fps

  1. T

    Öneri Fps Hakkında

    Herkese Selam, Minimum FPS de bu kadar düşük almam normal mi ? Bannerlord da göreceğiniz üzere Minimum FPS 0 görünüyor. Sistemde Darboğaz mı var ? Oysa ki bu oyuna yeterli bir sistem olması lazım.Çok anlamadığım için 5 ay önce aldığım sistemi aşağıda paylaşıyorum.Yardımcı olabilir misiniz ...
  2. asiu

    Soru Monitörün Hzinden Yüksek Fps Alamiyorum

    Merhaba aldığım pcde MCda monitörün fpsinin üstünü alamıyorum (altınada inmiyor) bunun bir ayarı vs varmı?
  3. Cemalettin Bayraktar

    Sistem Bilgilendirme Ve Oyun Tavsiye

    arkadaşlar sistemim altta sıraladığım gibi nasıl sizce ve bu sisteme oyun önerisi alabilir miyim güncel oynadığım oyunlar genellikle : valorant cs go rainbow six siege vs vs Monitör: ASUS Rog Swift PG27AQDM 26.5 inç 240Hz 0,03ms OLED QHD Gaming Monitör Kasa: Corsair iCUE 5000T Tempered Glass...
  4. M

    Ea 24(Fifa 24) Fps

    Selamlar herkese AMD RYZEN 5 5600 ASUS B450M DRAGON ASUS DUAL-RX6700XT-12G XPG 8GBX1 3200MHZ SINGLE DDR4 RED X2 KINGSTON 1TB NV2 PCIE 4.0 NVME FSP VG15FE + 550W Bu sistem Ea 24 de kaç fps verir teşekkür ederim şimdiden.
  5. O

    Eş Sistem Düşük Fps

    Merhaba arkadaşlar yeni bir sistem satın aldım. Sistem özelliklerini ekran görüntüsü ile ilettim. Sistemi hazır olarak satın aldım ve ek olarak sadece eski bilgisayarımdan kalan 16 GB RAM (8x2) taktım. Oyunlarda tahmin ettiğim FPS değerinden düşük alıyorum . Örneğin aşağıdaki videoda PUBG ULTRA...
  6. bado

    Valorant'tı Bırakma Kararı Aldım/Bıraktım

    Rekabetçi FPS hayatıma ben Valorant ile başladım hiç CS geçmişim olmadı ve Valorantı yaklaşık 2,5 ay önce bıraktım yani şu an güncel sezonda maç bile oynamadım. Yücelik 1 elo'ya kadar çıkmış inmiş olabilirim hatırlamıyorum ama çok uzun süredir her sezon DİA3 kapatıyorum öyle çok sıkta...
  7. emrlonedits

    Soru Darboğaz Yaşar Miyim?

    Selamlar, valorant gibi arada sırada oynadığım oyunlar 100 fps gibi darboğaz yaşıyorum düşük ayarlarda olmasına rağmen aldığım monitör 240hz 0.5 ms 240 fps sabit verir mi veya daha üssünü bu parçalar gelince Kullandığım parçalar bunlar RX580 8GB OC RYZEN 3 3100 3.6GHZ CORSAİR 8*2 3200MHZ...
  8. S

    Msi̇ Monitör Ayarı Yapamıyorum.

    Dostlar selam, https://www.itopya.com/msi-238-g2412-170hz-1ms-hdmi-dp-freesync-premium-fhd-ips-gaming-monitor_u23574 Dün yukarıda linkini bıraktığım monitörü satın aldım. Her şey yolunda çok memnunum ancak monitörün üzerindeki menü tuşundan ayar yapmaya kalkınca işler biraz değişti. Hem 1MS...
  9. Cemalettin Bayraktar

    Oyun Fps

    Arkadaşlar Rtx 3080+13900k sistemde oyunlarda 1080p de 300-380 arası FPS alıyorum Hesaplama da 500+ gösteriyor Bu sistemden önce 3080+ 7700k sistemde oynuyordum onda da 270-320 gibi bir fps alıyordum Bu işte bir sıkıntı var gibi geldi bana Neden böyle acaba sonuçta 7700k dan 13900k ya geçtim...
  10. L

    RTX 3060 Valoda 150 Fps Düşüklüğü !

    Selam arkadaşlar, Bilgisayarımda valorant oynarken 400 500 fpslerden 150lere düşüyor bir türlü sorunu çözemedim bütün forumlara ve videolara baktım konuyla alakalı bilen varsa yardım edebilir mi lütfen. PC ÖZELLİKLER rtx 3060 12gb ryzen 5 5500 8x2 16gb ram 500 gb ssd b450m dragon ana kart...
  11. ThomasShelby

    Yardım Bazı Oyunlarda Fps Drop Yiyip Duruyorum.

    Monster Notebook kullanıyorum. RDR2 oynarken herhangi bir sıkıntı çıkmayan laptopumda, Assassin's Creed Odyssey oynarken sert droplar yaşıyorum. 2-3 dk da bir FPS düşmesi yiyorum. Sebebi ne olabilir?
  12. Z

    Control Fps Normalmi

    İntel i5 13400f işlemci zotac 4070 ekran kartı var arkadaşlar control oyununda 1080p en üst ayarlar rtx yüksek bir şekilde 110 fps alıyorum dlss açık bir şekildede 140 150 lere çıkıyor normalmidir bu fpsler acaba @Syqex @Greewe
  13. O

    RTX 3060

    https://www.itopya.com/vivien-deep_h22988 VIVIEN-DEEP/Intel Core i3 12100F/GIGABYTE GeForce RTX 3060 WINDFORCE OC 12GB/16GB DDR4/500GB Gen3x4 M.2 SSD/Geforce RTX RayTracing PC Bu pc alınır mı
  14. T

    240 Hz Monitör

    Merhaba hocam şimdi dün yayınlanan pc hocası sistemini aldım şöyle bir sorum var 240 hz monitör almak istiyorum ama sistem her oyunda 240 fps alamıyor. Cs go oynayacağım özellikle fakat onda da 240 altına düştüğü zamanlar oluyor bu bana problem yaşatır mı? Eğer problem yaşarsın diyorsanmnız 165...
  15. U

    Kaç Fps Verir

    imzamda yazan sistemmi aldım sizçce bu tarz oyunlarda kaç fps verir 1080p god of war, rdr2, spiderman, forza 5 yani kısacası hikayeli oyunlarda high , ultra ayarlarda kaç fps verir tahmini
  16. B

    Öneri 15-17K PC Önerisi (Mayıs 2023)

    Valorant Cs go için 300 400fps Arası 15-17 bin bandında sistem önerin hazır sistem olmasın Parça yazarsanız sevinirim
  17. B

    Soru Bu Sistem Fps Oyunları İçin İyi Mi ?

    AMD Ryzen 5 5600 3.5GHz 32MB Önbellek 6 Çekirdek AM4 7nm İşlemci ______________________________________________ ASUS B450M DRAGON 4400MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 mATX Anakart ______________________________________________ ASUS Radeon RX 6700 XT DUAL 12GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı...
  18. S

    Rx6600 İ3 12100F Düşük Fps

    Hayırlı Sabahlar İyi Forumlar Öncelikle Sistemimi Aşşağıda Bırakıcam Valorantda minimum 170lerde ortalama 250 350 max 400 bi fps oynaması mevcut ama genellikle 220 240 falan rakip kart 3060 dan daha iyi olduğu söylenen bu kartım fps değerlerinde zaten daha iyi ama benim sistemim neden...
  19. A

    Soru G770 Dying Light Oyununda Kasıyor

    laptop a göre sıcaklık normal CPU ve GPU kullanımı az kullanamıyor nedense şarjdan çıkarınca hepten işlemci 1ghz i geçmiyor 24 fps aşırı düşük 2015 yapım oyuna göre yardım edebilirmisiniz ben hiçbirşey anlamadım. CPU/12450H RAM/8 GPU/3050 WİN11
  20. A

    Soru Bios Ayarlarında Bunlar Ne Anlama Geliyor

    hangi ayarı ne yapmam gerekiyor oyunlarda daha iyi performans almak icin yardimci olabilir misiniz tesekkur ederim
Geri
Üst