Merhaba arkadaşlar,
Bundan 3 ay gaming.gen'den bilgisayar aldım 1 ay önce sabah uyandığımda bilgisayar açılmadığı için teknik servisi aradım onlar bize gönderin dediler gönderdim sonrasında anakartta problem olduğunu bunu da Asus'a gönderdiklerini söylediler.
Asus'u arayıp teyit ettiğimde ürünü iade/değişim talebi ile firmanın gönderdiğini belirtti. Asus iade süreci başlattı lakin o dönemde 2 bin liraya mal olan anakart şuan 3 bin lira. Ben ücret iadesi değil değişim istediğimi belirttim lakin stoklarında olmadığını söyledi. Şimdi burada tüketici olarak çok sıkıntıya giriyorum sizce ne yapmam gerekli?
Hadi ücreti de geçelim bana parayı iade ettikten sonra kasamı bana monte olmayan şekilde gönderecekler ben kasayı tekrar toplamak zorunda kalacağım bu da ekstradan bir zaman kaybı, önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
İyi akşamlar.
Bundan 3 ay gaming.gen'den bilgisayar aldım 1 ay önce sabah uyandığımda bilgisayar açılmadığı için teknik servisi aradım onlar bize gönderin dediler gönderdim sonrasında anakartta problem olduğunu bunu da Asus'a gönderdiklerini söylediler.
Asus'u arayıp teyit ettiğimde ürünü iade/değişim talebi ile firmanın gönderdiğini belirtti. Asus iade süreci başlattı lakin o dönemde 2 bin liraya mal olan anakart şuan 3 bin lira. Ben ücret iadesi değil değişim istediğimi belirttim lakin stoklarında olmadığını söyledi. Şimdi burada tüketici olarak çok sıkıntıya giriyorum sizce ne yapmam gerekli?
Hadi ücreti de geçelim bana parayı iade ettikten sonra kasamı bana monte olmayan şekilde gönderecekler ben kasayı tekrar toplamak zorunda kalacağım bu da ekstradan bir zaman kaybı, önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
İyi akşamlar.
Moderatörün son düzenlenenleri: