TP-Link Archer VR300 Superonline bağlantı sorunu

krawhat

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
1
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Merhaba,
10 Senedir superonline kullanıcısıyım, ilk verdikleri huawei modem evde kavga olduğu sırada kırıldı. Bunun üzerine babam dışarıdan airties çok eski bir modemini getirdi uzun süredir bu modemi kullanıyorduk fakat sanıyorum ki ömrünü doldurmaya başladı yavaşlama, takılmalar, donmalar, arayüzde bağlantı sorunları gibi sorunlar boy gösteriyordu. Zaten wifi açısından bizede yeterli olmuyordu evin yapısı gereği modemin bulunduğu kısımdan arka odalara wifi erişimi sağlanamıyor. Smart TV'mizde de bu yüzden wifi kopmaları yaşıyorduk. Bende bunca sorun ardından yeni modem sipariş verdim. Geçen hafta TP-Link VR300 Modelini satın aldım, corona sebebi ile ancak elime ulaşabildi. Bugün (hızlı kurulum aracı ile) gerekli bağlantı bilgilerimi girdiğim halde İnternet erişimi sağlayamadım. Bunun üzerine VLAN ID ve diğer ayarların etkisi olabilir düşüncesi ile superonline aradım, bana

"Hizmet politikaları gereği bu bilgileri sağlayamayacaklarını, internet erişimi sağlayamayacağımı. Superonline bana sağladığı dışında bir modem kullanamayacağımı."

Belirttiler fakat benim hizmet şartlarımda "Superonline" dışında bir modem kullanılamaz diye bir madde yok. (Bazı sözleşmelerde bu mevcutmuş) Bunu belirttiğim taktirde "Görüşmemizi burada sonlandırmak zorundayım" diyerek telefonu kapattılar.

Şimdi
1: Ben zaten superonline'nın bana verdiği dışında bir modem ile bağlantı sağlıyorum.
2: TP-Link üreticisinin farklı modemleri ile bağlantı sağlayanlar mevcut, hatta forum üzerinde bile moderatörler tarafından açılmış konu bağlantı görseli var.
3: Farklı marka / model örneğin Asus DSL-N7U ve farklı modelleri ile kullananlarda mevcut. Ben bu sorunu nasıl çözebilirim bilmiyorum? Superonline üzerinde bir mac filtrelemesi mi var acaba? Bana yardımcı olabilir misiniz?
4:Tüketici haklarına başvursam bir çözüme ulaşabilir miyim? çünkü dediğim gibi benim sözleşmemde farklı bir modem kullanamayacağıma dair farklı bir bilgi yok ben böyle bir şeyin altına imza atmadım bana bilgim dahilinde olmayan sözleşmemde bulunmayan bir maddeyi diretiyorlar.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,139
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Tüketici Hakem Heyeti ile sizin yararınıza bir sonuç alacağınıza eminim. Yani bence başvurun.

Önerim ise size ağ kullanıcı adınızı ve şifrenizi vermiyorlarsa o verdikleri modemi bağlayıp modem arayüzünden ağ adınızı ve şifrenizi alıp başka bir model ile bağlanabilirsiniz diye biliyorum deneyebilirseniz deneyin.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst