Inno3D Rezalett Garanti Süreci

Maethril_

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
30 Kas 2022
Mesajlar
465
Tepki
153
Peki inno3d nin servisi yurt dışında ama asus , msi yurt içinde diye tamir edip şıp diye veriyor mu ki ? Sanki çok kaliteli hizmet veriyorlarmış gibi konuşmamak lazım. Çoğu geri gönderiyor zaten yurt dışında inno3d den aldığın hizmetten beterler. Kasa için toz filtresi istemiştim msi dan oyalayıp durdurlar yok öyle yok böyle sonra gidip servispoint ile görüşün dediler orayla görüştüm onlarda msi ile görüşün diyor :D Dolandırıp duruyorlar ordan buraya.
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
16,512
Tepki
4,151
Bu İnno3D markasını kötülemek için bir sebep değil. Sonuçta 15 gün yine uzun bir süre , kartlar zaten çok nadir servise gidiyor. Bunu da pek umursamamak lazım.
Kötülemiyorum ama isim pc üzerinde olsa tr de ilgilenebilecek markaları tercih ederim
 

Secc

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
17 May 2023
Mesajlar
29
Tepki
6
Ben her zaman servisin elinin altında olması taraftarıyım msı ekran kartım arıza yaptı 10 günde değişim kararı verdiler firma ne kadar iyi olursa olsun her üründe arıza riski her zaman vardır
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
16,512
Tepki
4,151
Ben her zaman servisin elinin altında olması taraftarıyım msı ekran kartım arıza yaptı 10 günde değişim kararı verdiler firma ne kadar iyi olursa olsun her üründe arıza riski her zaman vardır
Katılıyorum 30 gün beklenmesi çok saçma ve uzun
 
KS

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Gelişme: arkadaşlar dün tekrar servisi aradık ve kartın işinin bittiğini ve para iadesi olacağını söylediler bizde para iadesini kabul etmediğimizi malum kart fiyatları uçtu kabul etmedik ve biz bişey yapamayız inventusla görüşün dediler bizde inventusu aradığımızda ellerinde stok olmadığını bu yüzden muadil bi kart verebileceklerini ve hafta ortasında tekrar dönüş yapacaklarını söylediler.
 

Greewe_Greew

Ekipman Uzmanı
Ekipman Uzmanı
Katılım
12 Şub 2023
Mesajlar
10,950
Tepki
2,967
Gelişme: arkadaşlar dün tekrar servisi aradık ve kartın işinin bittiğini ve para iadesi olacağını söylediler bizde para iadesini kabul etmediğimizi malum kart fiyatları uçtu kabul etmedik ve biz bişey yapamayız inventusla görüşün dediler bizde inventusu aradığımızda ellerinde stok olmadığını bu yüzden muadil bi kart verebileceklerini ve hafta ortasında tekrar dönüş yapacaklarını söylediler.
4080 iste, böyle bir hakkın vardı yanlış hatırlamıyorsam.
 
KS

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Gelişme: evet arkadaşlar hala bitmedi en son aradığımızda çarşamba günü tedarikçiden haber alıp bize ileticeklerini belirtiler şimdi aradığımızda da hala verecek bi 4070 ti bulunamadığını söylüyorlar 20 gün yasal süreci belirtiğimizde ise garanti işinin bittiğini ve tedarik işi kaldığını söylediler bu gidişle kart elimize ulaşamayacak gibi
Not: şuana kadar söylenen günlerde hep biz aradık biz aramadığımız zaman bize hiç bi dönüş yapılmadı
 
KS

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Bişey daha ekleyeceğim bi üst kart talep ettiğimizi belirtiğimizde ise onu tedarikçiyle konuşacaksınız ve öyle bişey olursada aradaki farkı ödemeniz gerekir denildi
 
KS

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Arkadaşlar bu sürecin hızlanması için ya da üstünü alabilmek için gösterebileceğiniz bi yol var mı
 
KS

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Up

Evet arkadaşlar tekrar dönüş aldık asus tuf rtx 4070ti ile değişim yapılabileceği söylendi kabul ettim bu süreçte yardımcı olan herkese çok teşekkürlee
 
Son düzenleme:

A Shadow Falls

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
12 Ara 2021
Mesajlar
107
Tepki
27
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Bişey daha ekleyeceğim bi üst kart talep ettiğimizi belirtiğimizde ise onu tedarikçiyle konuşacaksınız ve öyle bişey olursada aradaki farkı ödemeniz gerekir denildi
haha komikler gerçekten hem mağdur edip hem de para isteyecekler.. Firma müşteri memnuniyetini düşürmek için elinden geleni yapmış gibi gerekirse sıfır ürün alıp sana göndermesi gereken bir durumda senden para isteyebiliriz diyor. Bu durumu şikayet var kısmında detaylıca belir alacak olanlarda bu firmadan yada firmalardan uzak dursun.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst