Kezer

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
3
Tepki
0
28 Aralık 2022 tarihinde İtopya Ankara-Söğütözü şubesinden elden almış olduğum GameBooster G918 Fire Strom RGB Red Switch Beyaz Mekanik Gaming Klavye ile ilgili bir sorun yaşamaktayım. Klavye; bilgisayar açıldıktan sonra bazen 10 saniye, bazen 1 dakika boyunca çalışmıyor, sonrasında sorunsuz çalışıyor. Bilgisayarı yeni aldım ve BIOS ayarlarına bile giremiyorum (aşağıda video linkleri mevcut). Ürün, başka bir bilgisayarda denendiğinde de sorun devam etmekte ve aynı bilgisayara başka bir klavye bağlandığı takdirde böyle bir sorun yaşanmamakta. Yani, sorun sistemde değil, net bir şekilde klavyede.

Bu konuyu şubeye giderek dile getirdim, ürün orada takıldı ve denendi. Hatta aşağıya eklediğim videoları göstermek istediğimde bana: "Gerek yok, zaten klavyeyi taktığım gibi bir sorun olduğunu görebiliyorum." dendi. Bu süreçte, ürünün arızalı olduğu oradaki çalışanlarca görüldü ve onaylandı (SS aşağıda mevcut). Ürün, Vektron (GameBooster markasının ihracatını yapan şirket) teknik servisine yönlendirildi, orada da kontrolü sağlanmış. Gel gör ki bugün aradığımda öğrendiğim üzere üründe herhangi bir arıza bulamamışlar, bana geri göndereceklermiş o yüzden. Vektron şirketi bana diyor ki: "İtopya istese bu ürünü sizden alırdı zaten müşteri memnuniyeti gereğince, neden bize gönderdiklerini anlamadık." İtopya'yı arıyorum tekrardan, bana deniyor ki: "Biz teknik servis değiliz, orada hata bulamamışlarsa biz bir şey yapamayız."

Lafı fazla uzatmayacağım, müşteri hizmetleri ve teknik servisin aynı şeyler olmadığını ben de biliyorum. Lakin, birinin dediğini öteki yalanlar şekilde konuşunca bir bit yeniği aramaya başladım. Niyetim, ürünü indirimden almış olsam da her şekilde muadili bir ürünün bana verilmesi değil. Kupon, para iadesi ya da yenisi ile değişim sağlanabilir; aynı mağazadan alınacak farklı bir klavye için bedelden fiyat düşülebilir. Hiç fark etmez, sadece düzgün çalışır bir klavye istiyorum ama bana hiçbir şey yapamayacaklarını ve ürünü geri göndereceklerini söylüyorlar. Fakat bu ürün teknik servise alınırken zaten arıza var mı yok mu bakıp gönderilmiyor mu kardeşim? Neden arızalı olduğu tescilleniyor o zaman? Tescilleniyorsa neden gereği yapılmıyor? Neden birinin arızalı dediğine öteki hayır, bunda arıza yok diyor?

Tüketici mahkemesine başvurmak istiyorum bu konuda, keşke gerek kalmasa. Ürünün arızalı olup olmadığına aşağıdaki videoları izleyerek karar verebilirsiniz. Bu sürecin nasıl yürütülmesi gerektiği konusunda yardım edebilecek olanlar varsa çok mutlu olurum.



Klavye BIOS girememe videosu:
Asıl arıza videosu:
Farklı USB girişleriyle denenmesi videosu:
 

Ekli dosyalar

  • 1675261136342.jpg
    1675261136342.jpg
    207.8 KB · Görüntüleme: 6

Ahmeet_1

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
12 Kas 2022
Mesajlar
2,322
Tepki
892
Konum
İstanbul
28 Aralık 2022 tarihinde İtopya Ankara-Söğütözü şubesinden elden almış olduğum GameBooster G918 Fire Strom RGB Red Switch Beyaz Mekanik Gaming Klavye ile ilgili bir sorun yaşamaktayım. Klavye; bilgisayar açıldıktan sonra bazen 10 saniye, bazen 1 dakika boyunca çalışmıyor, sonrasında sorunsuz çalışıyor. Bilgisayarı yeni aldım ve BIOS ayarlarına bile giremiyorum (aşağıda video linkleri mevcut). Ürün, başka bir bilgisayarda denendiğinde de sorun devam etmekte ve aynı bilgisayara başka bir klavye bağlandığı takdirde böyle bir sorun yaşanmamakta. Yani, sorun sistemde değil, net bir şekilde klavyede.

Bu konuyu şubeye giderek dile getirdim, ürün orada takıldı ve denendi. Hatta aşağıya eklediğim videoları göstermek istediğimde bana: "Gerek yok, zaten klavyeyi taktığım gibi bir sorun olduğunu görebiliyorum." dendi. Bu süreçte, ürünün arızalı olduğu oradaki çalışanlarca görüldü ve onaylandı (SS aşağıda mevcut). Ürün, Vektron (GameBooster markasının ihracatını yapan şirket) teknik servisine yönlendirildi, orada da kontrolü sağlanmış. Gel gör ki bugün aradığımda öğrendiğim üzere üründe herhangi bir arıza bulamamışlar, bana geri göndereceklermiş o yüzden. Vektron şirketi bana diyor ki: "İtopya istese bu ürünü sizden alırdı zaten müşteri memnuniyeti gereğince, neden bize gönderdiklerini anlamadık." İtopya'yı arıyorum tekrardan, bana deniyor ki: "Biz teknik servis değiliz, orada hata bulamamışlarsa biz bir şey yapamayız."

Lafı fazla uzatmayacağım, müşteri hizmetleri ve teknik servisin aynı şeyler olmadığını ben de biliyorum. Lakin, birinin dediğini öteki yalanlar şekilde konuşunca bir bit yeniği aramaya başladım. Niyetim, ürünü indirimden almış olsam da her şekilde muadili bir ürünün bana verilmesi değil. Kupon, para iadesi ya da yenisi ile değişim sağlanabilir; aynı mağazadan alınacak farklı bir klavye için bedelden fiyat düşülebilir. Hiç fark etmez, sadece düzgün çalışır bir klavye istiyorum ama bana hiçbir şey yapamayacaklarını ve ürünü geri göndereceklerini söylüyorlar. Fakat bu ürün teknik servise alınırken zaten arıza var mı yok mu bakıp gönderilmiyor mu kardeşim? Neden arızalı olduğu tescilleniyor o zaman? Tescilleniyorsa neden gereği yapılmıyor? Neden birinin arızalı dediğine öteki hayır, bunda arıza yok diyor?

Tüketici mahkemesine başvurmak istiyorum bu konuda, keşke gerek kalmasa. Ürünün arızalı olup olmadığına aşağıdaki videoları izleyerek karar verebilirsiniz. Bu sürecin nasıl yürütülmesi gerektiği konusunda yardım edebilecek olanlar varsa çok mutlu olurum.



Klavye BIOS girememe videosu:
Asıl arıza videosu:
Farklı USB girişleriyle denenmesi videosu:
Dostum aynı sorunu yaşadım sorun eğer tıpa tıp aynıysa çözümü çok basit. Bilgisayari kapatınca tekrardan hızlı açılsın diye kendini tam kapatmıyor (hızlı başlat) bundan dolayı bende bazen ışıklarda kapanmiyordu bilgisayari tekrar açtığımda işte tuşlar basmıyor ışıklar gelmiyordu USB tak çıkar vs yapmam gerekiyordu. Bilgisayarindan hızlı başlatı kapatman lazım. Bunu denedikten sonra klavyeni tekrar kontrol et. Benim gibi bir kaç arkadaşta bu sorunu yaşadı hızlı başlatı kapatınca düzeldi seninde umarım öyledir

28 Aralık 2022 tarihinde İtopya Ankara-Söğütözü şubesinden elden almış olduğum GameBooster G918 Fire Strom RGB Red Switch Beyaz Mekanik Gaming Klavye ile ilgili bir sorun yaşamaktayım. Klavye; bilgisayar açıldıktan sonra bazen 10 saniye, bazen 1 dakika boyunca çalışmıyor, sonrasında sorunsuz çalışıyor. Bilgisayarı yeni aldım ve BIOS ayarlarına bile giremiyorum (aşağıda video linkleri mevcut). Ürün, başka bir bilgisayarda denendiğinde de sorun devam etmekte ve aynı bilgisayara başka bir klavye bağlandığı takdirde böyle bir sorun yaşanmamakta. Yani, sorun sistemde değil, net bir şekilde klavyede.

Bu konuyu şubeye giderek dile getirdim, ürün orada takıldı ve denendi. Hatta aşağıya eklediğim videoları göstermek istediğimde bana: "Gerek yok, zaten klavyeyi taktığım gibi bir sorun olduğunu görebiliyorum." dendi. Bu süreçte, ürünün arızalı olduğu oradaki çalışanlarca görüldü ve onaylandı (SS aşağıda mevcut). Ürün, Vektron (GameBooster markasının ihracatını yapan şirket) teknik servisine yönlendirildi, orada da kontrolü sağlanmış. Gel gör ki bugün aradığımda öğrendiğim üzere üründe herhangi bir arıza bulamamışlar, bana geri göndereceklermiş o yüzden. Vektron şirketi bana diyor ki: "İtopya istese bu ürünü sizden alırdı zaten müşteri memnuniyeti gereğince, neden bize gönderdiklerini anlamadık." İtopya'yı arıyorum tekrardan, bana deniyor ki: "Biz teknik servis değiliz, orada hata bulamamışlarsa biz bir şey yapamayız."

Lafı fazla uzatmayacağım, müşteri hizmetleri ve teknik servisin aynı şeyler olmadığını ben de biliyorum. Lakin, birinin dediğini öteki yalanlar şekilde konuşunca bir bit yeniği aramaya başladım. Niyetim, ürünü indirimden almış olsam da her şekilde muadili bir ürünün bana verilmesi değil. Kupon, para iadesi ya da yenisi ile değişim sağlanabilir; aynı mağazadan alınacak farklı bir klavye için bedelden fiyat düşülebilir. Hiç fark etmez, sadece düzgün çalışır bir klavye istiyorum ama bana hiçbir şey yapamayacaklarını ve ürünü geri göndereceklerini söylüyorlar. Fakat bu ürün teknik servise alınırken zaten arıza var mı yok mu bakıp gönderilmiyor mu kardeşim? Neden arızalı olduğu tescilleniyor o zaman? Tescilleniyorsa neden gereği yapılmıyor? Neden birinin arızalı dediğine öteki hayır, bunda arıza yok diyor?

Tüketici mahkemesine başvurmak istiyorum bu konuda, keşke gerek kalmasa. Ürünün arızalı olup olmadığına aşağıdaki videoları izleyerek karar verebilirsiniz. Bu sürecin nasıl yürütülmesi gerektiği konusunda yardım edebilecek olanlar varsa çok mutlu olurum.



Klavye BIOS girememe videosu:
Asıl arıza videosu:
Farklı USB girişleriyle denenmesi videosu:

Bu yöntemi yaptıktan sonra bilgisayarıni kapatıp aç bakalım direk klavye açılacak mı umarım düzelir aynı klavye modeli bende de forumda bı kaç kişide de vardı. Benzer sorunlardi bu şekilde çözmüştük
 
KS

Kezer

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
3
Tepki
0
Dostum aynı sorunu yaşadım sorun eğer tıpa tıp aynıysa çözümü çok basit. Bilgisayari kapatınca tekrardan hızlı açılsın diye kendini tam kapatmıyor (hızlı başlat) bundan dolayı bende bazen ışıklarda kapanmiyordu bilgisayari tekrar açtığımda işte tuşlar basmıyor ışıklar gelmiyordu USB tak çıkar vs yapmam gerekiyordu. Bilgisayarindan hızlı başlatı kapatman lazım. Bunu denedikten sonra klavyeni tekrar kontrol et. Benim gibi bir kaç arkadaşta bu sorunu yaşadı hızlı başlatı kapatınca düzeldi seninde umarım öyledir
Klavye şu an serviste, elime geçtiği vakit deneyeceğim dediğini. Benim klavyede ışıklar kapanıyor, arada git gel yapıyor hatta. Bilgisayarı ilk açtığımda da aynı sorunu yaşadığım için seninkine benzer bir durum olduğunu sanmadım, yine de denemekten zarar gelmez, teşekkürler yorumun için.

Dostum aynı sorunu yaşadım sorun eğer tıpa tıp aynıysa çözümü çok basit. Bilgisayari kapatınca tekrardan hızlı açılsın diye kendini tam kapatmıyor (hızlı başlat) bundan dolayı bende bazen ışıklarda kapanmiyordu bilgisayari tekrar açtığımda işte tuşlar basmıyor ışıklar gelmiyordu USB tak çıkar vs yapmam gerekiyordu. Bilgisayarindan hızlı başlatı kapatman lazım. Bunu denedikten sonra klavyeni tekrar kontrol et. Benim gibi bir kaç arkadaşta bu sorunu yaşadı hızlı başlatı kapatınca düzeldi seninde umarım öyledir



Bu yöntemi yaptıktan sonra bilgisayarıni kapatıp aç bakalım direk klavye açılacak mı umarım düzelir aynı klavye modeli bende de forumda bı kaç kişide de vardı. Benzer sorunlardi bu şekilde çözmüştük
Windows 11 kullanıyorum, aynı mantık geçerli olur mu yine de?
 
Son düzenleme:

Ahmeet_1

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
12 Kas 2022
Mesajlar
2,322
Tepki
892
Konum
İstanbul
Klavye şu an serviste, elime geçtiği vakit deneyeceğim dediğini. Benim klavyede ışıklar kapanıyor, arada git gel yapıyor hatta. Bilgisayarı ilk açtığımda da aynı sorunu yaşadığım için seninkine benzer bir durum olduğunu sanmadım, yine de denemekten zarar gelmez, teşekkürler yorumun için.


Windows 11 kullanıyorum, aynı mantık geçerli olur mu yine de?
Arayüz farklı olur da aynı şekilde erişim sağlarsın ayarlara
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst