Hatalı Ürün Değişimi (Turkcell)

EdwardMordrake

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
29
Tepki
10
Merhabalar, Kasım ayında Turkcell pasaj dan bir monitör almıştım Asus marka. Ürün bir süre sonra görüntü konusunda sıkıntı çıkarmaya başladı ben de servise gönderdim. Bugün öğrendiğim kadarıyla ürün hatalıymış, size bir belge göndereceğiz, aldığınız yerden iade veya değişim talep edebilirsiniz dediler.
İnternette baktığım kadarıyla Turkcell pek değişim taraftarı değilmiş, iade yapıyorlarmış. Aldığım ürün emsalleri 8-10 bin civarında görünüyor.
Değişim yapmaları için nasıl bir yol izlemeliyim?
Daha önceden böyle bir durum yaşayan var mı?
Şimdiden teşekkürler.
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
18,111
Tepki
4,502
Pasaj genelde öyle ürünler satıyor bunun hakkında bilginiz yok mu ?
 

Ahmetzkan

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Ara 2020
Mesajlar
322
Tepki
73
Konum
6 | Ankara
İlk defa başıma geliyor böyle bir şey. O süreç nasıl oluyor onu da bilmiyorum. Süreç uzun mu oluyor, hızlandırmak için bir şeyler yapılabiliyor mu gibi?
Çok detay bilmiyorum öncelikle bayağı bir diretin iade istemediğinizi ve aynı zamanda da ilçe tüketici hakem heyetindeki sorumlunun yanına gidin ondan bilgi alın o size söyler gerekeni.Artık zorlaştı ama sonuç alınıyor benimki geçen sene 4 ay sürmüştü.
 
Son düzenleme:
KS

EdwardMordrake

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
24 Eki 2022
Mesajlar
29
Tepki
10
Çok detay bilmiyorum öncelikle bayağı bir diretin iade istemediğinizi ve aynı zamanda da ilçe tüketici hakem heyetindeki sorumlunun yanına gidin ondan bilgi alın o size söyler gerekeni.Artık zorlaştı ama sonuç alınıyor benimki geçen sene 4 ay sürmüştü.
Anladım hocam teşekkür ederim bilgilendirme için.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst