Nvidia experience shadowplay hatası

Bahadır Yıldırım

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Mar 2019
Mesajlar
2
Tepki
0
oyun içi yer paylaşımını açınca oyun içi paylaşımı açmaya çalışınca paylaşım açılamadı diyor. 
windows 7 ultimate 
1050ti 4gb 
i34170
8gb ram
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bahadır Yıldırım' Alıntı:
oyun içi yer paylaşımını açınca oyun içi paylaşımı açmaya çalışınca paylaşım açılamadı diyor. 
windows 7 ultimate 
1050ti 4gb 
i34170
8gb ram

Antivirüs kullanıyor musunuz? NVIDIA 'nın kendi sitesinde 3 sorun olabilir deniyor. İlk ikisi en son çözüm önce en altta olan çözümü deneyin.

1. Kullandığınız Antivirüs varsa bunun ile kaynaklı sorununuz vardır ki bu durumda önce var olan Antivirüs ile virüs taraması yapın ve eğer virüs yoksa Antivirüs yazılımını silin.

2. Eğer 1. olasılık işe yaramadıysa 2. olasılıktır ki bu durumda NVIDIA 'nın sitesindeki işe yarayan çözümler arasında en popüler olan bu https://www.malwarebytes.com/ Antivirüs yazılımını kurup Sistemde genel virüs taraması yapıp virüs var mı yok mu bunu kontrol edin. Çoğunluk bu yöntem ile sorunu çözmüş, sizde de işe yarama ihtimali var.

3. C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience yada C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA GeForce Experience klasörüne girip NVIDIA Share bu dosyanın Özelliklerine tıkla ve Uyumlukuk sekmesinden Bu programı yönetici olarak çalıştır kutusunu işaretle ve kapat pencereyi. Sonra Görev yöneticisini aç ve NVIDIA ile ilgili her şeyi durdur (Görevi Sonlandır). Sonra yukarıda ki konuma tekrar gir ve konuma gir ve NVIDIA Share bu dosyayı sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştır ve sistemi yeniden başlat sorun çözülmeli işe yaramaz ise yukarıdakileri dene.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bahadır Yıldırım' Alıntı:
işe yaramadı hacım

Öncelikle üslubumuza dikkat edelim, hacım ne dimi.


Başka bir çözüm yolu bulursam yazarım ama DDU ile yazılımı kaldırıp tekrar kurun ve bu işlemi Güvenli Modda başlatıp Windows 'u deneyin.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst