Herkese iyi forumlar. İncehesapla yaşadığım rezil deneyimden bahsetmek istiyorum. Yaşanılanlar ile ilgili yorumu sizlere bırakıyorum.
2022 yılında incehesap.com adlı siteden aldığım hazır sistem bilgisayar, başından beri bitmek bilmeyen sorunlarla beni mağdur ediyor. Siparişimi teslim aldıktan hemen sonra rastgele siyah ekran sorunlarıyla karşılaştım. Monitörde “no Signal” hatası çıkarken, kasa çalışmaya devam ediyordu. İlk servise götürdüğümde “ana kart montajında pcle slotu deforme olmuş” dediler ve sorun çözüldü dedik. Yanıldık!
Bir yıl geçmeden aynı sorun tekrar ortaya çıktı. Bilgisayarım birkaç kez siyah ekran verip tamamen görüntü gitmeye başladı. Servise yeniden götürdüm, ekran kartımın bozulduğunu söylediler. 14.000 TL ödeyerek ekran kartını değiştirdim. Ama ne oldu dersiniz? Aynı sorun tekrar başladı! Bu kadar servis, değişim ve masrafa rağmen sorun bir türlü kalıcı olarak çözülemedi.
Son olarak, bu sefer de PSU’da soğuk lehim sorunu olduğunu iddia ediyorlar. Bilgisayarım bir haftadır serviste ve ben bu mağduriyeti yaşamaya devam ediyorum. Her servise götürdüğümde bilgisayarım minimum 10 gün orada kalıyor ve şu ana kadar tam 5 kez servise verdim. Ufak bir hesapla, toplamda 50 gün boyunca bilgisayarımı kullanamadım. İşlerin daha hızlı ilerlemesi için her seferinde ürünü kendi aracımla 80 km yol giderek servise götürüyorum. Bu süreç hem maddi hem de zaman açısından beni yıprattı.
En üzücü olan ise, bu kadar mağduriyetime rağmen firmadan asla öncelikli bir hizmet ya da yaşadığım sıkıntılara karşı bir mahcubiyet hissi görmedim. Sanki bu sorunlar tamamen olağanmış gibi bir tavırla karşılaştım. Ne bir özür, ne bir telafi. Soruyorum: bu kadar para verip her seferinde servise götürmek zorunda kaldığım ürün için neden bir kez bile “gerçekten kalıcı” bir çözüm sunulamadı?
Bu süreçte yaşadıklarım hem zamanımı hem paramı aldı. Umarım bir gün gerçekten müşteri memnuniyeti odaklı çalışmayı öğrenirler. Ekteki fotoğraflardan da göreceğiniz üzere 2022'den beri aldığım ürünle ilgili ne kadar sorun yaşadığımı görebilirsiniz. Düşünün ki incehesap.com binasına girdiğimde artık tanınan biriyim. Artık onlardan biri oldum, o kadar çok gördüler ki kucağımda kasayla beni.
Kimseye incehesaptan alışveriş yapın yapmayın demiyorum ama takdir sizin.
2022 yılında incehesap.com adlı siteden aldığım hazır sistem bilgisayar, başından beri bitmek bilmeyen sorunlarla beni mağdur ediyor. Siparişimi teslim aldıktan hemen sonra rastgele siyah ekran sorunlarıyla karşılaştım. Monitörde “no Signal” hatası çıkarken, kasa çalışmaya devam ediyordu. İlk servise götürdüğümde “ana kart montajında pcle slotu deforme olmuş” dediler ve sorun çözüldü dedik. Yanıldık!
Bir yıl geçmeden aynı sorun tekrar ortaya çıktı. Bilgisayarım birkaç kez siyah ekran verip tamamen görüntü gitmeye başladı. Servise yeniden götürdüm, ekran kartımın bozulduğunu söylediler. 14.000 TL ödeyerek ekran kartını değiştirdim. Ama ne oldu dersiniz? Aynı sorun tekrar başladı! Bu kadar servis, değişim ve masrafa rağmen sorun bir türlü kalıcı olarak çözülemedi.
Son olarak, bu sefer de PSU’da soğuk lehim sorunu olduğunu iddia ediyorlar. Bilgisayarım bir haftadır serviste ve ben bu mağduriyeti yaşamaya devam ediyorum. Her servise götürdüğümde bilgisayarım minimum 10 gün orada kalıyor ve şu ana kadar tam 5 kez servise verdim. Ufak bir hesapla, toplamda 50 gün boyunca bilgisayarımı kullanamadım. İşlerin daha hızlı ilerlemesi için her seferinde ürünü kendi aracımla 80 km yol giderek servise götürüyorum. Bu süreç hem maddi hem de zaman açısından beni yıprattı.
En üzücü olan ise, bu kadar mağduriyetime rağmen firmadan asla öncelikli bir hizmet ya da yaşadığım sıkıntılara karşı bir mahcubiyet hissi görmedim. Sanki bu sorunlar tamamen olağanmış gibi bir tavırla karşılaştım. Ne bir özür, ne bir telafi. Soruyorum: bu kadar para verip her seferinde servise götürmek zorunda kaldığım ürün için neden bir kez bile “gerçekten kalıcı” bir çözüm sunulamadı?
Bu süreçte yaşadıklarım hem zamanımı hem paramı aldı. Umarım bir gün gerçekten müşteri memnuniyeti odaklı çalışmayı öğrenirler. Ekteki fotoğraflardan da göreceğiniz üzere 2022'den beri aldığım ürünle ilgili ne kadar sorun yaşadığımı görebilirsiniz. Düşünün ki incehesap.com binasına girdiğimde artık tanınan biriyim. Artık onlardan biri oldum, o kadar çok gördüler ki kucağımda kasayla beni.
Kimseye incehesaptan alışveriş yapın yapmayın demiyorum ama takdir sizin.
Ekli dosyalar
-
F05BF4D3-DB6C-46F0-B711-191BBB038894.jpeg210.9 KB · Görüntüleme: 18
-
CFA90B19-AFC2-4BC8-8A6E-1D49FDB23AEA.jpeg180.2 KB · Görüntüleme: 18
-
9A8CE6EB-0358-4097-BB5E-70E9A98AB739.jpeg210.3 KB · Görüntüleme: 14
-
557C5098-3A73-4E14-A7B4-48090DB6739D.jpeg180.9 KB · Görüntüleme: 13
-
1DDDEB65-1D65-415C-9E3C-3D9D6D55E93F.jpeg191.6 KB · Görüntüleme: 11
-
EB058482-C25E-432F-A163-CE6A93C0D247.jpeg218.7 KB · Görüntüleme: 17