Anlaşılan yolunuz THH'den geçecek gibi görülüyor. Taleplerinizi yazılı olarak LG müşteri Hizmetlerine e-posta olarak bildiriniz ki, elinizde yazılı bir tutanak oluşmuş olsun. Yukarıda anlattığınız gibi şikâyetinizi yazılı olarak bildiriniz. Ayıplı mal kapsamında olan ürün hakkında 4 seçimlik hakkınızdan hangisini seçtiğinizi mutlaka belirtiniz. Ölü piksellere ait bir fotorafı da e-posta ekine ekleyiniz. Size olumsuz geri dönüş sağlalarlarsa, o zaman siz de olumsuz geri dönüş yapılan e-posta çıktısı, ölü piksellere ait fotoğraf, ürününe ait garanti belgesi ve satın alma belgesi ile birlikte İl tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekmektedir. THH'ye bizzat gitmenize de gerek yok. E-Devlet üzerinden başvurunuzu tamamlayabilirsiniz. Ya da daha iyisi İl tüketici hakem heyetine telefon edin, oradaki yetkin kişiler sizi daha iyi yönlendirir, yardımcı olur. Hakkınız zayi olmasına izin vermeyin. LG müşteri hizmetlerine taleplerinizi yazılı olarak bildiriniz ki, elinizde yazılı belgeli bir tutanak oluşsun, bu çok önemli !.. Aksi taktirde istedikleri gibi at koştururlar.
Ben bu zamana kadar ayıplı mal kapsamında 1 adet: 18 ay kullandığım ultrabook, 1 adet: Fotoğraf makinesi iade edip, ödemiş olduğum ücreti geri aldım. Günümüzde yüksek enflasyon nedeniyle, sürekli yükselen ürün fiyaylarından dolayı, iade ederseniz aynı ücretten tekrar alamayacağınızdan, zarar etmemek için değişim talebinde bulunmanız daha doğru olacaktır.