montiör iadesi

kaançiçk

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
12 Eyl 2022
Mesajlar
119
Tepki
17
Merhabalar arkadaşlar ben yaklaşık 3.5 hafta önce vatan bilgisayar'ın sitesi üzerinden Asus VG258QM 280hz 0.5ms mönitörünü aldım her şey gayet güzel ama yeni yeni farkettiğim durumlar oldu. Şimdi öncelikle mönitörün çerçevesinin belli yerlerinde açılmalar var heleki sol üst köşesinde panel neredeyse 5mm yerinden oynuyor bunu geçtim monitörün kablosu temazsızlık yapıyor masayı dahi hareket ettirsem görüntü gidiyor. ben ürün değişimi yapmak istiyorum vatan bilgisayar dediki servisine gönderelim, ama ben tamir ettirmek istemiyorum nasıl olucak bu iş? lütfen ben aydınlatın.
 

Berking

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Ağu 2022
Mesajlar
1,141
Tepki
313
öncelikle durum için üzgünüm fakat 14 gün yasal sürede geçtiği için bir cayma hakkınız kalmamış. Online olarak aldıysanız oda mağazadan aldıysanız 14 gün iade sürenizde yok. Mecbur servise gidicek ürün serviste karar verilicek ona göre size dönüş yaparlar onarım veya değişim.
 

White Ravens

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
2,461
Tepki
1,169
Merhabalar arkadaşlar ben yaklaşık 3.5 hafta önce vatan bilgisayar'ın sitesi üzerinden Asus VG258QM 280hz 0.5ms mönitörünü aldım her şey gayet güzel ama yeni yeni farkettiğim durumlar oldu. Şimdi öncelikle mönitörün çerçevesinin belli yerlerinde açılmalar var heleki sol üst köşesinde panel neredeyse 5mm yerinden oynuyor bunu geçtim monitörün kablosu temazsızlık yapıyor masayı dahi hareket ettirsem görüntü gidiyor. ben ürün değişimi yapmak istiyorum vatan bilgisayar dediki servisine gönderelim, ama ben tamir ettirmek istemiyorum nasıl olucak bu iş? lütfen ben aydınlatın.
Görüştüğünüz temsilciye değişim istediğinizi söylediniz mi?
Ayrıca kabloyu yuvasına tam olarak oturttuğunuza emin misiniz?
Kablo gergin mi duruyor? Yoksa mesafe yeterli olsa da mı oynama yapıyor?
 
KS

kaançiçk

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
12 Eyl 2022
Mesajlar
119
Tepki
17
Görüştüğünüz temsilciye değişim istediğinizi söylediniz mi?
Ayrıca kabloyu yuvasına tam olarak oturttuğunuza emin misiniz?
Kablo gergin mi duruyor? Yoksa mesafe yeterli olsa da mı oynama yapıyor?
Vatan Bilgisayar'ın müşteri hizmetlerini aradım illede servis dedi
Kabloyu tam oturttuğuma eminim
Hayır gergin değil. 1 Metrelik kabloyu yaklaşık 30 cm arasında kullanıyorum
Benimde bildiğim süre fazla geçtiğinden dolayı iade olmaz ilk önce servise gidip kontrol edilmesi gerekir.
öncelikle durum için üzgünüm fakat 14 gün yasal sürede geçtiği için bir cayma hakkınız kalmamış. Online olarak aldıysanız oda mağazadan aldıysanız 14 gün iade sürenizde yok. Mecbur servise gidicek ürün serviste karar verilicek ona göre size dönüş yaparlar onarım veya değişim.
İlginiz için teşekkür ederim.
 

White Ravens

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
2,461
Tepki
1,169
Vatan Bilgisayar'ın müşteri hizmetlerini aradım illede servis dedi
Kabloyu tam oturttuğuma eminim
Hayır gergin değil. 1 Metrelik kabloyu yaklaşık 30 cm arasında kullanıyorum
İlginiz için teşekkür ederim.

Eğer kablo kısmında sorun yoksa muhtemelen oynama yapan kısmı tamir edip gönderirler.
Ama bu sadece tahmin. Servise gönderin, sonuca göre hareket edersiniz.
Gönderirken bir kağıt ile not yazabilirsin.
"Üründeki kusurlar şu, şu, şu. Bunlardan rahatsızım, kullanımı olumsuz etkiliyor. Değişim istiyorum."
"Servis sonucuna göre işlem yapmadan önce bana bu numaradan ulaşın. 05xxx"
 

KOCAEFE

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
26 May 2022
Mesajlar
1,479
Tepki
661
Konum
İzmir
ben ürün değişimi yapmak istiyorum vatan bilgisayar dediki servisine gönderelim, ama ben tamir ettirmek istemiyorum nasıl olucak bu iş? lütfen ben aydınlatın.
Yasal hakkınız var. Arızalı ürünlerde ilk 6 ay tüketiciye seçimlik hakkı sunmak zorundalar. İster değişim, ister iade, isterseniz tamir ettirebilirsiniz. Tabii bu arıza kullanıcı kaynaklı sonradan oluşmuş olmamalı, sonradan arızasını fark etmeniz halinde yasal hakkınız devreye girer.
Monitördeki arızaları servise yollamadan önce videoya çekip elinizde delil olarak bulunmasını öneririm. (Olası anlaşmazlık durumunda THH başvurabilmek için)

Değişim talebiyle servise gönderebilirsiniz. Dilerseniz Vatanbilgisayar'ın şubesinden de gönderebilirsiniz, şubeden teslim alırsınız. Dilerseniz doğrudan servise yollarsanız.
NOT: Servise kendiniz yollarsanız öncelikle servisle iletişime geçin, kargo için de size bir kod verebilirler.
 
KS

kaançiçk

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
12 Eyl 2022
Mesajlar
119
Tepki
17
Yasal hakkınız var. Arızalı ürünlerde ilk 6 ay tüketiciye seçimlik hakkı sunmak zorundalar. İster değişim, ister iade, isterseniz tamir ettirebilirsiniz. Tabii bu arıza kullanıcı kaynaklı sonradan oluşmuş olmamalı, sonradan arızasını fark etmeniz halinde yasal hakkınız devreye girer.
Monitördeki arızaları servise yollamadan önce videoya çekip elinizde delil olarak bulunmasını öneririm. (Olası anlaşmazlık durumunda THH başvurabilmek için)

Değişim talebiyle servise gönderebilirsiniz. Dilerseniz Vatanbilgisayar'ın şubesinden de gönderebilirsiniz, şubeden teslim alırsınız. Dilerseniz doğrudan servise yollarsanız.
NOT: Servise kendiniz yollarsanız öncelikle servisle iletişime geçin, kargo için de size bir kod verebilirler.
Böyle bir hakkımın bulunduğunu bilmiyordum teşekkür ederim ilginiz içinde ayrı teşekkürler
Eğer kablo kısmında sorun yoksa muhtemelen oynama yapan kısmı tamir edip gönderirler.
Ama bu sadece tahmin. Servise gönderin, sonuca göre hareket edersiniz.
Gönderirken bir kağıt ile not yazabilirsin.
"Üründeki kusurlar şu, şu, şu. Bunlardan rahatsızım, kullanımı olumsuz etkiliyor. Değişim istiyorum."
"Servis sonucuna göre işlem yapmadan önce bana bu numaradan ulaşın. 05xxx"
Öneriniz için sağolun. Dediğiniz gibi bir not bırakıcam ilginiz için teşekkürler
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst