- Katılım
- 13 Tem 2022
- Mesajlar
- 2,461
- Tepki
- 1,169
Rica ederim. Olumlu veya olumsuz herhangi bir gelişme olursa bizi de bilgilendirin.Kendilerine yazdım. Umarım dönüş sağlarlar. Tekrardan sağolun
Rica ederim. Olumlu veya olumsuz herhangi bir gelişme olursa bizi de bilgilendirin.Kendilerine yazdım. Umarım dönüş sağlarlar. Tekrardan sağolun
Hocam ben diyorum param çekildi ürünü otomatik iptal ettiniz. Bunlar diyor limitiniz yok banka ret vermiştir falan, gerçekten okumadan yardımcı oluyorlar. Çözemedim olayı
Hani mantıken parayı çekebiliyorsan banka ret vermemiştir. Limitim yeterlidir. Ürünü satın almışımdır dimi?
Bir de ödeme doğrulamayı yaptığımda "EKRANIM BEYAZ" kalıyor diyorum. Alakasızca kart tarihini falan değiştirin diyorlar![]()
Sayfa sorunundan sonra hem karttan parası çekilmiş, hem de satın aldığı ürün iptal edilmiş.Başka banka kartı ile denediniz mi?
Ben bu durumu diğer sitelerde de yaşıyorum, sanırım o bankanın sağladığı sanal pos ile alakalı.
Farklı kart ile deneyince sorun düzeldi genellikle bende.
İade gerçekleşmiş deyince ben de anında geri ödeme yapılmış diye düşündümÜcret benden en son çıktı sonra f5 atınca ödeme iptal edildi dedi. Maile baktım parayı çekmiş. Üstüne iade gerçekleştirilmiş. Hani ben daha iade et demeden kendi kendine iade etme yapmış. Ne ürünü alabildim ne de parayı, ücret de
Canlı desteğe ulaşamıyorum. Ne beni arayında ne de normal sohbette amazon çalışmıyor bozuk, bu uygulamasında da aynı durumda, neler oluyor bilmiyorum.
Bankadakiler ise ücret itiraazında bulunun dediler. O da 30 ila 180 GÜN sürer dediler girişmek istemedim.
Şu anda sadece iade bekleyebilir gibiyim.
Sayfa sorunundan sonra hem karttan parası çekilmiş, hem de satın aldığı ürün iptal edilmiş.
İptal-İade süreci uzun sürer diye temsilciye ulaşmaya çalışmış, ama ulaşamadığı için düzeltemiyordu.
İade gerçekleşmiş deyince ben de anında geri ödeme yapılmış diye düşündüm