Sinerji.gen.tr Güvenilir Mi

soniq

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Haz 2023
Mesajlar
137
Tepki
7
sinerjiden bir monitör alacağım site guvenilir mi?
 

Tefnut

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
2 Nis 2022
Mesajlar
905
Tepki
257
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Site ve firma güvenilir ama ölü piksel çıkarsa geri alma prosedürlerini arayıp sorun muhakkak.
 
KS

soniq

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Haz 2023
Mesajlar
137
Tepki
7

okankygsz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
18 May 2020
Mesajlar
171
Tepki
42
Konum
43 | Kütahya
Ben kulaklık ve ram almıştım sorunsuz bir şekilde geldi kullanıyorum ama garanti servisleri nasıldır bilemem.Kulaklığı alalı bir buçuk sene oldu bir yeri kırıldı 2 gün önce teknik servise başka yer bakıyormuş hafta sonu olmadığı içinde sinerjiye soramamıştım kendim yaptım
 

Aquaman

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
26 Şub 2024
Mesajlar
25
Tepki
5
Sinerji ile 22 Şubat 2026 tarihi itibari ile başlayan maceram,

22 şubat tarihinde Samsung 25" Odyssey G4 Model monitörü satın aldım 26 şubat pazartesi elime ulaştı. 28 şubat çarşamba günü 1 adet ''ÖLÜ PİXEL'' nedeniyle geri gönderip değişim istedim. 4 Mart pazartesi gününe kadar haber alamayınca kendim aradım. Bana monitörün kontrol edildiğini ''ÖLÜ PİXEL'' bulamadıklarını ve bana geri yolladıklarını söylediler. Bende kargo takip numarası istediğimde kargonun daha verilmediğini söylediler. Bunu duyduğumda ÖLÜ PİXEL testini tekrar yapmalarını ve Çıkan ÖLÜ PİXEL'in fotorafını destek tarafına ilettiğimi belirtim tekrar kontrol edilmesini talep ettim. Beni 1-2 dakika bekletip monitörün kargoya verildiğini ellerinde olmadığını söylediler. Kargo takip numarasını veya sms bilgisi gelmediğini belirttiğimde bana gün içinde geleceğini söylediler. Ben ÖLÜ PİXEL'i tespit edip gönderdim (destekten kanıtlı bir şekilde) sinerjide teknik kısma bakan arkadaşlar ölü pixeli bulamadığını ve monitör bana tekrar geldiğinde videosunu çekip tekrar göndermemi söylediler. Bu mantıklı mı? Satın almış olduğum ürünü kullanamıyorum sürekli oyalanıyorum. Ben memnun kalmaya çalışıyorum karşı taraf ise ısrarla mağdur etmeye çalışıyor gibime gelmeye başladı bana. Ölü Pixel nedeni ile gönderdiğim ürünün testini yapan arkadaş bunu göremeyecek kadar tecrübesiz ise bunun cezasını ben niye çekiyorum ?

Alın size dün itibari ile yaşadığım en güncel sorun.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst