Kargo durumunu güncellememiş olabilirler. Çünkü bazen unutabiliyorlar.
Kargo dağıtım şubesine varıyor, dağıtıma çıkıyor, size teslim ediliyor. En son kargo durumunu güncelliyorlar.
Veya bulunduğunuz bölgeye doğru bir araç hareket etmediğinden depoda bekliyor olabilir.
Ama siz 9 gündür beklediğinizi söylemişsiniz, yani 9 günde mutlaka o yöne giden bir araç olmuştur.
Ki bunlar cevap değil, tahmin. O yüzden siz de kargom hasar almış/kaybolmuş diye düşünüp panik yapmayın.
Şubeyi aramak yerine (mesai saatleri içerisinde) direkt olarak kargo firmasının merkezine ulaşmayı deneyin.
Eğer ulaşabilirseniz durumu onlara anlatın, sizi şubeye yönlendirmek isterlerse ulaşamadığınızı belirtin.
Satıcı firma ile en son seçenek olarak iletişime geçersiniz. Çünkü onlar ile alakalı bir konu yok.
Adamlar siparişi almışlar, hazırlamışlar, kargolamışlar. Kargo durumuna göre firmayı bilgilendirirsiniz.