Çözüldü Gaming Gen Tr Arızalı Olarak Gönderilen Monitörü Geri Gönderdi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ffck61

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
16
Tepki
6
Öncelikle merhaba arkadaşlar Gaming gen TR'den almış olduğum Dell G2422HS monitörüm arızalandı Şikayetvar konum üzerine beni arayıp monitörü bize gönderip iade veya değişim yapabileceğimi söylediler. Bende gönderdim monitörü müşteri hizmetlerini arayıp iade dememe rağmen monitörü bana geri göndermişler. Bende kargoyu almayıp geri gönderdim ve Gaming gen TR'yi aradığımda tamam iade yaparız gelsin monitör dediler ve monitör onlara ulaşmıştı. Neredeyse her gün arayıp bilgi aldım neyse şimdi ben yine Gaming geni aradım konuştum bana monitör elimize ulaştı dediler. Bu hafta içi iadesi yapılır dediler. Ben de iade beklerken sabah kargo şirketi kapımı çalarak bana monitörü getirmişti. Arızalı olarak gönderdiğim monitör sonra alıp Gaming geni aradığımda bana monitörde hiçbirsorun olmadığını söylediler. Bende dedim 1.5 2 haftadır bekliyorum müşteri hizmetleri bana iadesi olur dedi. Konuştuk sonra bana monitörü geri kargolayın dediler. Bende hasta halimle gittim Yurtiçi Kargo'ya geri gönderdim ve bana faturanın çıktısını alıp ad soyad bir de iade olarak yazın dedi. Bende çıktısını alıp yazdım ve bir tane daha kağıda ekstra olarak yazdım. 1.5 2 haftadan beri oyalıyorlar beni eğer yine sorun çıkarsa THH'ye başvurmaktan çekinmem.

Videolu kanıtım arızalı olduğuna dair:
 

Ekli dosyalar

  • yurtiçikargo.PNG
    yurtiçikargo.PNG
    47.6 KB · Görüntüleme: 9

Syqex

Moderatör
Moderatör
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,154
Tepki
5,167
Konum
26 | Eskişehir
Fiyat olarak çok iyiler ama şu müşteri hizmetleri insanı bıktırıyor. Umarım ilgilenirler de işiniz hallolur. Yoksa uğraşmanız gerekecek.
 
KS

ffck61

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
16
Tepki
6
Fiyat olarak çok iyiler ama şu müşteri hizmetleri insanı bıktırıyor. Umarım ilgilenirler de işiniz hallolur. Yoksa uğraşmanız gerekecek.
Ben hakkımı sonuna kadar ararım uğraşırımda o yönden sıkıntı yok şuan geri gönderdim ve en saçma kısımda müşteri hizmetlerinin beni oyalaması.
 

Syqex

Moderatör
Moderatör
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,154
Tepki
5,167
Konum
26 | Eskişehir
Hocam ben hakkımı sonuna kadar ararım uğraşırımda o yönden sıkıntı yok şuan geri gönderdim ve en saçma kısımda müşteri hizmetlerinin beni oyalaması.
Çoğunluk aynı şeyden şikayetçi. Bu kadar şikayete rağmen sürekli sattıkları içinde ilgilenmemeye devam ediyorlar.
 

ARDA_bey

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
8 Tem 2022
Mesajlar
21
Tepki
14
Çoğunluk aynı şeyden şikayetçi. Bu kadar şikayete rağmen sürekli sattıkları içinde ilgilenmemeye devam ediyorlar.
etbis sorgulaması yaptım az önce, herhangi bir sonuç çıkmıyor gaming gen ya da beta plus teknolojiye dair
 
KS

ffck61

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
16
Tepki
6
"Ürününüzü bugün gün içinde iade işlemi için ilgili birime yönlendirdik."
Hallettim 1 saat önce böyle bir mail geldi teknik destek maili üzerinden iletişim kurmuştum.
 

Hüsom

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
29 Eyl 2022
Mesajlar
1,846
Tepki
761
Konum
Amasya
Fiyat olarak çok iyiler ama şu müşteri hizmetleri insanı bıktırıyor. Umarım ilgilenirler de işiniz hallolur. Yoksa uğraşmanız gerekecek.
valla ben hiç acımıyorum şikayet etmekte, tehdit ediyorum süt dökmüş kediye dönüyorlar teknoloji markaları buna daha çok dikkat etmesi lazım elma armut almıyorsun binlerce liralık ürün alıyorsun kimisi çok zor biriktiyor kimisinin içi gidiyor alırken.
 
KS

ffck61

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
16
Tepki
6
Sorunum çözüldü şimdi müşteri hizmetleri ile konuştum iadeniz onaylandı dediler paranın hesaba yatmasıda bankaya bağlı dediler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst