Garanti kapsamındaki bir ürün 2. Kez gittiğinde sorun giderilmemişse o üründe güncel para iadesi oluyomuydu

KS

Bayterek

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
15 Eki 2022
Mesajlar
1,802
Tepki
242
bizde şuan servis belgeleri var ancak 2. götürdüğümüzdeki kart arızalı değil getirmeyin dediklerindeki belge varmı tam bilgim yok
 

Kürşat K.

Bilgisayar Uzmanı
Bilgisayar Uzmanı
Katılım
6 Ocak 2022
Mesajlar
3,427
Tepki
1,301
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Gayet de oluyor başıma geldi faturamdaki paranın tamamını aldım Teknosa dan GM 5 plus almıştım zamanında iki defa sorun için garantiye gönderdim oldu diyip gönderdiler bende thh gittim para iademi aldım karar ile
 
KS

Bayterek

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
15 Eki 2022
Mesajlar
1,802
Tepki
242
buraya türkiyede yaşadığım mağduriyeti ve kartın sorunlarını anlatacağım değilmi
 
KS

Bayterek

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
15 Eki 2022
Mesajlar
1,802
Tepki
242
e postamı atmak mantıklı ticketmı ?

kb bilgim olmadığı için soruyorum
 

MuRO

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Tem 2022
Mesajlar
126
Tepki
16
Konum
Kocaeli
termal bakım yaptırmadım diye haksız cıkma bir durumum varmı ama mantıkende bu onların görevi ben o kadar detayına bakamıyorum onların akıl etmeleri lazımdı haklı değilmiyim
Kullanım kılavuzunda yazıyor mu su kadar süre sonra termal bakım yaptırın diye
 
KS

Bayterek

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
15 Eki 2022
Mesajlar
1,802
Tepki
242
hocam davayı kaybedersek nne oluyo ?

kazanma ihtimalini filan bilmediğim için kaybettiğimizde para cezası vs oluyosa hiç girişmim
 
KS

Bayterek

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
15 Eki 2022
Mesajlar
1,802
Tepki
242
yani bişry daha gördüm şikayet vara yazarsakda aynı mantık oluyomuş servis hemen cvp filan veriyomuş

tabi mail tel no filan lazımmış doğrumudur
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Geri
Üst