HIZ DÜŞMESİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mehmet Karlıoğlu

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
6
Tepki
0
Arkadaşlar spedtestte indirme hızım 5mbps windows 10 kullanıyorum microsoft storeden bir şey indirirken hızım 5mbps yi görüyor ama googleye girince bir şey indirirken hızım 100 kbps civarında bir hıza düşüyor ne yapabilirim?
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,139
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Öncelikle foruma hoş geldiniz. Sorununuza gelirsek sizin yazdığınız şekilde yazıyorum "Google 'a girince bir şey indirince indirme hızı 100 kbps olarak görünüyor" demişsiniz bunu biraz detaylı anlatır mısınız. Örneğin sitelerin sunucu yoğunluğu uzaklıkları veya kotaları olur eğer indirdiğiniz dosyaya özel bir durumsa sizin ile alakasız bir durum bu yani yapabileceğiniz bir şey yok. Ama diyelim ki farklı farklı pek çok dosya indirmeye basıyorsunuz hepsinde benzer 100 kbps sonuç alıyorsanız ve tarayıcı değişikliği fayda etmiyorsa buna bakabiliriz. Sorunu çözmek amaçlı yapabileceğimiz bir kaç şey olabilir.
 
KS

Mehmet Karlıoğlu

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
6
Tepki
0
Tek bir dosya indirirken bu sorunu yaşıyorum. Google, firefox, microsoft edge olsun aynı sorunları yaşıyorum. Speedtestte mbps i görürken tarayıcıda 100 200 kbps yi görüyorum. İdm ile denedim sonuç aynı değişen birşey de yok modem arayüzüne girdim önceliği kendime verdim ama nafile sorun ney anlayamadım bir türlü.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,139
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Ündirdiğiniz dosya ne ve indirdiğiniz platform nedir? Onlarıda yazın ki sorun sunucu büyük ihtimalle kesinleştirmek amaçlı sormam gerek bunları.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,139
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Mehmet Karlıoğlu' Alıntı:
https://schneider-electric.app.box.com/s/6fbwwl6u99mo196mr6didek2p13rr8x7
unity pro xl yazılım programı schneider electric sadece bu dosya için geçerli değil indirdiğim tüm dosyalar için düşük hız alıyorum

Tüm ağ ayarlarınızı sıfırlamak ve Cache dosyalarını silmek sorunu çözebilir. Aşağıdaki verdiklerimi uygulayın.

  • @echo off
    netsh int ip reset a.txt
    ipconfig /flushdns
    ipconfig /registerdns
    ipconfig /release
    ipconfig /renew
    netsh winhttp reset proxy
    netsh winsock reset
    netsh advfirewall reset

    del /s /f /q %userprofile%\Recent\*.*
    del /s /f /q C:\Windows\Prefetch\*.*
    del /s /f /q C:\Windows\Temp\*.*
    del /s /f /q %userprofile%\appdata\local\temp\*.*
    exit
Bir Not Defteri açın ve yukarıdaki kodları yazın yada kopyala yapıştır yapın. Dosya / Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Yani bir isin verip sonuna .bat yazacaksınız. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız ve bir siyah DOS ekranı açılacak. İşlemleri uygulayacak ve DOS ekranı kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlemde çok uzun süre takılırsa ki 1 dk. sürecektir en uzun işlem bundan uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İlk boşluğa kadar olan kod kısmı interneti komple sıfırlayacak ve diğer kısım sistemdeki kalıntı dosyaları temizleyecek. İşlemlerden sonra DOS ekranı kapanacak ve siz sistemi yeniden başlatacaksınız. Sistem açıldığında biraz bekleyin yeniden ayarlamalar yapılacak otomatik olarak sonra internet gelecek. Tekrar deneyin sorun devam ediyor mu.
 
KS

Mehmet Karlıoğlu

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
6
Tepki
0
ugur.gozaydin' Alıntı:
Mehmet Karlıoğlu' Alıntı:
https://schneider-electric.app.box.com/s/6fbwwl6u99mo196mr6didek2p13rr8x7
unity pro xl yazılım programı schneider electric sadece bu dosya için geçerli değil indirdiğim tüm dosyalar için düşük hız alıyorum

Tüm ağ ayarlarınızı sıfırlamak ve Cache dosyalarını silmek sorunu çözebilir. Aşağıdaki verdiklerimi uygulayın.

  • @echo off
    netsh int ip reset a.txt
    ipconfig /flushdns
    ipconfig /registerdns
    ipconfig /release
    ipconfig /renew
    netsh winhttp reset proxy
    netsh winsock reset
    netsh advfirewall reset

    del /s /f /q %userprofile%\Recent\*.*
    del /s /f /q C:\Windows\Prefetch\*.*
    del /s /f /q C:\Windows\Temp\*.*
    del /s /f /q %userprofile%\appdata\local\temp\*.*
    exit
Bir Not Defteri açın ve yukarıdaki kodları yazın yada kopyala yapıştır yapın. Dosya / Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Yani bir isin verip sonuna .bat yazacaksınız. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız ve bir siyah DOS ekranı açılacak. İşlemleri uygulayacak ve DOS ekranı kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlemde çok uzun süre takılırsa ki 1 dk. sürecektir en uzun işlem bundan uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İlk boşluğa kadar olan kod kısmı interneti komple sıfırlayacak ve diğer kısım sistemdeki kalıntı dosyaları temizleyecek. İşlemlerden sonra DOS ekranı kapanacak ve siz sistemi yeniden başlatacaksınız. Sistem açıldığında biraz bekleyin yeniden ayarlamalar yapılacak otomatik olarak sonra internet gelecek. Tekrar deneyin sorun devam ediyor mu.

Maalesef hız'da bir değişim olmadı.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,139
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bunlar işe yaramadıysa 2 sebepten oluyordur başka açıklaması yok. Ya internet servisini aldığınız hat ayarlarından yada modem kaynaklı sorun var. Bu ikiside temelde aynı sayılır yani net altyapınıza ait operatörünüzü arayıp durumu böyle çözmeyi deneyin.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,139
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Yani detaylı olabilecek çözümleri önerdim işe yaramadıysa tüm indirmeler de sorun yaşıyorsanız farklı tarayıcılar ve dosyalar hep aynı sonuç veriyorsa dediğim gibi servis sağlayıcınızı arayıp bilgi alın. Ya modem ya ağ kaynaklıdır sorun zaten onlar size söyler.

Başka sorularınız için foruma yine bekleriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst