Çözüldü Asus A520M Plus

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iniqo

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
23 Şub 2023
Mesajlar
12
Tepki
6
Merhaba arkadaşlar,

Bundan 3 ay gaming.gen'den bilgisayar aldım 1 ay önce sabah uyandığımda bilgisayar açılmadığı için teknik servisi aradım onlar bize gönderin dediler gönderdim sonrasında anakartta problem olduğunu bunu da Asus'a gönderdiklerini söylediler.

Asus'u arayıp teyit ettiğimde ürünü iade/değişim talebi ile firmanın gönderdiğini belirtti. Asus iade süreci başlattı lakin o dönemde 2 bin liraya mal olan anakart şuan 3 bin lira. Ben ücret iadesi değil değişim istediğimi belirttim lakin stoklarında olmadığını söyledi. Şimdi burada tüketici olarak çok sıkıntıya giriyorum sizce ne yapmam gerekli?

Hadi ücreti de geçelim bana parayı iade ettikten sonra kasamı bana monte olmayan şekilde gönderecekler ben kasayı tekrar toplamak zorunda kalacağım bu da ekstradan bir zaman kaybı, önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
İyi akşamlar.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Rediron

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
2,374
Tepki
600
Konum
İstanbul /Anadolu
Merhaba arkadaşlar,
Bundan 3 ay gaming.gen'den bilgisayar aldım 1 ay önce sabah uyandığımda bilgisayar açılmadığı için teknik servisi aradım onlar bize gönderin dediler gönderdim sonrasında anakartta problem olduğunu bunu da Asus'a gönderdiklerini söylediler. Asus'u arayıp teyit ettiğimde ürünü iade/değişim talebi ile firmanın gönderdiğini belirtti. Asus iade süreci başlattı lakin o dönemde 2 bin liraya mal olan anakart şuan 3 bin lira. Ben ücret iadesi değil değişim istediğimi belirttim lakin stoklarında olmadığını söyledi. Şimdi burada tüketici olarak çok sıkıntıya giriyorum sizce ne yapmam gerekli?
Hadi ücreti de geçelim bana parayı iade ettikten sonra kasamı bana monte olmayan şekilde gönderecekler ben kasayı tekrar toplamak zorunda kalacağım bu da ekstradan bir zaman kaybı, önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
İyi akşamlar.
Aynısını göndermeleri lazım, belki daha makul bir ekstra ücret ile bir üst model göndermeleri lazım bence.
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
16,397
Tepki
4,113
Merhaba arkadaşlar,
Bundan 3 ay gaming.gen'den bilgisayar aldım 1 ay önce sabah uyandığımda bilgisayar açılmadığı için teknik servisi aradım onlar bize gönderin dediler gönderdim sonrasında anakartta problem olduğunu bunu da Asus'a gönderdiklerini söylediler. Asus'u arayıp teyit ettiğimde ürünü iade/değişim talebi ile firmanın gönderdiğini belirtti. Asus iade süreci başlattı lakin o dönemde 2 bin liraya mal olan anakart şuan 3 bin lira. Ben ücret iadesi değil değişim istediğimi belirttim lakin stoklarında olmadığını söyledi. Şimdi burada tüketici olarak çok sıkıntıya giriyorum sizce ne yapmam gerekli?
Hadi ücreti de geçelim bana parayı iade ettikten sonra kasamı bana monte olmayan şekilde gönderecekler ben kasayı tekrar toplamak zorunda kalacağım bu da ekstradan bir zaman kaybı, önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
İyi akşamlar.
Yapılabilecek birsey yok ne kadar a aldıysanız onu geri verirler urunu vermezlerse yada arayın ellerinde b550 var işte üstünü kendinizin vereceğini söyleyin enazından sistem toplu gelsin
 
KS

iniqo

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
23 Şub 2023
Mesajlar
12
Tepki
6
Yapılabilecek birsey yok ne kadar a aldıysanız onu geri verirler urunu vermezlerse yada arayın ellerinde b550 var işte üstünü kendinizin vereceğini söyleyin enazından sistem toplu gelsin
Hocam burada ben mağdur oluyorum o döneme göre ödemesini ben yaptım bu ürünün bozulmasını ben istemedim ellerinde stok olmasa bile üst modeli göndermeleri lazım bana göre.
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
16,397
Tepki
4,113
Hocam burada ben mağdur oluyorum o döneme göre ödemesini ben yaptım bu ürünün bozulmasını ben istemedim ellerinde stok olmasa bile üst modeli göndermeleri lazım bana göre.
Yani bence öyle değil çünkü siz urunu ne kadar a aldiniz şuan ne kadar diye bir kriter var yinede ısrarcı olun asus yetkilileri sizi boş çevirmez
 

Rediron

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
7 Ocak 2022
Mesajlar
2,374
Tepki
600
Konum
İstanbul /Anadolu
Hocam burada ben mağdur oluyorum o döneme göre ödemesini ben yaptım bu ürünün bozulmasını ben istemedim ellerinde stok olmasa bile üst modeli göndermeleri lazım bana göre.
Aynen dediğiniz gibi olmalı aslında, ya tamir eder gönderirsin, ya yenisini gönderirsin, ya da elinde yoksa üst modelini gönderirsin. Uygun bir fiyat ile üst modeli teklif etmeliler en azından. Yani tüketici haklarına göre para iadesi sizin şu durumdaki hakkınız değil.
 
KS

iniqo

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
23 Şub 2023
Mesajlar
12
Tepki
6
Yani bence öyle değil çünkü siz urunu ne kadar a aldiniz şuan ne kadar diye bir kriter var yinede ısrarcı olun asus yetkilileri sizi boş çevirmez
Hocam ben aldığımda o dönemin kuruna göre aldım ben bana fazla para versinler bana kıyak geçin demiyorum. Durduk yere bilgisayarsız kalıyorum ben para iadesi istemiyorum değişim istiyorum üst model falan umrumda değil aynısı stokta yokmuş bu da beni ilgilendiren bir durum değil.

Aynen dediğiniz gibi olmalı aslında, ya tamir eder gönderirsin, ya yenisini gönderirsin, ya da elinde yoksa üst modelini gönderirsin. Uygun bir fiyat ile üst modeli teklif etmeliler en azından. Yani tüketici haklarına göre para iadesi sizin şu durumdaki hakkınız değil.
Hocam aynı fikirdeyiz olmadığı takdirde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum işin kötü yanı ilk defa bir ürünüm garantilik oldu bu konuda hiç bilgi sahibi değilim.
 

EymenO.

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
21 Haz 2022
Mesajlar
1,030
Tepki
370
Konum
İstanbul
Hocam ben aldığımda o dönemin kuruna göre aldım ben bana fazla para versinler bana kıyak geçin demiyorum. Durduk yere bilgisayarsız kalıyorum ben para iadesi istemiyorum değişim istiyorum üst model falan umrumda değil aynısı stokta yokmuş bu da beni ilgilendiren bir durum değil.


Hocam aynı fikirdeyiz olmadığı takdirde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum işin kötü yanı ilk defa bir ürünüm garantilik oldu bu konuda hiç bilgi sahibi değilim.
Aynı fiyatta daha düşük bir kart verirler, arkadaşım işlemcide yaşadı aynı durumu.

İşlemcisi bozuldu 1 yıl sonra götürdü kur arttı ve aynı işlemci yoktu düşük model verdiler, para iadesini tercih etmedi.
 
KS

iniqo

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
23 Şub 2023
Mesajlar
12
Tepki
6
Aynı fiyatta daha düşük bir kart verirler, arkadaşım işlemcide yaşadı aynı durumu.

İşlemcisi bozuldu 1 yıl sonra götürdü kur arttı ve aynı işlemci yoktu düşük model verdiler, para iadesini tercih etmedi.
Tüketici Haket Heyeti ile iletişime geçtim ardından bilgisayarı aldığım yeri aradım ve haklarımı söyledim. Onlar bana 2 seçenek sundu para iadesi veya bu kartın muadili yoksa üst modeli ben varsa muadili yoksa üst modelini tercih ettiğimi söyledim.
Yani konu kapanmıştır, herkese teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst