Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Ara 2021
Mesajlar
Tepki
Konum
46 | Kahramanmaraş
Selam HS35 kulaklığımda kırık olduğu için Corsair desteğe yazdım ve cevap geldi ben değiştirmek istemiyorum yenisini istiyorum ve böyle bir mail yazdılar umarım yardımcı olursunuz

Camilo Hernandez (Corsair)
Sep 9, 2022, 09:26 PDT.
Hello Hasim,

Sorry for the delay and sorry to see this headset has had cracking noise. Let me know if you wish to troubleshoot with our tech department and I will escalate this ticket to them.

If you feel you've exhausted all troubleshooting steps for this unit, please confirm your shipping address and phone number with me to initiate a warranty replacement of this unit, thank you.

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
Tepki
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Selam HS35 kulaklığımda kırık olduğu için Corsair desteğe yazdım ve cevap geldi ben değiştirmek istemiyorum yenisini istiyorum ve böyle bir mail yazdılar umarım yardımcı olursunuz

Camilo Hernandez (Corsair)
Sep 9, 2022, 09:26 PDT.
Hello Hasim,

Sorry for the delay and sorry to see this headset has had cracking noise. Let me know if you wish to troubleshoot with our tech department and I will escalate this ticket to them.

If you feel you've exhausted all troubleshooting steps for this unit, please confirm your shipping address and phone number with me to initiate a warranty replacement of this unit, thank you.

Sizden bulunduğunuz adresi ve telefon numaranızı istemişler, garanti kapsamında değişim için.

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
Tepki
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Distribütör firması kimse ki Penta , Vektron veya artsistem firması olabilir büyük ihtimalle oranın garanti servisiyle görüşebilirsiniz.

KS

hsmblg46

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Ara 2021
Mesajlar
Tepki
Konum
46 | Kahramanmaraş
ne yalan söyleyeyim siz diyene kadar bunlardan haberim yoktu
arkadaş tavsiyesiyle corsair desteğe yazdım o da aynı durumu yaşamış