Selam..
Arkadaşlar Hepsiburada.com sitesinden 30 Haziran'da Xiaomi Redmi Note 10 pro siparişi verdim. Ürün bugün elime geçti. Kutusunu acarken dikkatimi çeken bazı şeyler oldu. Ürünü sipariş ederken sitede Xiaomi Türkiye Garantili diye yazıyordu. Fakat ne kutunun üstünde bir barkod nede kutunun içerisinde garanti ile alakalı bir broşür veya evrak yoktu. Satıcıya garanti olayını sorduğumda 2 yıllık GENPA garantisi mevcut cevabı aldım. Genpa'nın kendı sitesinden ime kontrol ettiğimde kayıtlı olmadığını öğrendim. Ürün eğer ki Türkiye garantili ise kutunun herhangi bir yerinde Evofone çıkartması yapışık olması gerekmez mi? Kutudan garanti belgeside çıkmadı. Genpa veya Kvk teknik servis broşürüde yok. Şimdi bana gelen ürün nasıl oluyor da Türkiye Garantili oluyor? Üründe bir arıza oluşsa kime gidecem?
Arkadaşlar Hepsiburada.com sitesinden 30 Haziran'da Xiaomi Redmi Note 10 pro siparişi verdim. Ürün bugün elime geçti. Kutusunu acarken dikkatimi çeken bazı şeyler oldu. Ürünü sipariş ederken sitede Xiaomi Türkiye Garantili diye yazıyordu. Fakat ne kutunun üstünde bir barkod nede kutunun içerisinde garanti ile alakalı bir broşür veya evrak yoktu. Satıcıya garanti olayını sorduğumda 2 yıllık GENPA garantisi mevcut cevabı aldım. Genpa'nın kendı sitesinden ime kontrol ettiğimde kayıtlı olmadığını öğrendim. Ürün eğer ki Türkiye garantili ise kutunun herhangi bir yerinde Evofone çıkartması yapışık olması gerekmez mi? Kutudan garanti belgeside çıkmadı. Genpa veya Kvk teknik servis broşürüde yok. Şimdi bana gelen ürün nasıl oluyor da Türkiye Garantili oluyor? Üründe bir arıza oluşsa kime gidecem?