- Katılım
- 18 Tem 2024
- Mesajlar
- 359
- Tepki
- 75
Merhaba arkadaşlar ben size bi arkadaşım adına bişi danışmak istiyorum. Arkadaşım yeni bi pc topladı parçalarıda bilgisayarcıda toplattı. Orda eski donanımın bi kaç parçasına takas ve + biraz para ile sıvı soğutucu teklif etmişler. Ona da mantıklı gelmiş kabul etmiş. Montaj parası almamışlar + takas ve üstünede 2000 kadar bi ücret ile sıvı soğutmayı takmışlar. Herşey burdan sonra başlıyor. Sıvı soğutucu sıfır kutudan gözünün önünde çıkmış. Yeni sistemin mutluluğu heycanıyla o gün aklına gelmemiş. 2 3 gün sonra arkadaşın aklına gelmiş firma ne fiş kesmiş ne fatura ulaşmış. Ya demiş benim ürünün başına bişi gelirse kimle muhattabım. Bilgisayarcı bizle demiş, ama demiş elimde fatura olsun ben ürünlerin kutu faturasını teslim ettim. Garanti dururmum belli olsun sıfır ürün aldım. Atarım faturasını ürünün demiş. 1 2 gün yazmamış beklemiş bilgisayarcı dönmemiş bi daha yazmış. Yarın atayım demiş gene ortada fatura yok. Arkadaşta şahsi alınmış garantisi bitmiş ürünü verdiler psikolojisinde. Whatsappa konuşmaları ve ibana attıgı 2000nin kaydı var. Şikayet edicek olsa nereye nasıl şikayet etmeli ve sonucunda ne hak eder bilgi almak istiyoruz. Ne fatura kesiyor ne fiş vergisiz işlem gibi bi durumun içinde hemde sıfır ürün veriyor ortada garanti fatura yok.