Yardım İncehesap Ve Asus İnsanları Nasıl Tezgaha Getirip Ayıplı Mal Satıyorlar

decameron09

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2023
Mesajlar
200
Tepki
37
İNCEHESAP üzerinden ASUS monitör aldım 05.06.2025 tarihinde elime ulaştı testlerini gerçekleştirirken ekranın ortasında 1 adet ölü piksel olduğunu gördüm İNCEHESAP arıyıp ürünün ayıplı olduğunu ölü piksel çıktığını bildirdim değişim talep ettiğimi bildirdim bana kargo numarası verip servise davet edildi 5 haziran arife olduğundan hemen gönderemedim 10 haziran ürünü verdikleri kargo no ile gönderdim 19 haziranda ürünümün işlemleri bittiğini ve bana kargolandıgını öğrendim İNCEHESAP servis kayıtlarına baktığımda distribütörde arıza bulunamadı yazıyordu 24 haziranda gönderdiğim ürün aynı şekilde bana geri geldi değişim yapılmamış içinde kağıt koymuşlar SMS INFOCOMM işlem açıklaması yazmış "üründe 1 adet ölü piksel görülmüştür 1 adet olduğu için normal olarak gorunmekte bu yuzden işlem yapılmamıştır 3 ten fazla olursa değişim yaptıklarını" yazan bir kağıt 25 günden beridir monitörsüz mağdurum hiçbir işlem yapılmamış İNCEHESABI aradım monitörün hıcbır ıslem yapılmadan bana geri gönderiliğini söyledim bana SMS INFOCOMM yetkili servisi ile görüşmemi söylediler SMS INFOCOMM aradığımda biz aracıyız asus yetkılı servısını arıyın diyorlar asus yetkılı servısını arıyorum bız satıcıyı bılgılendırıyoruz ıncehesabın size bu urunu satarken bılgı vermesi gerekıyordu dıyor bana oyle bılgı veren yada monıtoru satın alırken herhangı bır yazı yoktu 3 ten fazla olu pıksel olmassa LCD panellerde değişim yoktur diyor satıcınız satın alırken size bilgi vermesi gerekiyordu bana bu ürünü İNCEHESAP sattı bu durumda ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz resımlerde yesıl gorunen sey olu pıksel servısten gelen fısıde resımlere eklıyorum

1 gun bıle kullanmadıgım üretici hatalı olu pıksellı monıtorumun benden kullanılmasını beklenıyor yazıklar olsun 11 bın lıram cope gıttı kımse yardımcı olmuyor topu bırıbıne atıyor aldıgım monıtor assagıda

 

Ekli dosyalar

  • 93f71e32-9105-4c5c-9c06-43e8c1e207e6.jpg
    93f71e32-9105-4c5c-9c06-43e8c1e207e6.jpg
    259.3 KB · Görüntüleme: 17
  • 176cf143-7d0f-4866-acde-e11475ff8ee2.jpg
    176cf143-7d0f-4866-acde-e11475ff8ee2.jpg
    181.8 KB · Görüntüleme: 17

diplomasızhoca

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
74
Tepki
22
Öncelikli olarak
3 tane 5 tane 7 tane mevzusu hikaye
yönetmelikte net bir şekilde belirtilmiş bir ölü piksel sınırlaması yok
1 tane bile çıksa iade edebiliyorsunuz
ama malesef bazı satıcılar yokuşa sürebiliyor
bu konudaki problem tüketici hakem heyeti ile çözülüyor

sizin bir hatanızı söyleyeyim
zaten 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade hakkınız var
siz koşulsuz şartsız iade hakkınızı kullanmak yerine süreci uzatacak işlemi seçmişsiniz

geçmişte 1 adet ölü pikselden dolayı yapılan tüketici hakem heyeti başvurusu ve sonrasında tüketicinin haklı bulunmasına dair bir ek te paylaşıyorum

1750853396261.png
 

Boozew

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
17 Tem 2023
Mesajlar
2,467
Tepki
671
Konum
Mersin
Tabikide bende 1 pixel değil 1mmden kucuk bir hata bile olsa değişsin isterim sonuçta 0 alıyorum malımı. Aklıma geldiği için sizinle paylaşmak istedim.

3pixel konusunu ya içindeki garanti kağıdında yada başka benzer bir garanti kısmında okumuştum size asusun resmini ve garanti kısmını iletiyorum :
1750856573864.png


 

diplomasızhoca

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
74
Tepki
22
Tabikide bende 1 pixel değil 1mmden kucuk bir hata bile olsa değişsin isterim sonuçta 0 alıyorum malımı. Aklıma geldiği için sizinle paylaşmak istedim.

3pixel konusunu ya içindeki garanti kağıdında yada başka benzer bir garanti kısmında okumuştum size asusun resmini ve garanti kısmını iletiyorum :
Ekli dosyayı görüntüle 43027

hocam bu asusun bildirisi olabilir ama resmi bir geçerliliği yok
herkesin kafasına göre çıkardığı kural
bağlayıcı kural olmaz
 

Boozew

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
17 Tem 2023
Mesajlar
2,467
Tepki
671
Konum
Mersin
hocam bu asusun bildirisi olabilir ama resmi bir geçerliliği yok
herkesin kafasına göre çıkardığı kural
bağlayıcı kural olmaz
Tabikide kusursuz almak doğru olanı bende sizin düşündüğünüz gibi düşünüyorum fakat bu tip olaylarda zaten bu belirtilen bir şey oldugu için uğraşmak gerekiyor. Aklıma geldiği içinde sizinle de paylaşmak istedim
 

shogun

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
1 Mar 2022
Mesajlar
1,597
Tepki
429
Konum
1 | Adana
İnternetten alınan ürünler için hiç bir gerekçe göstermeden 14 gün içinde iade yapabilirsiniz. Tüketici hakem heyetine başvurun.
 

Woqqies

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
16 Eyl 2022
Mesajlar
982
Tepki
238
İNCEHESAP üzerinden ASUS monitör aldım 05.06.2025 tarihinde elime ulaştı testlerini gerçekleştirirken ekranın ortasında 1 adet ölü piksel olduğunu gördüm İNCEHESAP arıyıp ürünün ayıplı olduğunu ölü piksel çıktığını bildirdim değişim talep ettiğimi bildirdim bana kargo numarası verip servise davet edildi 5 haziran arife olduğundan hemen gönderemedim 10 haziran ürünü verdikleri kargo no ile gönderdim 19 haziranda ürünümün işlemleri bittiğini ve bana kargolandıgını öğrendim İNCEHESAP servis kayıtlarına baktığımda distribütörde arıza bulunamadı yazıyordu 24 haziranda gönderdiğim ürün aynı şekilde bana geri geldi değişim yapılmamış içinde kağıt koymuşlar SMS INFOCOMM işlem açıklaması yazmış "üründe 1 adet ölü piksel görülmüştür 1 adet olduğu için normal olarak gorunmekte bu yuzden işlem yapılmamıştır 3 ten fazla olursa değişim yaptıklarını" yazan bir kağıt 25 günden beridir monitörsüz mağdurum hiçbir işlem yapılmamış İNCEHESABI aradım monitörün hıcbır ıslem yapılmadan bana geri gönderiliğini söyledim bana SMS INFOCOMM yetkili servisi ile görüşmemi söylediler SMS INFOCOMM aradığımda biz aracıyız asus yetkılı servısını arıyın diyorlar asus yetkılı servısını arıyorum bız satıcıyı bılgılendırıyoruz ıncehesabın size bu urunu satarken bılgı vermesi gerekıyordu dıyor bana oyle bılgı veren yada monıtoru satın alırken herhangı bır yazı yoktu 3 ten fazla olu pıksel olmassa LCD panellerde değişim yoktur diyor satıcınız satın alırken size bilgi vermesi gerekiyordu bana bu ürünü İNCEHESAP sattı bu durumda ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz resımlerde yesıl gorunen sey olu pıksel servısten gelen fısıde resımlere eklıyorum

1 gun bıle kullanmadıgım üretici hatalı olu pıksellı monıtorumun benden kullanılmasını beklenıyor yazıklar olsun 11 bın lıram cope gıttı kımse yardımcı olmuyor topu bırıbıne atıyor aldıgım monıtor assagıda

Servisten gönderilen kağıtla beraber bulunduğunuz yerdeki tüketici hakem heyetine ve bu konu hakkında verilen emsal kararların çıktılarını alın başvuru yapın. Eğer sıfır ürün ile değişim yapmacaklarsa ücret iadesi isteyin.
 
KS

decameron09

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2023
Mesajlar
200
Tepki
37
Merhaba arkadaslar ıncehesap kargo no verdı ürunu gerı yolladım ürünün icine yazıcıdan assagıdakı metını cıkartıp koydum ilave olarakta maıl olarakta fırmaya attım

İNCEHESAP.COM SATICISINA
İncehesap.com üzerinden Asus marka bir monitör aldım. 05.06.2025 tarihinde elime ulaştı. Testlerini gerçekleştirirken ekranın ortasında bir adet ölü piksel olduğunu fark ettim. İncehesap.com'u arayarak ürünün ayıplı olduğunu ve ölü piksel çıktığını bildirdim, değişim talebinde bulundum. Bana kargo numarası verildi ve ürünü servise göndermem istendi. 5 Haziran arife günü olduğundan dolayı ürünü hemen gönderemedim. 10 Haziran'da ürünü, verilen kargo numarası ile gönderdim. 19 Haziran'da ise ürünümün işlemlerinin bittiğini ve bana kargolandığını öğrendim. İncehesap.com servis kayıtlarına baktığımda ise "distribütörde arıza bulunamadı" yazıyordu. 24 Haziran'da gönderdiğim ürün aynı şekilde bana geri geldi, değişim yapılmamıştı. Kutunun içine bir kağıt koymuşlar ve "SMS Infocomm işlem açıklaması" olarak "Üründe 1 adet ölü piksel görülmüştür, 1 adet olduğu için normal olarak değerlendirilmektedir. Bu yüzden işlem yapılmamıştır. 3'ten fazla olursa değişim yapılmaktadır." şeklinde bir not bırakılmış. 25 gündür monitörsüz kaldım ve mağdurum, hiçbir işlem yapılmadı. İncehesap'ı aradım ve monitörün hiçbir işlem yapılmadan bana geri gönderildiğini söyledim. Bana SMS Infocomm yetkili servisi ile görüşmem gerektiği söylendi. SMS Infocomm'u aradığımda ise "Biz aracıyız, Asus yetkili servisini arayın" dediler. Asus yetkili servisini aradığımda ise "Biz satıcıyı bilgilendiriyoruz, İncehesap'ın size bu ürünü satarken bilgi vermesi gerekiyordu" dediler. Satın alma sırasında bana böyle bir bilgi verilmemişti. "3'ten fazla ölü piksel olmazsa LCD panellerde değişim yoktur" deniyor, ancak satıcının satın alma sırasında bu konuda bilgi vermesi gerekiyordu. Mesafeli sözleme gereği 14 günlük koşulsuz sartsız iade hakkım var Ürünü kesinlikle ama kesinlikle iade etmek istiyorum tarafıma asla birdaha tarafıma geri göndermeyin iade talebim kabul edilmediği taktirde Yargıtay 13’ncü Hukuk Dairesi’nin verdiği ölü piksellerde sayı sınırının olmadığı ve kac adet olursa olsun ölü piksellerin ayıplı mal sayılacağı emsal kararına dayanarak tarafınızı Tüketici Hakem Heyeti’ne verceğimi bilgilerinize arz ederim.

ilk sefer degısım talep ettım yapmadılar 2 cı seferde direkt iade talep ettım bu seferde iadem kabul edılmesse dedıgınız gıbı tuketıcı hakem heyetıne basvurucam eger olursa ıade almazlarsa onlıne olarak mı basvurucam nerden basvuruda bulunuyoruz yoksa ilçeye mı gıtmem lazım bırde hangı evrakları gotureyım
 

Woqqies

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Ayın Üyesi
Katılım
16 Eyl 2022
Mesajlar
982
Tepki
238
Merhaba arkadaslar ıncehesap kargo no verdı ürunu gerı yolladım ürünün icine yazıcıdan assagıdakı metını cıkartıp koydum ilave olarakta maıl olarakta fırmaya attım

İNCEHESAP.COM SATICISINA
İncehesap.com üzerinden Asus marka bir monitör aldım. 05.06.2025 tarihinde elime ulaştı. Testlerini gerçekleştirirken ekranın ortasında bir adet ölü piksel olduğunu fark ettim. İncehesap.com'u arayarak ürünün ayıplı olduğunu ve ölü piksel çıktığını bildirdim, değişim talebinde bulundum. Bana kargo numarası verildi ve ürünü servise göndermem istendi. 5 Haziran arife günü olduğundan dolayı ürünü hemen gönderemedim. 10 Haziran'da ürünü, verilen kargo numarası ile gönderdim. 19 Haziran'da ise ürünümün işlemlerinin bittiğini ve bana kargolandığını öğrendim. İncehesap.com servis kayıtlarına baktığımda ise "distribütörde arıza bulunamadı" yazıyordu. 24 Haziran'da gönderdiğim ürün aynı şekilde bana geri geldi, değişim yapılmamıştı. Kutunun içine bir kağıt koymuşlar ve "SMS Infocomm işlem açıklaması" olarak "Üründe 1 adet ölü piksel görülmüştür, 1 adet olduğu için normal olarak değerlendirilmektedir. Bu yüzden işlem yapılmamıştır. 3'ten fazla olursa değişim yapılmaktadır." şeklinde bir not bırakılmış. 25 gündür monitörsüz kaldım ve mağdurum, hiçbir işlem yapılmadı. İncehesap'ı aradım ve monitörün hiçbir işlem yapılmadan bana geri gönderildiğini söyledim. Bana SMS Infocomm yetkili servisi ile görüşmem gerektiği söylendi. SMS Infocomm'u aradığımda ise "Biz aracıyız, Asus yetkili servisini arayın" dediler. Asus yetkili servisini aradığımda ise "Biz satıcıyı bilgilendiriyoruz, İncehesap'ın size bu ürünü satarken bilgi vermesi gerekiyordu" dediler. Satın alma sırasında bana böyle bir bilgi verilmemişti. "3'ten fazla ölü piksel olmazsa LCD panellerde değişim yoktur" deniyor, ancak satıcının satın alma sırasında bu konuda bilgi vermesi gerekiyordu. Mesafeli sözleme gereği 14 günlük koşulsuz sartsız iade hakkım var Ürünü kesinlikle ama kesinlikle iade etmek istiyorum tarafıma asla birdaha tarafıma geri göndermeyin iade talebim kabul edilmediği taktirde Yargıtay 13’ncü Hukuk Dairesi’nin verdiği ölü piksellerde sayı sınırının olmadığı ve kac adet olursa olsun ölü piksellerin ayıplı mal sayılacağı emsal kararına dayanarak tarafınızı Tüketici Hakem Heyeti’ne verceğimi bilgilerinize arz ederim.

ilk sefer degısım talep ettım yapmadılar 2 cı seferde direkt iade talep ettım bu seferde iadem kabul edılmesse dedıgınız gıbı tuketıcı hakem heyetıne basvurucam eger olursa ıade almazlarsa onlıne olarak mı basvurucam nerden basvuruda bulunuyoruz yoksa ilçeye mı gıtmem lazım bırde hangı evrakları gotureyım
Bütün evrakları ayıplı mal satıldığı konusunda ve yargıtayın vermiş olduğu kararla beraber iade iste. Bulunduğun şehirdeki tüketici hakem heyetine başvuruda bulun.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst