Laptoplarda Format Sonrası Driver Nasıl Indirilmeli (Nitro 5)

yeahyeah00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
13
Tepki
1
üreticinin sitesindeki çoğu driver 2020'ye ait veya 1-2 yıl eski. driverlar tek tek elle mi indirilmeli yoksa hepsi acer'ın sitesinden indirilip geçilmeli mi sizce? (gpu-cpu ve ağ driverları dışında) siz üreticinin kendi sitesine koyduklarını mı indiriyorsunuz direkt arkadaşlar?
 

S C O

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
2,875
Tepki
1,148
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
üreticinin sitesindeki çoğu driver 2020'ye ait veya 1-2 yıl eski. driverlar tek tek elle mi indirilmeli yoksa hepsi acer'ın sitesinden indirilip geçilmeli mi sizce? (gpu-cpu ve ağ driverları dışında) siz üreticinin kendi sitesine koyduklarını mı indiriyorsunuz direkt arkadaşlar?
İşletim sistemi Windows 10 ise otomatik olarak zaten driverları yüklüyor hocam, Alternatif olaylara bakarsanız eğer. Resmi sitelerinden indirmek daha sağlıklı olur.

Şahsen ben şu ''Driver Booster'' olayı var, Ona hiç bulaşmıyorum hangisini güncelleyeceksem resmi sitesin den bulup indiriyorum.
 
KS

yeahyeah00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
13
Tepki
1
İşletim sistemi Windows 10 ise otomatik olarak zaten driverları yüklüyor hocam, Alternatif olaylara bakarsanız eğer. Resmi sitelerinden indirmek daha sağlıklı olur.

Şahsen ben şu ''Driver Booster'' olayı var, Ona hiç bulaşmıyorum hangisini güncelleyeceksem resmi sitesin den bulup indiriyorum.
win10'un kurduğu ses sürücüsü vs ellemeden önemli birkaç şeyi kurdum sadece hocam, hepsiyle uğraşmaya gerek yok sanırım
 
KS

yeahyeah00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
13
Tepki
1
CPU, GPU, Ağ Kartı, ve Ses kartı driver kurulduysa diğerleri pek önemli değil, Diğer driverları kurmak tamamen sana kalmış.
teşekkürler hocam. hepsini güncel şekilleriyle kurdum evet, sadece şu "killer control center" ne kadar önemli bilemedim. ax200 ve e2600 killer ethernet bulunmakta cihazda, ax200 driverı zınk diye indi de killer şeysi için package şeklinde şu indirmeler var
2600 olan paketi indireyim mi sizce? ağ sürücülerini güncelledikten sonra bir ayar yapmak gerekmez değil mi?
 

S C O

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
2,875
Tepki
1,148
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
teşekkürler hocam. hepsini güncel şekilleriyle kurdum evet, sadece şu "killer control center" ne kadar önemli bilemedim. ax200 ve e2600 killer ethernet bulunmakta cihazda, ax200 driverı zınk diye indi de killer şeysi için package şeklinde şu indirmeler var
2600 olan paketi indireyim mi sizce? ağ sürücülerini güncelledikten sonra bir ayar yapmak gerekmez değil mi?
O konu da bilgim yok be, Kardeşim yanlış yönlendirmek istemem seni.
 
KS

yeahyeah00

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2023
Mesajlar
13
Tepki
1
ahaha adamsın ustam, kalanı bende iyi forumlar
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst