Windows dili Türkçe olunca program hatalı çalışıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ynmcan

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
4
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Merhaba arkadaşlar; 4 Ad. Ip. güvenlik kameram var. Bu güvenlik kameralarını Cep telefonumdan ve Pc. den Ip üzerinden izliyorum. Ancak Pc. deki kamera programında sorun yaşamaktayım.
Şöyle ki; windows dili İngilizce veya Türkçe haricinde bir dile çevirdiğimde programda bir sorun olmamasına rağmen, windows dilini Türkçe' ye çevirdiğimde kamera programını kapatıp açtığımda daha önce kayıt etiğim 4 Ad. Ip. kamera kayboluyor. ve bu kameraları yeniden kaydetmek durumunda kalıyorum.
Bu sorunu Kameraları aldığım firmaya bildirdim. bu sorunu tüm müşterilerinin yaşadığını söyleyip, bu sorunun nedenini araştırdıklarını çözüm bulunca tüm müşterilerini bilgilendireceklerini belirtiler ( 4 ay geçtiği halde bir çözüm bulunamadı )
Bu sorun neden olabilir, yardımcı olabilir misiniz?
Kullandığım Windows: 64 bit windows 10 home ( bu sorun windows un tüm sürümlerinde oluyor )
Kullandığım Ip Kamera görüntüleme Programı: GHiP2P-Client_v6.0.3.1. Ip.
Kullandığım Kameralar: GREENTECH GT-IP59HD WI-FI Dış Mekan Hareketli Ip Kamera
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Sorunu siz çözemezsiniz belli ki ürünün yazılımından kaynaklı bir sorun ki firmada sizi bilgilendirmiş. Yazılım odaklı sorunun bulunup yama ile düzeltilmesi gerek ki bunu siz yada böyle uzaktan birisi yapamaz. Firma belki askıya almış yada çözüm bulmuş ama henüz test etmemiş olabilirler bence tekrar bir sorun sorunun çözümü ne durumda diye.
 
KS

ynmcan

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
4
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
ugur.gozaydin' Alıntı:
Sorunu siz çözemezsiniz belli ki ürünün yazılımından kaynaklı bir sorun ki firmada sizi bilgilendirmiş. Yazılım odaklı sorunun bulunup yama ile düzeltilmesi gerek ki bunu siz yada böyle uzaktan birisi yapamaz. Firma belki askıya almış yada çözüm bulmuş ama henüz test etmemiş olabilirler bence tekrar bir sorun sorunun çözümü ne durumda diye.
Syn. Uğur Gözaydıın cevap için teşekkür ederim.
Firmayla 4 gün önce görüştüm, Yazılım Çin menşeli olduğundan, onlarla irtibata geçtiklerini ve her gün konuyla in
ilgilendiklerini en kısa zamanda çözüleceğini söylüyorlar. Bekleyeceğiz artık, yapacak bir şey yok gibi görünüyor.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Anladım dediğim gibi yazılım bazlı sorun var bunu yazılım düzelmeden çözemezsiniz. Başka sorularınız için foruma yine bekleriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst