beyuler ben yaklaşık bundan 6 ay önce bir lian li eko sistem topladım 2 egzoz 3 ekran kartına doğru hava vericek reverse balde ve işlemci soğutucusu için 360mm kasa içindeki reverse kasa dışıdna yani arka tarafında bululan normal ancak fan ayarlarını yapmadım ve bilgisayar çok ısınıyor işlemcicm 7800x3d ekran kartım gigbayte aero 5070 ti ama işlemci çok ısnıyr şuan boşta 75 derece ve pc kendim topladım bir hatada yapmadım bana normal gelmiyor ve bu bios tann fln ayar yapılıyormuş ama uygulamsı var l conntac diiye bilen varsa bana bir fan ayarı söylesin çok sıkıntı bu durum
