Servis Mağduru

dormicum

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
173
Tepki
77
Arkadaşlar ben ekran kartı(gigabeyt 3070 Tİ) mı Ocak ayında aldım. Nisan ayında arızandı. Garantiye gönderdim. O günden itibaren 3 defa daha gönderdim. Arıza hep aynı ve bugün tekrar aynı arızayı verdi. Ben değişim talebinde bulunduğum halde servis tadilat yapıp gönderiyor. Garanti de en 2 hafta kalıyor. Ben ekran kartı toplasan 4 ay kullandım. Şuan tekrar arızalandı. Değişimi sağlayabilmem için İzlemem gereken yol nedir ?
 

Emirhanbayramf

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
4 Ocak 2023
Mesajlar
324
Tepki
108
Konum
İstanbul
Arkadaşlar ben ekran kartı(gigabeyt 3070 Tİ) mı Ocak ayında aldım. Nisan ayında arızandı. Garantiye gönderdim. O günden itibaren 3 defa daha gönderdim. Arıza hep aynı ve bugün tekrar aynı arızayı verdi. Ben değişim talebinde bulunduğum halde servis tadilat yapıp gönderiyor. Garanti de en 2 hafta kalıyor. Ben ekran kartı toplasan 4 ay kullandım. Şuan tekrar arızalandı. Değişimi sağlayabilmem için İzlemem gereken yol nedir ?
Bu kadar git gel olduysa servis tarafından birden fazla onarım sağlandıysa hala devam ediyorsa problem para iadesi muadil değişim yapılması zorunlu. Hakem heyetine başvur.
 

shogun

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Mar 2022
Mesajlar
1,242
Tepki
363
Konum
1 | Adana
Tüketici Hakem Heyetine başvurun. E devlet üzerinden yapılabiliyor.
 
KS

dormicum

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Ağu 2022
Mesajlar
173
Tepki
77
Artık servise göndermeme gerek yok direk başvuru yapsam problem çözülür
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst