Texture quality: Ultra da olması gereken bir ayar performansa etkisi var o yüzden bilgisayarınız iyi değilse high a düşürebilirsiniz.
Anisotopric filtering: X16 veya X8 de kullanılması gereken bir ayar GTX 1650S-1050 Ti için X8 1050 Ti altı ise X4 veya X2. 1650S üstü ise X16.
Lighting quality: Bu ayarı medium yapmak en mantıklısı gün içinde bir şey fark etmiyor fakat gece ve şehirdeyseniz Ultra'dan medium a düşürmek %50'lik farklar yaratabiliyor.
Global ılumination quality: Bu ayar ne görüntüyü ne de performansı çok etkilemiyor o yüzden bu ayarın High'da kalması herkes için daha yararlı olur.
Shadow quality: Gölgelerin kalitesinde etkilidr orta ve üstü bir PC niz var ise High düşük ise mediumda olması iyi olur.
Far Shadow quality: Bir işe yaramayan ayar daha en iyi görünüm ve performans için High'da kalmalı.
Ssao: Ultra da kalması gereken bir ayar görüntü için önemli ve performansa çok bir etkisi yok.
Reflection quality: Çok fazla FPS düşüren bir o kadar da gereksiz bir ayar medium da bırakmak en iyisidir.
Mirror quality: Ultra'da kalması lazım neredeyse hiçbir performansa etkisi yok High'da olabilir.
Water quality: Medium da kalması gereken bir ayar görünüme etkisi yok ama gereksiz performans düşürüyor.
Volumetrics quality: Gereksiz bir ayar daha ışıklandırmaya etki ediyor ama gözle görülemez mediumda kalması en yararlısı.
Tesselation quality: Hiçbir işe yaramıyor Ultra'da kalsın.
Taa: Bu ayarı en az medium da kullanmanız gerekiyor ki medium önerimdir performans ve görünüş açısından eğer bunu kapatırsanız kenarlar piksel piksel gözükür.
FXAA ve MSAA: İkisini de kapatın her halükarda.
Advanced settings:
Kessinlikle Vulkan ile oynayın.
Önceki bölümde yorulduğum için bunları açıklamayacağım hepsine genel olarak yazar isem şöyle olur: Bu ayarlar en iyi görüntü ve en iyi performans içindir bunları arttırırsanız grafikte gözle görülür bir fark olmaz ama performansınız düşer.
Near volumetric resolution: Medium.
Far volumetric resolution: Medium.
Uvrs: On.
Particle ligthing quality: Medium.
Soft shadows: High.
Grass shadows: Medium.
Long shadows: On.
Frssao: Off.
Water refrection quality: Medium.
Water reflection quality: Medium.
Water physics quality: Yarıya getirin.
Taa sharpening: Bunu çok açmayın çeyreğe getirin.
Motion blur: İsteğe bağlı ben açık seviyorum öyle oynuyorum %1 performansa etkisi var.
Reflection MSAA: X2.
Geometry Level of detail: 5 aşaması var üçüncüde bırakın.
Grass Level of detail: 10 aşaması var dördüncüde bırakın.
Parallax occlusion mapping quality: Ultra.
Tree quality: Ultra.
Decal quality: Ultra.
Fur quality: Ultra.
Tree tessalation: Off.
Anisotopric filtering: X16 veya X8 de kullanılması gereken bir ayar GTX 1650S-1050 Ti için X8 1050 Ti altı ise X4 veya X2. 1650S üstü ise X16.
Lighting quality: Bu ayarı medium yapmak en mantıklısı gün içinde bir şey fark etmiyor fakat gece ve şehirdeyseniz Ultra'dan medium a düşürmek %50'lik farklar yaratabiliyor.
Global ılumination quality: Bu ayar ne görüntüyü ne de performansı çok etkilemiyor o yüzden bu ayarın High'da kalması herkes için daha yararlı olur.
Shadow quality: Gölgelerin kalitesinde etkilidr orta ve üstü bir PC niz var ise High düşük ise mediumda olması iyi olur.
Far Shadow quality: Bir işe yaramayan ayar daha en iyi görünüm ve performans için High'da kalmalı.
Ssao: Ultra da kalması gereken bir ayar görüntü için önemli ve performansa çok bir etkisi yok.
Reflection quality: Çok fazla FPS düşüren bir o kadar da gereksiz bir ayar medium da bırakmak en iyisidir.
Mirror quality: Ultra'da kalması lazım neredeyse hiçbir performansa etkisi yok High'da olabilir.
Water quality: Medium da kalması gereken bir ayar görünüme etkisi yok ama gereksiz performans düşürüyor.
Volumetrics quality: Gereksiz bir ayar daha ışıklandırmaya etki ediyor ama gözle görülemez mediumda kalması en yararlısı.
Tesselation quality: Hiçbir işe yaramıyor Ultra'da kalsın.
Taa: Bu ayarı en az medium da kullanmanız gerekiyor ki medium önerimdir performans ve görünüş açısından eğer bunu kapatırsanız kenarlar piksel piksel gözükür.
FXAA ve MSAA: İkisini de kapatın her halükarda.
Advanced settings:
Kessinlikle Vulkan ile oynayın.
Önceki bölümde yorulduğum için bunları açıklamayacağım hepsine genel olarak yazar isem şöyle olur: Bu ayarlar en iyi görüntü ve en iyi performans içindir bunları arttırırsanız grafikte gözle görülür bir fark olmaz ama performansınız düşer.
Near volumetric resolution: Medium.
Far volumetric resolution: Medium.
Uvrs: On.
Particle ligthing quality: Medium.
Soft shadows: High.
Grass shadows: Medium.
Long shadows: On.
Frssao: Off.
Water refrection quality: Medium.
Water reflection quality: Medium.
Water physics quality: Yarıya getirin.
Taa sharpening: Bunu çok açmayın çeyreğe getirin.
Motion blur: İsteğe bağlı ben açık seviyorum öyle oynuyorum %1 performansa etkisi var.
Reflection MSAA: X2.
Geometry Level of detail: 5 aşaması var üçüncüde bırakın.
Grass Level of detail: 10 aşaması var dördüncüde bırakın.
Parallax occlusion mapping quality: Ultra.
Tree quality: Ultra.
Decal quality: Ultra.
Fur quality: Ultra.
Tree tessalation: Off.