Monitörüm de sorun var

Armağan Özaydın

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
10 Ara 2021
Mesajlar
52
Tepki
26
Konum
54 | Sakarya
Arkadaşlar 2-3 gün önce samsung odyssey g3 aldım lakin ölü pixel ve ghosting sorunu var bunu iade etmeyi düşünüyorum ama değişim yapsam pixel sorununu hallederler ama ghosting problemi halledilebilir bir şey mi onu merak ediyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim teşekkürler şimdiden.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Monitörüm de sorun var

Ghosting sorunu bu modele özel olarak değerlendiriyorum genel kullanıcı kitlesinin fark edebildiği bir durum değil. Bu kanıya monitörün beğenen kitlesinin yüksek oranda olmasından varıyorum. Her ürün aynı olsaydı herkes şikayet ederdi. Özetle Ghosting sorunu size yeni üründe de aynı şekilde yansıyacak. Bu yüzden para iadesi almanızı öneririm. Tabi 14 gün yasal süreyi geçmediyseniz.
 

S O V I E T

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2016
Mesajlar
93
Tepki
51
Konum
34 | İstanbul Avrupa / Łódź PL
Cvp: Monitörüm de sorun var

Fiyatlandırması ve genel bir ghosting problemi ile kötü ün salmış bir ürün kendisi, değiştirip alacağınız üründe de benzer sorunlarla karşılaşmanız kuvvetle muhtemel; bu doğrultuda önerim iade etmeniz. Samsung'u ne kadar aldınız bilmiyorum lakin yakın fiyata satıldığını düşündüğüm bir AOC ve Gigabyte monitör bırakıyorum buraya, markaların üzerine tıklayarak ikisinin de satıldığı linklere gidebilirsiniz, detaylı incelemelerini okuyup/izleyip karar vermekte fayda var.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Monitörüm de sorun var

@"S O V I E T" mimli bir ürün gibi anlatmışsınız genel yerli/yabancı kaynaklarda ürün puanı 100 üzerinde 70 civarı ve 5 üzerinde 4 civarı. Üründe kronik sorun yok herkeste aynı şey olmuyor yani. Bunda herkesin aynı tarz oyunları ve aynı göz refleksine sahip olmamasının da etkisi var tabi. Zaten kullanıcı bunu fark ettiyse iade etmesi ürünü daha mantıklı ama ürüne bu kadar çamur atmak pek doğru değil.

Bu arada önerdiğiniz G24F modelinin M27F modeli daha ucuz ve daha üst bir versiyon kendisi. 27" 1080p sorun olmazsa bu ürünün tercih edilmesi daha doğru olur.
 

S O V I E T

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
2 Ağu 2016
Mesajlar
93
Tepki
51
Konum
34 | İstanbul Avrupa / Łódź PL
RE: Cvp: Monitörüm de sorun var

ugur.gozaydin' Alıntı:
@"S O V I E T" mimli bir ürün gibi anlatmışsınız genel yerli/yabancı kaynaklarda ürün puanı 100 üzerinde 70 civarı ve 5 üzerinde 4 civarı. Üründe kronik sorun yok herkeste aynı şey olmuyor yani. Bunda herkesin aynı tarz oyunları ve aynı göz refleksine sahip olmamasının da etkisi var tabi. Zaten kullanıcı bunu fark ettiyse iade etmesi ürünü daha mantıklı ama ürüne bu kadar çamur atmak pek doğru değil.

Ürünü 2 ayrı mecradan, DisplayNinja'dan yazarların gözünden ve Reddit'ten kullanıcı gözünden inceledim. Neredeyse çoğu insan benzer sorunlara sahip, hızlı akan, özellikle siyah arka plana sahip görüntülerde ghosting sorununun incelenebildiği söyleniyor. Kişisel olarak ürünü deneyimlemedim ancak kullanıcı bir kusuru gördüğünde onu tekrar "görmezden gelip" silemiyor, bir süre sonra bu durum göze batıyor. Hâl böyle olunca hem performansı, hem fiyatı hem de kusurlarıyla pek gözde bir monitör olmadığını gördüm. Yorumlarım bu araştırmaya dayalıdır. Yine internet üzerinde birçok mecrada kullanıcılarının yaşadığı sorunları görebilirsiniz.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Monitörüm de sorun var

Benzer şekilde aynı şeylerin tam tersi yorum sayısıda çok fazla incelemelerde dahil. Bu yüzden ürün mimli gibi yorum yapılmayı hakketmiyor dedim. Her üründe olsaydı herkes aynı şeyden bahsederdi ve puanlar + incelemeler dibi görürdü. O yüzden zaten her kullanıcı için söyledikleriniz geçerli değil diye özellikle belirttim. Görmezden gelinen bir durum yok herkeste aynı şey fark edilmiyor diyorum. Gözlemlerinize laf etmiyorum ama sadece kötüyü görmek bir ürünü 100% kötü yapmaz bunu söylüyorum. Özetle zaten kullanıcının 100% iade etmesi gerek ürünü bir kere fark edilmişse aynı kişiye aynı ürün hep aynı şekilde yansıyacaktır bu Ghosting özelinde.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst