Evde internet alacaktım superonline ve turktelekom arasında kaldım. Bayiliklere sordum superonlıne daha mantıklı geldi. Neyse aldım işte 16mbps sınırsız akk siz 12 ay taahüt. ilk 3 ay 60 tl 9 ay 75 tl ek masraf yok dediler. 2-3 gün sonra kurulumda yapıldı. 1 gün sonra fark ettim ki benim aldığım tarifeyle kurulanın alakası yok. Müşteri hizmetleri aracılığıyla şikayet ettim çünkü bana anlatılanla alakası yok abla bile şaşırdı dalga geçiyorum sandı. Hata onlardan kaynaklık ama benim için olumsuz sonuçlanabilir dedi. 12 ay boyunca 120 lira vermem gerekecek zaten alt yapı yok ,vazgeçsem ayrı dert.
Sorum şu bu duruma göre olumsuz sonuçlanırsa nerelere şikayet ((cimer ve tüketici haklarına ek olarak)) etsem sonuç alırım.
Böyle bir durumlar karşılaşan varsa eğer ne yaptı bilmek isterim.
Sorum şu bu duruma göre olumsuz sonuçlanırsa nerelere şikayet ((cimer ve tüketici haklarına ek olarak)) etsem sonuç alırım.
Böyle bir durumlar karşılaşan varsa eğer ne yaptı bilmek isterim.