Çözüldü Monitör İadesi Hakkında Bilmem Gerekenler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
Merhaba,

1 haftadır bekliyordum ve sonunda hüsran yaşadım. Gigabyte G24F monitörden 2 adet aldık birini arkadaşa. Arkadaştakinde hiçbir sorun yok. Ama benimkinde 165 ve 170 HZ ayarlarda cıyırtı, dip ses her ne deniyorsa ondan vardı. Aşırı rahatsız ediyordu. Her şeye baştan başlarken kamera ile kaydı aldım. Sonra detaylı bir şekilde sorunu anlattım video da.

Şu an satın aldığım n11 mağazasından yanıt bekliyorum büyük ihtimal garanti servisine ilet tarzı bir şey diyecek ve süreç hem uzayacak hem de sıfır cihaz açılacak ve başka sorunların doğma olasılığı yükselecek. Kutu açıldığı için benim bildiğim 14 gün içinde iade olayı yanıyor.

Daha önce bu konu hakkında bilgi sahip olup bu sorunu yaşayanlar bana tavsiyede bulunabilir mi? Ne yapmalıyım?

- Windows güncel. Driverler güncel. Ayrıca ses de gelmiyordu.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
Gelişmeleri buradan yapmaya devam edeceğim. Video kaydı sorunu anlatan metin ile ürünü kargoya verdim. Tabi öncesinden firma ile görüştüm ve ücretsiz gönderim için anlaşmalı kod verdi. Yüksek ihtimalle değişim yapacaklar gibi duruyor gelişmelerden haberdar edeceğim.
 
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
Evet, forumun en talihsiz kullanıcısı olarak son paramı monitöre vermiştim ve monitör bozuk gelmişti. İlgili firmayla görüşüp değişim talep ettim ve kargoyu eksiksiz bir şekilde ilettim. Hani sorun vardı ya bir tane daha sorun eklenerek herhangi bir darbe tarz ı olay olmadan ekran darbe almış ve yarısı gözükmüyor. Mağaza bunu göstererek ürünü tekrardan bana iade edeceğini söyledi ve ben n11 ile iletişime geçip detaylı bir şekilde olayı anlatıp gerekli videoları yolladım ve onlardan yanıt bekliyorum. Evet yaklaşık 8 yıldan fazladır eski model bir laptop kullanıcısıyım @OceanLaB hocamın sayesinde kasa aldım. Hem öğrenciyim hem yazılım üzerine işlerimi yapmaya çalışıyordum şu an çok pişmanlık içerisindeyim ve gerçekten mental olarak iyi değilim. Çöken ekran için bir tutanak tutulmamış ve bana herhangi şekilde değişim ve iade yapılmayacağı söyleniyor. Gerçekten iyi değilim :(
 
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
N11 yetersiz kanıt yüzünden iade veya değişim talebine olumlu bakmadı. Tüketici hakem heyetine başvurdum ve 6 ay içerisinde bir sonuca ulaşacağını umuyorum :confused:
 

İsmail

Administrator
Admin
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
318
Tepki
131
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Evet, forumun en talihsiz kullanıcısı olarak son paramı monitöre vermiştim ve monitör bozuk gelmişti. İlgili firmayla görüşüp değişim talep ettim ve kargoyu eksiksiz bir şekilde ilettim. Hani sorun vardı ya bir tane daha sorun eklenerek herhangi bir darbe tarz ı olay olmadan ekran darbe almış ve yarısı gözükmüyor. Mağaza bunu göstererek ürünü tekrardan bana iade edeceğini söyledi ve ben n11 ile iletişime geçip detaylı bir şekilde olayı anlatıp gerekli videoları yolladım ve onlardan yanıt bekliyorum. Evet yaklaşık 8 yıldan fazladır eski model bir laptop kullanıcısıyım @OceanLaB hocamın sayesinde kasa aldım. Hem öğrenciyim hem yazılım üzerine işlerimi yapmaya çalışıyordum şu an çok pişmanlık içerisindeyim ve gerçekten mental olarak iyi değilim. Çöken ekran için bir tutanak tutulmamış ve bana herhangi şekilde değişim ve iade yapılmayacağı söyleniyor. Gerçekten iyi değilim :(
ürün servise gönderdiğinde kargo da mı hasar alıp gitti yanlış mı anlıyorum. Böyle bir olay yaşandıysa keşke kargo şirketi ile görüşüp konuyu halletmeye çalışsaydınız.
 

OceanLaB

Administrator
Admin
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
4,712
Tepki
5,144
Konum
34 | İstanbul Anadolu
N11 yetersiz kanıt yüzünden iade veya değişim talebine olumlu bakmadı. Tüketici hakem heyetine başvurdum ve 6 ay içerisinde bir sonuca ulaşacağını umuyorum :confused:

Geçmiş olsun gerçekten hocam. Elektronik işi "maalesef" şans işi. Normalde çok kaliteli monitörleri var Gigabyte'ın. Üründe problem çıkmasa, uzun yıllar rahatlıkla kullanırdınız. Şimdi boşu boşuna çorbaya sinek düştü :(
 
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
ürün servise gönderdiğinde kargo da mı hasar alıp gitti yanlış mı anlıyorum. Böyle bir olay yaşandıysa keşke kargo şirketi ile görüşüp konuyu halletmeye çalışsaydınız.
kutuaÜrün ayıplı olarak geliyor bana verdikleri anlaşmalı kargo numarasına ürünü gönderiyorum. Sonra bana diyorlar ki ürünün kutusunda darbe iz falan yok ürünü iade alamayız yani ürünü ben kırmışıyım gibi gösteriyorlar ve iade etmek istemiyorlar. Üründe arıza kırık vb olaylar varsa bunu alacan kişinin bildirmesi gerekiyor ben gönderirken ürün sağlamdı özenle kutulayıp ilettim. Adamlar sen kırmışsın ayağına yattılar kendilerine de yazdım kargodan tutanak rapor tarzı bir şey alın diye cevap vermediler.
Geçmiş olsun gerçekten hocam. Elektronik işi "maalesef" şans işi. Normalde çok kaliteli monitörleri var Gigabyte'ın. Üründe problem çıkmasa, uzun yıllar rahatlıkla kullanırdınız. Şimdi boşu boşuna çorbaya sinek düştü :(
Ne yapalım abi. Öğrenciyim uygun fiyata iyi bir monitör almak istedim ama nasip değilmiş. İnşallah tüketici hakem heyetinden güzel bir cevap gelirde verdiğim paraya yazık olmaz :(
Burada şunu öğrendim n11 üzerinden hiçbir şekilde ürün almayacağım....
 

OceanLaB

Administrator
Admin
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
4,712
Tepki
5,144
Konum
34 | İstanbul Anadolu
kutuaÜrün ayıplı olarak geliyor bana verdikleri anlaşmalı kargo numarasına ürünü gönderiyorum. Sonra bana diyorlar ki ürünün kutusunda darbe iz falan yok ürünü iade alamayız yani ürünü ben kırmışıyım gibi gösteriyorlar ve iade etmek istemiyorlar. Üründe arıza kırık vb olaylar varsa bunu alacan kişinin bildirmesi gerekiyor ben gönderirken ürün sağlamdı özenle kutulayıp ilettim. Adamlar sen kırmışsın ayağına yattılar kendilerine de yazdım kargodan tutanak rapor tarzı bir şey alın diye cevap vermediler.

Ne yapalım abi. Öğrenciyim uygun fiyata iyi bir monitör almak istedim ama nasip değilmiş. İnşallah tüketici hakem heyetinden güzel bir cevap gelirde verdiğim paraya yazık olmaz :(
Burada şunu öğrendim n11 üzerinden hiçbir şekilde ürün almayacağım....

Tüketici Hakem Heyeti son kullanıcıdan yana oluyor genellikle. Biraz uzun sürer ama hakkınızı alırsınız.
 
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
bağlantıdan gereken işlemleri yapabilirsiniz.
ürün servise gönderdiğinde kargo da mı hasar alıp gitti yanlış mı anlıyorum. Böyle bir olay yaşandıysa keşke kargo şirketi ile görüşüp konuyu halletmeye çalışsaydınız.
Tüketici Hakem Heyeti son kullanıcıdan yana oluyor genellikle. Biraz uzun sürer ama hakkınızı alırsınız.

Değerli hocalarım ortalama 30 gün süre sonrasında Tüketici Hakem Heyeti beni haklı bulup ürünün para iadesini yapma kararı verdi. Bugün firma beni arayıp banka bilgilerimi istedi. Yardımcı olan tüm hocalarıma teşekkürler.
Şimdi bu dolar kurunda bunun yerine alabileceğim bir şeye bakmam lazım.
 

OceanLaB

Administrator
Admin
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
4,712
Tepki
5,144
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Değerli hocalarım ortalama 30 gün süre sonrasında Tüketici Hakem Heyeti beni haklı bulup ürünün para iadesini yapma kararı verdi. Bugün firma beni arayıp banka bilgilerimi istedi. Yardımcı olan tüm hocalarıma teşekkürler.
Şimdi bu dolar kurunda bunun yerine alabileceğim bir şeye bakmam lazım.

Hadi geçmiş olsun :)
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,133
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Değerli hocalarım ortalama 30 gün süre sonrasında Tüketici Hakem Heyeti beni haklı bulup ürünün para iadesini yapma kararı verdi. Bugün firma beni arayıp banka bilgilerimi istedi. Yardımcı olan tüm hocalarıma teşekkürler.
Şimdi bu dolar kurunda bunun yerine alabileceğim bir şeye bakmam lazım.
Geçmiş olsun diyorum.

Eğer monitör alacaksanız, bütçe limiti verirseniz önerinizi buradan yaparım.
 

ibrahimunaLife

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Tem 2020
Mesajlar
746
Tepki
347
Konum
34 | İstanbul Pendik
Sizin adınıza çok sevindim. Umarım yeni alacağınız monitör ve diğer ürünlerde bu şekilde bir talihsizlik yaşamazsınız. Elektronik ürünlerde bizzat gidip yerinden almak bence daha mantıklı. Sonuçta güzel paralar ödeniyor.
 

shogun

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Mar 2022
Mesajlar
1,237
Tepki
363
Konum
1 | Adana
Sizin adınıza çok sevindim. Umarım yeni alacağınız monitör ve diğer ürünlerde bu şekilde bir talihsizlik yaşamazsınız. Elektronik ürünlerde bizzat gidip yerinden almak bence daha mantıklı. Sonuçta güzel paralar ödeniyor.
Bizzat gidip yerinde aldığınız cihazda, internet alışverişinde olan 14 günlük koşulsuz iade hakkı yok.
Ancak arızalı çıkması durumunda ayıplı mal olarak iade durumu var. Arızalı çıkmazsa beğenmedim diyerek iade şansınız yok.
 
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
Geçmiş olsun diyorum.

Eğer monitör alacaksanız, bütçe limiti verirseniz önerinizi buradan yaparım.
uğur hocam yeni konu açtım. Elimde bir tane pivot var zaten İPS 144 hz bunu alayım mı sence max 3500'e kadar çıkarım. yaızlımla uğraşıyorum pivot bir tane İPS ekranım var. Curved olması çalışma açısından iyi olur mu? Önerin var mı?
 
KS

hakkiucar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
99
Tepki
17
Hadi geçmiş olsun :)
Geçmiş olsun diyorum.

Eğer monitör alacaksanız, bütçe limiti verirseniz önerinizi buradan yaparım.
Sizin adınıza çok sevindim. Umarım yeni alacağınız monitör ve diğer ürünlerde bu şekilde bir talihsizlik yaşamazsınız. Elektronik ürünlerde bizzat gidip yerinden almak bence daha mantıklı. Sonuçta güzel paralar ödeniyor.
Bizzat gidip yerinde aldığınız cihazda, internet alışverişinde olan 14 günlük koşulsuz iade hakkı yok.
Ancak arızalı çıkması durumunda ayıplı mal olarak iade durumu var. Arızalı çıkmazsa beğenmedim diyerek iade şansınız yok.
Çok teşekkür ederim. Teknoloji şans işidir. Evet gidip alsam da olabilir hocam o yüzden pek can sıkmaya gerek yok.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,133
Konum
34 | İstanbul Anadolu
uğur hocam yeni konu açtım. Elimde bir tane pivot var zaten İPS 144 hz bunu alayım mı sence max 3500'e kadar çıkarım. yaızlımla uğraşıyorum pivot bir tane İPS ekranım var. Curved olması çalışma açısından iyi olur mu? Önerin var mı?
Oradan cevabınızı vereceğim, bu konuyu kapatıyorum.

Başka sorularınız için foruma yine bekleriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst