i7 3770 ve GTX 1060 CS:GO Yırtılma problemi

Furkan Paşaoğlu

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
23 Kas 2019
Mesajlar
6
Tepki
0
Sistem ozellikleri;
i7 3770,
MSI 1060 3 GB Gaming X,
8 GB RAM 1333MHz
AOC 24g2U monitor 144 Hz.

CS:GO ayar;
Düşük, düşük, düşük, yüksek, 8X,
V-Sync kapali,
Monitörde FreeSync açık, NVIDIA G-Sync açık.

Tearing sorunum vardı, monitör alınca gider sandım ama hala ayni. 1024x768 ayarlar düşük moda getiriyorum. Hala yırtılma mevcut. Kaç aydır bu sorunu çözmekle uğraşıyorum fakat hala çözemedim.


https://youtu.be/-f7nDhhB-EE[/SIZE]
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
NVIDIA G-SYNC Compatible sadece DP kablosu ile tam anlamıyla sorunsuz çalışıyor ayrıca FreeSync kapalı olmalı ve monitör Hz oranı ile masaüstü Windows Hz oranı mutlaka eşit olmalı. FreeSync ayarı monitör ayarlarından açık olmalı. Ayrıca çözünürlük ile alakası yok normal çözünürlüğe alabilirsiniz oyunu.
 
KS

Furkan Paşaoğlu

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
23 Kas 2019
Mesajlar
6
Tepki
0
ugur.gozaydin' Alıntı:
NVIDIA G-SYNC Compatible sadece DP kablosu ile tam anlamıyla sorunsuz çalışıyor ayrıca FreeSync kapalı olmalı ve monitör Hz oranı ile masaüstü Windows Hz oranı mutlaka eşit olmalı. FreeSync ayarı monitör ayarlarından açık olmalı. Ayrıca çözünürlük ile alakası yok normal çözünürlüğe alabilirsiniz oyunu.
g-sync nvidia denetim masasından kapattım aynı sorun devam ediyor.
aktif ettim hayla aynı sorun.
monitördeki hz ile masaüstündeki aynı ama hayla aynı sorun devam ediyor.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Vallahi bu kadar şeye rağmen dediğim şeylerin hepsini yaptıysanız kablo vs. her şey doğru ise sorunsuz çalışması gerekiyor ama sizin ya kabloda yada yazılımsal bir sorununuz var gibi duruyor. Normalde Displayport 1.2a desteği ve buna uygun kablo ile sorunsuz çalışması gerek belki bu standartları karşılamıyordur sizin kablolar. Ekran kartı çıkışınız DisplayPort Version 1.4 destekli onda bir sorun yok. Yada yazılımsal bir sorun olabilir ki buda bir olasılık. DDU ile yazılımı ile NVIDIA yazılımını Windows 'u Güvenli Modda başlatıp kaldırın ve sistemi normal başlatıp tekrar kurun. Ve tekrar deneyin.

Bu arada ben videonuzu izledim ama bir sorun fark edemedim belki benim gözlerde bir sorun vardır ama sorun göremedim.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst