Soru Sizce Ne Yapmalıyım?

BülBül

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Tem 2022
Mesajlar
73
Tepki
6
Acer Nitro 5 Laptop aldim yaklaşık 15 gün ince 10 gün vs. Kullandım sonra birden kapandi 30-40 dakika açılmadı sonrasında açıldı bu seferde şarj olmadığını gördüm. Garantiye gönderdim batarya değişmiş, anakartinda değişmesi gerektiğini söylüyorlar. Yeni aldığım bilgisayar için bu tamir fazla değil mi yani kullanıcı hatası olduğunu düşünmüyorum ne yapabilirim anakarta? Sizce Acer Garanti servisinde tamir edilip kullanmalı miyim, yoksa Trendyola gönderdiğimde 20 günde cevap geliyormuş para iadesi değişim vs. ((DEGİSTIRMELERI TARAFTARIYIM AMA KESIN DEGİL DEGISMEYEBILIRLER))
 

shogun

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
1 Mar 2022
Mesajlar
1,340
Tepki
389
Konum
1 | Adana
Değişim isteme hakkınız var. Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
 

Qrase

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
24 May 2024
Mesajlar
25
Tepki
6
Kardeşim kesin değiştir uğraşmaa
 
KS

BülBül

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Tem 2022
Mesajlar
73
Tepki
6
KS

BülBül

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Tem 2022
Mesajlar
73
Tepki
6
Dedikleri gibiyse çözülür, ürün sorunlu yani değişim yapmalılar
umarım yaparlar yani. Trendyolu arıyorum Acer Yetkili servisinden değişim raporu gerekiyor diyorlar. Acer'i arıyorum biz tamir edicez değişim falan veremeyiz tedarikçiyle görüşün diyorlar döngüye girdim ne yapmalıyım? Şu an bilgisayarı garantiye gönderdiğim yerden ilk haliyle geri istedim. Trendyolu arayınca da analiz yapalım para iadesi falan olur 20-25 gün sonra diyor 25 gün sonra para iadesi olsa ne olur ki?
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst