Cihazı yeniden başlatmayı denemediyseniz deneyin. (Eski cihazımda bu tür sorun yaşadığım birkaç uygulamada işime yarıyordu.)
Depolama alanınız ne durumda? Yeteri kadar boş alan mevcut mu bir kontrol edin.
- Yeterli hafıza yok ise CCleaner veya alternatif temizlik uygulamaları ile temizlik yapabilirsiniz veya elle gereksiz şeyleri temizleyebilirsiniz.
Yüklü uygulamalarınızda Instagram'ı etkileyebilecek herhangi bir uygulama varsa o
uygulama(ları)yı durdurup deneyin. (vpn, dns, izleyiciler veya diğerleri)
İnternet bağlantınızı kontrol edin;
- Wifi bağlıysanız farklı bir Wifi ağında veya Mobil verinizden deneyin.
- Mobil verinizden bağlanıyorsanız cihazı uçak moduna alın ve çıkartın tekrar deneyin.
- İki türlüde olmadıysa uygulama mağazasından VPN indirip VPN ile giriş deneyin (açılırsa ana hesabınıza girmenize gerek yok)
Emin değilim ama bi ihtimal işe yarayabileceğini düşünüyorum: Bazı Samsung cihazlarda uygulama klonlayıcı var yanılmıyorsam dual app diye geçiyor. Cihazınızın ayarlarından bi kontrol edin varsa onunla Instagram'ı klonlayıp deneyin yoksa Play Store mağazasından Parallel Space ile Instagram klonlayıp giriş yapmayı deneyin...
Umarım bunlardan birisi işine yarar. Aklıma başka bir çözüm önerisi gelmiyor. Yine de olmazsa lite uygulaması üzerinden
sorun bildirmeyi deneyin veya yeni bir güncelleme gelene kadar Lite sürüm kullanmaya devam edin. Lite sürümünü kullanmak istemiyorsanız Android için modlanmış Instagram uygulamaları nette var. Ancak
modlanmış sürümler gizlilik ve güvenlik riskleri barındırabilir bu yüzden bunları muhakkak araştırarak kullanmanız gereklidir.