- Katılım
- 26 Ocak 2023
- Mesajlar
- 31
- Tepki
- 45
Herkese merhaba,
Haziran 2021'den beri GIBIRNET kullanıcısıyım. Şu ana dek en uygun fiyatı sunan internet sağlayıcısı olduğunu söyleyebilirim. Bugün aldığım mesajla tarifelerini 110 TL'den 240 TL'ye çıkarttıklarını öğrendim.
Teknik desteğinin iyi olduğunu söyleyemem. Sürekli kopmalar yaşıyordum. Bunla ilgili açtığım kayıtlara yanıt olarak modemle ilgili olduğunun bilgisini verdiler. 2 ay önce Vodafone H300S modemimi Keenetic Carrier DSL modem ile değiştirdim. Kopmalar ara-ara devam ediyordu. Modem ışıkları yanıyor ancak hiçbir cihaz internete erişemiyordu. Onlar sistemde bağlantıyı aktif zannediyorken veri giriş-çıkışını kontrol etmelerini istediğimde 0 kb/s değerini görünce sorunu fark ediyorlardı. Bu durumla ilgili bıraktığım kayıtlara ise kayda bakan kişi o an internetimin aktif olduğunu görünce "internet bağlantısında sorun yoktur" yanıtını vererek kaydı kapatıyordu. 5 gün önce tekrar aynı sorunu yaşayıp onlara bildirdim, detayları aktardım, böyle dönüş yapmamalarını, gerçekten incelemelerini istedim ve gelen cevap yine aynıydı.
Kopma problemleri yaşamadığım zamanlarda ise internetle ilgili hız problemi nadiren yaşıyordum. Kopmayı baz almazsak ideal bir internet sağlayıcısıydı ancak bu zamdan sonra kopmaları ve teknik servisi göz ardı edemeyeceğim.
Kullanıcı yorumlarından hareketle teknik servis anlamında iyi olan ve müşteri odaklı çalışan internet servis sağlayıcılarını önerir misiniz?
Teşekkür ederim.
İyi forumlar dilerim.
Haziran 2021'den beri GIBIRNET kullanıcısıyım. Şu ana dek en uygun fiyatı sunan internet sağlayıcısı olduğunu söyleyebilirim. Bugün aldığım mesajla tarifelerini 110 TL'den 240 TL'ye çıkarttıklarını öğrendim.
Teknik desteğinin iyi olduğunu söyleyemem. Sürekli kopmalar yaşıyordum. Bunla ilgili açtığım kayıtlara yanıt olarak modemle ilgili olduğunun bilgisini verdiler. 2 ay önce Vodafone H300S modemimi Keenetic Carrier DSL modem ile değiştirdim. Kopmalar ara-ara devam ediyordu. Modem ışıkları yanıyor ancak hiçbir cihaz internete erişemiyordu. Onlar sistemde bağlantıyı aktif zannediyorken veri giriş-çıkışını kontrol etmelerini istediğimde 0 kb/s değerini görünce sorunu fark ediyorlardı. Bu durumla ilgili bıraktığım kayıtlara ise kayda bakan kişi o an internetimin aktif olduğunu görünce "internet bağlantısında sorun yoktur" yanıtını vererek kaydı kapatıyordu. 5 gün önce tekrar aynı sorunu yaşayıp onlara bildirdim, detayları aktardım, böyle dönüş yapmamalarını, gerçekten incelemelerini istedim ve gelen cevap yine aynıydı.
Kopma problemleri yaşamadığım zamanlarda ise internetle ilgili hız problemi nadiren yaşıyordum. Kopmayı baz almazsak ideal bir internet sağlayıcısıydı ancak bu zamdan sonra kopmaları ve teknik servisi göz ardı edemeyeceğim.
Kullanıcı yorumlarından hareketle teknik servis anlamında iyi olan ve müşteri odaklı çalışan internet servis sağlayıcılarını önerir misiniz?
Teşekkür ederim.
İyi forumlar dilerim.