RTX 4090 Satın Aldı, Kutudan Boş Metal Çıktı

Bahadır Çeneli

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Tem 2022
Mesajlar
327
Tepki
87
Screenshot_2022-10-23-12-03-16-864_com.twitter.android.jpg


Newegg konuyla alakalı geri adım attı konu troll ya da karalama kampanyası değil arkadaşlar konu ile alaklı özür diliyorlar.

Konu özeti;

İade tasfiye veya e-atık geri dönüşümü için yönlendirilmeden önce tam olarak incelenmediğini ve yanlışlıkla "açık kutu" mal olarak yeniden satıldığını fark ettik. Olumsuz etkilenen müşterilerimizden içtenlikle özür dileriz.

Ayrıca, Anakartlarda ve CPU'larda "açık kutu" ürün iadelerinde sorunsuz bir iade deneyimi sağlamak için yeni politikalar belirledik.

Bence kendilerine yakışanı yaptılar :)
 

Çağdaş Işık

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
3 Ocak 2022
Mesajlar
13,403
Tepki
4,762
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Ekli dosyayı görüntüle 9905

Newegg konuyla alakalı geri adım attı konu troll ya da karalama kampanyası değil arkadaşlar konu ile alaklı özür diliyorlar.

Konu özeti;

İade tasfiye veya e-atık geri dönüşümü için yönlendirilmeden önce tam olarak incelenmediğini ve yanlışlıkla "açık kutu" mal olarak yeniden satıldığını fark ettik. Olumsuz etkilenen müşterilerimizden içtenlikle özür dileriz.

Ayrıca, Anakartlarda ve CPU'larda "açık kutu" ürün iadelerinde sorunsuz bir iade deneyimi sağlamak için yeni politikalar belirledik.

Bence kendilerine yakışanı yaptılar :)
Haydaa Neweg olmadı hocam olmadı :D:D
 

White Ravens

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
2,461
Tepki
1,169
Süreci yanlış yönetmek böyle oluyor işte.
Muhtemelen olayı araştırmak için vs. zamana ihtiyaçları vardı. Gayet normal.
Ama bunu yaparken müşteriyle iyi iletişim kurmak yerine hesabını kilitlediler.
Bundan dolayı da kendilerini dezavantajlı / haksız duruma düşürmüş oldular.

En başta mağdur müşteriyle iyi bir iletişim kursalardı,
Düzgün açıklayıcı bir cevap vererek ondan zaman istenseydi,
Sonrasında da bu özür ve telafi mesajı yayınlansaydı, güvenilirlik sorunu ve drama yaşanmazdı.
Şimdi uzunca bir süre bu olay hatırlanacak ve memler yayılacak. NewEgg için orta seviyede bir "F" o7
 
KS

OceanLaB

Administrator
Admin
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
4,760
Tepki
5,367
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Süreci yanlış yönetmek böyle oluyor işte.
Muhtemelen olayı araştırmak için vs. zamana ihtiyaçları vardı. Gayet normal.
Ama bunu yaparken müşteriyle iyi iletişim kurmak yerine hesabını kilitlediler.
Bundan dolayı da kendilerini dezavantajlı / haksız duruma düşürmüş oldular.

En başta mağdur müşteriyle iyi bir iletişim kursalardı,
Düzgün açıklayıcı bir cevap vererek ondan zaman istenseydi,
Sonrasında da bu özür ve telafi mesajı yayınlansaydı, güvenilirlik sorunu ve drama yaşanmazdı.
Şimdi uzunca bir süre bu olay hatırlanacak ve memler yayılacak. NewEgg için orta seviyede bir "F" o7

Kesinlikle katılıyorum..
 

merayton

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
37
Tepki
11
çok saçma bir olay olmuş büyük ihtimalle kullanıcı yaptı bunu çünkü koruyucu yerinde en ufak çarpma izi yok ha biz göremediysek markanın yapacağı iş değil bu yolda değiştirilmiş falan olabilir ama markanın bu konuyla ilgilenmemesi ve hesabını kitlemesi ayrı saçma birşey
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst