. O panikle bu konuları açtım, ama sanıyorum ki bu sorun güzelce çözülecek gibi. Eğer öyle olursa bu güncellemelerle kalmam, yeni başlık açar, yerdiğim gibi özür dileyip övmesini de bilirim.
Bu cumartesi kıbrısa geri dönüyorum. Umuyorum en kısa sürede sorunumu çözecekler gibi görünüyor.
Geçenlerde haqqus gen 3 sistemini satın aldım. Gelen kargoda ekran kartı yoktu. Ekran kartını unutmuşlar sonradan gönderdiler. Sistemi satın almadan önce defalarca "benchmark test yapıyorsunuz değil mi? Ben kıbrısta okuyorum, bir sorun çıkarsa çok başım ağrır, benim için çok kötü olur" diye kırk kere sordum. Her seferinde "tabi ki tüm testleri yapıp öyle gönderiyoruz" dediler. Ayrıca gelen kargolarda fatura yoktu. Defalarca arayıp mesaj atıp fatura istedim. Göndermeleri 4-5 gün sürdü. Ve gönderdikleri fatura da tam bir skandal. Faturayı eklerde görebilirsiniz. Bu tür sistemlerin faturasına satılan her parça tek tek yazılır ki garantisi olsun, ne alındığı bilinsin. Adamların attığı faturaya bakar mısınız? Daha problem yaşamadan önce fatura gelmişti, neden böyle bi fatura olduğunu, neden tek tek ürünler yazmadığını, bi problem yaşarsak direkt onlara mı göndermem gerektiğini sordum, "tabi ki" dendi.
Ekran kartı salı geldi, ben cuma türkiyeye geldim ve gelir gelmez sistemi akşam kurdum. Power sw takılı değildi, onu takıp çalıştırdım, problemsiz açıldı ama windows yüklenme işlemi yarıda bırakılmıştı. Dolayısıyla ne driver yüklü ne de benchmark test yapılmış durumdaydı. Kendim ekran kartı driverını kurdum, güncellemeleri yaptım, bu süreçte 3-4 kere bilgisayarı yeniden başlattım. Güncellemeler bittikten sonra bile aygıt yöneticisinde hala tanınmayan 4-5 sürücü vardı. Asusun resmi sitesinden anakart modldime uygun sürücüleri kurdum. Yeniden başlatılması gerekiyor yazdı ve başlattım. Bilgisayar kapandı ve bir daha görüntü gelmedi. Ekran kartını başka bir bilgisayarda test ettim düzgünce çalışıyor. Problem çok büyük ihtimalle biosta.
Gencer Gaming'e durumu anlattım, biz sadece Windows kurup gönderiyoruz dediler, driver kurmayı siz yapıyorsunuz dediler. Peki ne yapacağım dedim, "Üründe donanımsal bir arıza bulunmuyor bu sebeple bizim yapabileceğimiz bir garanti vb. durumu sözkonusu değil." dediler. Kelimesi kelimesine. Ekran görüntüsü eklerde.
Bu adamlar böyle bir firma işte görün. Asusla görüştüm, düzgün bir fatura olmadan yardımcı olmayacaklarını söylediler. Defalarca mesaj attım, düzgün bir fatura gönderin dedim ama mesajlarıma cevap dahi vermiyorlar.
12 bin liramı çöpe atmış oldum. Siz atmayın diye bunları yazıyorum. Adam akıllı fatura kesen, satış sonrası ürünün arkasında durabilen ahlaklı firmalardan alışveriş yapmanızı öneririm.
GÜNCELLEME: Gencer Gaming'in sanıyorum sahibi aradı ve yaşadığım mağduriyeti anladığını, nasıl bir yol izlememiz gerektiğini güzelce anlattı. İki seçenek sundu. İlki, bilgisayarcı bi tanıdık varsa onun yanına git, yazılımsal bi sorun varsa halletsin, masrafı ben öderim dedi. Eğer daha ciddi bir sorun varsa bugün kargoya yetiştir, yarın bize ulaşır ulaşmaz inceleyelim, hemen akşamına sana ürünü geri gönderelim (ya tamir edilmiş ürünü, ya da yenisini diye tahmin ediyorum). Problem yaşanılan parçayı, yani anakartı kargoladım gönderdim.
İletişime geçen beyefendinin tutumu çok iyi ve yapıcıydı. İnsan refleks olarak Türkiye'de yaşadığımız için hemen "ulan yine mi dolandırılıyorum" paniğine kapılıyor. O panikle bu konuları açtım, ama sanıyorum ki bu sorun güzelce çözülecek gibi. Eğer öyle olursa bu güncellemelerle kalmam, yeni başlık açar, yerdiğim gibi özür dileyip övmesini de bilirim.
Bu cumartesi kıbrısa geri dönüyorum. Umuyorum en kısa sürede sorunumu çözecekler gibi görünüyor.
Geçenlerde haqqus gen 3 sistemini satın aldım. Gelen kargoda ekran kartı yoktu. Ekran kartını unutmuşlar sonradan gönderdiler. Sistemi satın almadan önce defalarca "benchmark test yapıyorsunuz değil mi? Ben kıbrısta okuyorum, bir sorun çıkarsa çok başım ağrır, benim için çok kötü olur" diye kırk kere sordum. Her seferinde "tabi ki tüm testleri yapıp öyle gönderiyoruz" dediler. Ayrıca gelen kargolarda fatura yoktu. Defalarca arayıp mesaj atıp fatura istedim. Göndermeleri 4-5 gün sürdü. Ve gönderdikleri fatura da tam bir skandal. Faturayı eklerde görebilirsiniz. Bu tür sistemlerin faturasına satılan her parça tek tek yazılır ki garantisi olsun, ne alındığı bilinsin. Adamların attığı faturaya bakar mısınız? Daha problem yaşamadan önce fatura gelmişti, neden böyle bi fatura olduğunu, neden tek tek ürünler yazmadığını, bi problem yaşarsak direkt onlara mı göndermem gerektiğini sordum, "tabi ki" dendi.
Ekran kartı salı geldi, ben cuma türkiyeye geldim ve gelir gelmez sistemi akşam kurdum. Power sw takılı değildi, onu takıp çalıştırdım, problemsiz açıldı ama windows yüklenme işlemi yarıda bırakılmıştı. Dolayısıyla ne driver yüklü ne de benchmark test yapılmış durumdaydı. Kendim ekran kartı driverını kurdum, güncellemeleri yaptım, bu süreçte 3-4 kere bilgisayarı yeniden başlattım. Güncellemeler bittikten sonra bile aygıt yöneticisinde hala tanınmayan 4-5 sürücü vardı. Asusun resmi sitesinden anakart modldime uygun sürücüleri kurdum. Yeniden başlatılması gerekiyor yazdı ve başlattım. Bilgisayar kapandı ve bir daha görüntü gelmedi. Ekran kartını başka bir bilgisayarda test ettim düzgünce çalışıyor. Problem çok büyük ihtimalle biosta.
Gencer Gaming'e durumu anlattım, biz sadece Windows kurup gönderiyoruz dediler, driver kurmayı siz yapıyorsunuz dediler. Peki ne yapacağım dedim, "Üründe donanımsal bir arıza bulunmuyor bu sebeple bizim yapabileceğimiz bir garanti vb. durumu sözkonusu değil." dediler. Kelimesi kelimesine. Ekran görüntüsü eklerde.
Bu adamlar böyle bir firma işte görün. Asusla görüştüm, düzgün bir fatura olmadan yardımcı olmayacaklarını söylediler. Defalarca mesaj attım, düzgün bir fatura gönderin dedim ama mesajlarıma cevap dahi vermiyorlar.
12 bin liramı çöpe atmış oldum. Siz atmayın diye bunları yazıyorum. Adam akıllı fatura kesen, satış sonrası ürünün arkasında durabilen ahlaklı firmalardan alışveriş yapmanızı öneririm.
Son düzenleme: