Kasım ayında aldığım LG 22 MK H monitörüm elime ulaştığında kutusunda delik olduğunu fark ettim sonra da montiörde darbe olduğunu
hemen sinerjiyi arayıp durumu bildirdim 1 saat içinde kargo merkezine götürrüsem sorun olmayacağını söyledi bende gittim hızlıca. Orada çalışan "kargocular" da 30 dakika içinde getirmem gerektiğini söyledi
sonra kargomu inceleyenlerden biri küçük bir darbe zaten ne olacak filan bile dedi. Sinerjiyi yeniden aradım sesinden yanlış anlamadıysam Furkan abiydi sanırım o konuştu filan yok yani kadın tutanak tutamam diyor. En son da furkan abi burada ki şubeye göndersinler burada tutulacak tutanak dedi neyse ki kurtardık. Aynı günde amazona monitörün 600 tl olduğunu görünce oradan almak istedim ve aldımda Kolay Gelsin firması sağolsun sapasağlam teslim ettiler. Diğer bozuk gelen kargo da 6 ay evet tam 6 ay sonra iadeyi yaptı. Yaptıkalrında aynı monitör 1000 tl olmuştu :d. Dün de arkadaşımın aldığı Hp 22x monitör hasarlı geldi. Bakalım böyle böyle nereye kadar gidecek keşke şu firmalara bir denetleme gelse de işini özensiz yapanlara cezai işlem uygulansa. Belki daha az yaşanır. Herhalde herkes 1 kezde olsa kırık olarak almıştır monitörünü. Birde iade edemeyenleri düşünemiyorum bile. Adam bana küçük bir darbe sonuçta ne olacak demişti çünkü :d