james donkey 112i (servis sonrası)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

solexmert

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
Merhaba arkadaşlar daha önceki konum: https://forum.pchocasi.com.tr/konu-james-donkey-112i.html

ürün elime bugün geçti ama geçtiği gibi tekrar yollamak zorunda kaldım ince hesap servis kayıt kısmında ürüne değişim yapıldığı söylenmişti fakat ürünü açtığım gibi fark ettim bana aynı ürünü tamir edip yollamışlar altındaki çizik bile duruyordu gerçi tamir etmiş olmaları bile sözde çünkü 2.tıklamadan sonra aynı sorunu yaptığını gördüm bende tekrar paketleyip bu sefer değişim talep ettim sizlere birkaç sorum var

1.ürün servisteyken 14 günlük cayma hakkı devam edermi ?

2.şu anda şikayette bulunmalımıyım yoksa verecekleri cevabı bekleyip ona göre hareket etmelimiyim ?
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Ürünü değişim talebinize rağmen onarım işlemi uygulandığı veya öyle bir süs vermelerini yazıp tekrar gönderip değişim talep ettiyseniz sonucu bekleyin. Yine olumsuz bir durum olursa Tüketici Mahkemesine başvuracağınızı söyleyin ve karşı taraftan gelecek cevaba göre başvurunuzu yapın.
 
KS

solexmert

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
ugur.gozaydin' Alıntı:
Ürünü değişim talebinize rağmen onarım işlemi uygulandığı veya öyle bir süs vermelerini yazıp tekrar gönderip değişim talep ettiyseniz sonucu bekleyin. Yine olumsuz bir durum olursa Tüketici Mahkemesine başvuracağınızı söyleyin ve karşı taraftan gelecek cevaba göre başvurunuzu yapın.
Ürünü bugün kargoladim ürün değişim olarak gözüküyor fakat tamir edilip geri yollanmiş tamir bile edilmemiş 2 kez tıkladıktan sonra değişime yollama sebebim olan arizayi tekrar yaptı kutunun içersine ürünü faturayi ve iade talep ettiğimi belirten bir not biraktim

bu mesajı yolladım tehditkar bir mesaj yollamak istemiyorum fakat sizce altına bir yorum daha atıp tüketici mahkemesine başvuracağımı belirtmelimiyim ?

konuda iade yerine değişim yazmışım yanlış olmuş kusura bakmayın
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Şuan ki son süreç olumsuz sonuçlanırsa sadece hakkınızı aramak için yapacağınızı anlatan bir mesaj atacaksınız. Mesajın ana konusu Tüketici Mahkemesi odaklı olacak bu kadar. Bu bir tehditkar mesaj değil.
 
KS

solexmert

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
ugur.gozaydin' Alıntı:
Şuan ki son süreç olumsuz sonuçlanırsa sadece hakkınızı aramak için yapacağınızı anlatan bir mesaj atacaksınız. Mesajın ana konusu Tüketici Mahkemesi odaklı olacak bu kadar. Bu bir tehditkar mesaj değil.

anladım teşekkürler yarın olay sonuçlanır sanırım yarın bir güncelleme yaparım olayın gidişatına göre yardımcı olabilirmisiniz daha önce böyle bir durumla karşı karşıya kalmadığım için tam olarak ne yapılması gerektiğini bilmiyorum açıkcası
 
KS

solexmert

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
sabah tekrar servis kaydı yapılmış gözüküyor fakat bu sefer ürüde garanti süresi bitmiş olarak gözüküyor servisten yeni gelen bir ürünün garanti süresi nasıl bitebilirki ?

7dnT.png
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Ürünü iade almışlardır. O ürün artık garanti süresi aktif olmayan üründür. Sonuçlanınca duruma bakarsınız.
 
KS

solexmert

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
ugur.gozaydin' Alıntı:
Ürünü iade almışlardır. O ürün artık garanti süresi aktif olmayan üründür. Sonuçlanınca duruma bakarsınız.
 anladım teşekkürler sonuca göre bilgilendireceğim
 
KS

solexmert

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
16
Tepki
0
Konum
6 | Ankara
ugur.gozaydin' Alıntı:
Ürünü iade almışlardır. O ürün artık garanti süresi aktif olmayan üründür. Sonuçlanınca duruma bakarsınız.

oksid bilişimle görüşüp iade yapacaklarını söylediler yardımınız için teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst