Evet, hocam. Tüm süreci yazın ve belgelerin fotoğraflarını da atabilirsiniz.buraya türkiyede yaşadığım mağduriyeti ve kartın sorunlarını anlatacağım değilmi
tamamdır hocamEvet, hocam. Tüm süreci yazın ve belgelerin fotoğraflarını da atabilirsiniz.
Mesaj hocam. Ticket attın denir ya oyunda aynısı.bize e posta veya ürününüz için bilet diyor bu bilet olayı tam olarak nedir
tamamdır hocam
Aynı sayılır hocam iki türlüde onlar cevap veriyor.e postamı atmak mantıklı ticketmı ?
kb bilgim olmadığı için soruyorum
Hadi hayırlısı.bismillah
Kullanım kılavuzunda yazıyor mu su kadar süre sonra termal bakım yaptırın diyetermal bakım yaptırmadım diye haksız cıkma bir durumum varmı ama mantıkende bu onların görevi ben o kadar detayına bakamıyorum onların akıl etmeleri lazımdı haklı değilmiyim
Bendeki ekran kartına baktım öyle bilgi yazmıyor. Öneri ve tecrübelere dayalı insanlar söylüyor.Kullanım kılavuzunda yazıyor mu su kadar süre sonra termal bakım yaptırın diye
Kullanım kılavuzunda belli periyotlarda termal bakım yaptiriniz ibaresi yoksa eğer termal durumlardan seni suçlayamazlarBendeki ekran kartına baktım öyle bilgi yazmıyor. Öneri ve tecrübelere dayalı insanlar söylüyor.
Suçlayacak olsalarda servise gitti onların yapması lazımdı.Kullanım kılavuzunda belli periyotlarda termal bakım yaptiriniz ibaresi yoksa eğer termal durumlardan seni suçlayamazlar
hocam davayı kaybedersek nne oluyo ?
Bir şey olduğunu hiç duymadım eğer varsa biri aydınlatırsa beraber öğreniriz.hocam davayı kaybedersek nne oluyo ?
kazanma ihtimalini filan bilmediğim için kaybettiğimizde para cezası vs oluyosa hiç girişmim
Evet, hocam. Burada yine Türkiye kısmı bakıyor.yani bişry daha gördüm şikayet vara yazarsakda aynı mantık oluyomuş servis hemen cvp filan veriyomuş
tabi mail tel no filan lazımmış doğrumudur
ozaman ordan bir şansımı deneyeyim mahkeme işi sıkıntı kaybederiz filanEvet, hocam. Burada yine Türkiye kısmı bakıyor.