Monitör Ghosting Sorunu

adem879

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Tem 2020
Mesajlar
25
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Merhaba benim monitorümde hem Display Port hem de HDMI 240hzdeyken bile ghosting sorunu var testte arkada gölgeler renklenmeler oluyor. Zaten ayak kısmında fabrikasyon hatası olduğu için ek parça değişimi istemiştim sizce ghostingi de öne sürerek tamamen ürün değişikliği isteyeyim mi?

Monitörüm Asus vg259qm

Ws5mG1.jpg
[/url][/img]
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Monitörü FreeSync olarak mı G-Sync olarak mı kullanıyorsunuz? Bu ayarlar açık değilse ve monitör ayarlarında ms değeri minimumda değilse ( yani ELMB Aktif değilse ) bu tarz sorunlar olabilir. Yok bunlar ayarlıysa o zaman monitörün panel sorunu vardır o zaman değişim talep edebilirsiniz. Bu arada monitörünüz 280hz siz 240 Hz olarak kullandığınız için böyle oluyor olabilir.
 
KS

adem879

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Tem 2020
Mesajlar
25
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
ugur.gozaydin' Alıntı:
Monitörü FreeSync olarak mı G-Sync olarak mı kullanıyorsunuz? Bu ayarlar açık değilse ve monitör ayarlarında ms değeri minimumda değilse ( yani ELMB Aktif değilse ) bu tarz sorunlar olabilir. Yok bunlar ayarlıysa o zaman monitörün panel sorunu vardır o zaman değişim talep edebilirsiniz. Bu arada monitörünüz 280hz siz 240 Hz olarak kullandığınız için böyle oluyor olabilir.
Gsync ve elmb açık hocam ayrıca şey 280 gözükmüyor çünkü oc ile 280 oluyor normal hali 240. Bir de normal film açtım görüntüde acayip bir bulanıklık kalitesizlik var. Sinerjiden aldığım için fazla sorun çıkartmazlar diye düşünüyorum.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
280hz kendi DP kablosuyla yada HDMI kablosuyla alabilmeniz gerek. Yani baştan aşağı sorun var üründe iade talebinde yada değişim talebinde bulunabilirsiniz.
 
KS

adem879

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Tem 2020
Mesajlar
25
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
ugur.gozaydin' Alıntı:
280hz kendi DP kablosuyla yada HDMI kablosuyla alabilmeniz gerek. Yani baştan aşağı sorun var üründe iade talebinde yada değişim talebinde bulunabilirsiniz.
Değişim isteyeyim hocam mesela bir görüntü daha atayım küçük resimde durumun halini iyice pekişsin. Zaten ayak kısmın da bile fabrikasyon hatası olan bir üründe monitörde sıkıntı olmaması sürpriz olurdu.
M0gFK0.jpg
[/url][/img]
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Tamam anladım ben durumu ekstra bir şeye gerek yok. Şimdi firmaya durumu belirtip değişim yada iade talep edin.
 
KS

adem879

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Tem 2020
Mesajlar
25
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
ugur.gozaydin' Alıntı:
Tamam anladım ben durumu ekstra bir şeye gerek yok. Şimdi firmaya durumu belirtip değişim yada iade talep edin.
Hocam bugün sinerjiye gittim gösterdim onlar da asusa yönlendirdiler asus da şey dedi bayram sonuna kalabilir test işlemi. Ben de direkt iade istedim fakat yapamayız dedi sinerji kendi sitelerine yazı koymuşlar monitörler kullanıldıysa iade edilemez.Normalde 14 gün kuralı yok mu kafalarına göre yasa yazabiliyorlar mı bunlar? İşte bu yüzden asusta bıraktım ürünü bayram sonuna kaldı ama bu sinerjinin 14 gün olayına uymamasi sinirimi bozdu böyle bir şey var mı hocam?
 

Enes Yavuz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Haz 2019
Mesajlar
1,384
Tepki
0
Konum
Belirtilmemiş
Bildiğim kadarıyla internet alışverişlerinde 14 gün kuralı ile ürünü iade edebilme hakkına sahipsiniz fakat ürünü mağazadan aldıysanız sonuç değişmektedir.14 gün kuralı ne kadar geçerli bilmiyorum.Ürün için asus kullanıcı hatası mı yoksa fabrikasyon hatası mı diye bakacaktır ve eğer dediğiniz gibiyse zaten sizin müdahale etme olasılığınız olmadığı için karar sizin için olumlu çıkacaktır ve size aynı ürünün iadesini sinerjiye ileteceklerdir.Bir ihtimal farklı ürün alma şansınız doğabilir böylelikle sinerjiden.Sonucu bekleyelim asustan bizimle paylaşın değerlendirelim.
 
KS

adem879

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Tem 2020
Mesajlar
25
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Enes Yavuz' Alıntı:
Bildiğim kadarıyla internet alışverişlerinde 14 gün kuralı ile ürünü iade edebilme hakkına sahipsiniz fakat ürünü mağazadan aldıysanız sonuç değişmektedir.14 gün kuralı ne kadar geçerli bilmiyorum.Ürün için asus kullanıcı hatası mı yoksa fabrikasyon hatası mı diye bakacaktır ve eğer dediğiniz gibiyse zaten sizin müdahale etme olasılığınız olmadığı için karar sizin için olumlu çıkacaktır ve size aynı ürünün iadesini sinerjiye ileteceklerdir.Bir ihtimal farklı ürün alma şansınız doğabilir böylelikle sinerjiden.Sonucu bekleyelim asustan bizimle paylaşın değerlendirelim.
İnternetten aldım hocam. Söylediklerine göre ghosting olaylarında %99 değişim yapıyorlarmış ama bayram sonuna bekleyeceğim direkt iade isteyip parasıyla almak daha iyi olurdu. Duruma göre yazacağım buraya hocam sağolun.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
14 gün kuralı her firma için geçerli kafasına göre davranamaz firmalar. Bunun için tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz bir daha böyle bir sorun yaşarsanız aklınızda bulunsun. Değişim onayı gelir 99% ihtimalle. Bende Samsung bir monitörü gosting var diye iade etmiştim.
 

Enes Yavuz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Haz 2019
Mesajlar
1,384
Tepki
0
Konum
Belirtilmemiş
Size bir zorluk çıkardıklarında uğur bey in dediği gibi tüketici haklarına yasasına aykırı olduğundan her durumda haklı sizsiniz aksini ispat etmeleri çok zor
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst