Monster ABRA AB V5.1 Ciddi Sorunlar

Bilal Şahin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
6
Tepki
0
Her şey  9.8.2015 tarihinde ABRA A5 V5.1 modelli Monster notebook bilgisayarı almamla başladı.

Cihazımı 2 yıl içinde Ciddi sorunlar için garantiye yolladım.
1.    Cihazı kullanmaya başladım ilk günden itibaren ekran kartı hataları verip hep mavi ekran görmeye başladım. Teknik servis ile iletişime geçtiğimde format atmam istendi format attım yine aynı hatalarla karşılaştım. İlerleyen zamanlarda İPS ekranda titreşimlerle karşılaştım. Titreşimler git gide arttı. Daha sonra renkli çizgiler çıkmaya başladı hemen garantiye yolladım. Laptop 1 hafta sonra tekrar elimde oldu. Sorun çözülmüştü geçici bir süre için
2.    Laptop garantiden geldikten belli bir süre sonra yine hatalar vermeye başladı ve ekranda bir sürü beyaz noktalar çıkmaya başladı sürekli yer değiştiriyorlardı. Cihazı kapatıp açında düzeliyordu. Teknik servisi aradım teknik servise tekrar gerektiği söylendi. Tekrardan  teknik servisi gönderdim 1 hafta yine garantide kaldı geldiğinde düzelmişti Anakart üzerinde bir tane kablo değiştirmişler. Sorun çözülmüş gibi duruyordu. Ek olarak garantiye fabrikasal sorun olduğunu düşünüyorum diye bir not iletmiştim laptopumun yanında ona hiçbir şey demediler.
3.    Laptop garantiden geldi ama bıkmıştım artık verilerim siliniyor oyunlarım siliniyor programlarım siliniyor format attıkları için onları yükleyip bilgisayarı kullanılabilir hale getirmem zaten 2 günümü alıyor ve laptop  kullanmak benim için artık zehir oluyordu. Neyse dedim herhalde bu sefer sorun çözüldü diye düşündüm.  Bu sefer aşırı derecede ciddi bir şekilde bir sorunla karşılaştım. Laptopumla bir gece gerekli işlerimi hallettim ve laptopumu kapattım laptop sırt çantama koydum ve uyudum. Sabah işlerimi halletmek için laptopumu masanın üzerine yerleştirdim açma tuşuna bastım birde ne göreyim laptop hiçbir şekilde tepki vermiyordu. Ne açılıyor nede bir ışık yanıyor neyse yine servisi yolladım 7 gün içinde cihaz elime tekrar ulaştı fakat her şeyim yine silinmişti her şeyi tekrar yüklemem 2 günümü aldı neyse dedim olur o kadar sorun çözülmüştü laptop açıldı fakat yine sorunlar çözüldü sandım.
4.    Laptopumla intertte takılıyordum gezdim dolaştım Youtube falan girdim birde ne görüyüm yine ekranda bazı sorunlar çıkmaya başladı. Bu seferde birden bire laptop ekranın ekteki videodaki hata var çok ciddi bir hata. Bu cihaz neden bu kadar sorun çıkartıyor anlamış değilim her şekilde cihaz bozuluyor beni uğraştırıyor gereksiz bir şekilde ben bunu düzenli olarak garantiye yollamak zorunda mıyım? Neden sorun çıkartıyor bu kadar anlamış değilim ?
Cihazda belli ki ciddi sorunlar var ve her garantiye gönderip geri dönüş yapıldığından sonraki günlerde tekrar benzer sorunlar oluşuyor. Garanti süremin bitmesine yaklaşık 20 gün kaldı ben şimdi tekrar garantiye mi yollamam gerekiyor ?
Garantisi bittikten sonra tekrar %99 buna benzer bir sorun oluşacak tekrar tekrar söylememe rağmen bir daha söylüyorum cihazımda fabrika sal bir sorun var yapılmıyor işte her zaman sorun çıkartacak bir ürün ne yapacağım bu konuda hiç bir bilgim yok.


[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9r0yawOLHnA[/video]
 

onur.firatt

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
1,666
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cihazın yenisi ile değişimi veya para iadesi talep edin eğer kabul görmez ise Expert in dediği gibi Tüketici Hakem Heyetine başvurmakta fayda var. Hakkınızı aramak sizin en büyük hakkınız.
 
KS

Bilal Şahin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
6
Tepki
0
Cihazımı yarın teknik servise yollayıp ek kağıt koysam kutunun içine değişim istesem olurmu aceba ?
 

BilgisayarcıGenç

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
14 Haz 2017
Mesajlar
6,264
Tepki
1,269
Konum
51 | Niğde
Gidin servise sesinizi yükseltin yapamıyosanız değişim yapın ödeme yapın diye yine mırın kırın ederlerse tüketici hakları heyetine başvurcam de alırlar verdikten sonra aynı şey olursa git direk thh ye
 
KS

Bilal Şahin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
6
Tepki
0
Hocam teknik servisleri İstanbul üzerinde şuan cebimde 5 kuruş para yok :) Mail atıyorum birazdan burdaki yazının aynısını göndereceğim inşallah dönüş yaparlar dediğiniz gibi değişim kabul edilmesse tüketici haklarına gideceğimi yazacağım.


Aynen şu şekilde bir metin göndercem:


Cihazımın değişimini istiyorum lütfen yardımcı olabilir misiniz? Olumsuz bir dönüş yapılırsa hakkımı tüketici haklarında arayacağım.
Her şey 9.8.2015 tarihinde ABRA A5 V5.1 modelli Monster notebook bilgisayarı almamla başladı.
Cihazımı 2 yıl içinde Ciddi sorunlar için garantiye yolladım.
1. Cihazı kullanmaya başladım ilk günden itibaren ekran kartı hataları verip hep mavi ekran görmeye başladım. Teknik servis ile iletişime geçtiğimde format atmam istendi format attım yine aynı hatalarla karşılaştım. İlerleyen zamanlarda İPS ekranda titreşimlerle karşılaştım. Titreşimler git gide arttı. Daha sonra renkli çizgiler çıkmaya başladı hemen garantiye yolladım. Laptop 1 hafta sonra tekrar elimde oldu. Sorun çözülmüştü geçici bir süre için
2. Laptop garantiden geldikten belli bir süre sonra yine hatalar vermeye başladı ve ekranda bir sürü beyaz noktalar çıkmaya başladı sürekli yer değiştiriyorlardı. Cihazı kapatıp açında düzeliyordu. Teknik servisi aradım teknik servise tekrar gerektiği söylendi. Tekrardan teknik servisi gönderdim 1 hafta yine garantide kaldı geldiğinde düzelmişti Anakart üzerinde bir tane kablo değiştirmişler. Sorun çözülmüş gibi duruyordu. Ek olarak garantiye fabrikasal sorun olduğunu düşünüyorum diye bir not iletmiştim laptopumun yanında ona hiçbir şey demediler.
3. Laptop garantiden geldi ama bıkmıştım artık verilerim siliniyor oyunlarım siliniyor programlarım siliniyor format attıkları için onları yükleyip bilgisayarı kullanılabilir hale getirmem zaten 2 günümü alıyor ve laptop kullanmak benim için artık zehir oluyordu. Neyse dedim herhalde bu sefer sorun çözüldü diye düşündüm. Bu sefer aşırı derecede ciddi bir şekilde bir sorunla karşılaştım. Laptopumla bir gece gerekli işlerimi hallettim ve laptopumu kapattım laptop sırt çantama koydum ve uyudum. Sabah işlerimi halletmek için laptopumu masanın üzerine yerleştirdim açma tuşuna bastım birde ne göreyim laptop hiçbir şekilde tepki vermiyordu. Ne açılıyor nede bir ışık yanıyor neyse yine servisi yolladım 7 gün içinde cihaz elime tekrar ulaştı fakat her şeyim yine silinmişti her şeyi tekrar yüklemem 2 günümü aldı neyse dedim olur o kadar sorun çözülmüştü laptop açıldı fakat yine sorunlar çözüldü sandım.
4. Laptopumla intertte takılıyordum gezdim dolaştım Youtube falan girdim birde ne görüyüm yine ekranda bazı sorunlar çıkmaya başladı. Bu seferde birden bire laptop ekranın ekteki videodaki hata var çok ciddi bir hata. Bu cihaz neden bu kadar sorun çıkartıyor anlamış değilim her şekilde cihaz bozuluyor beni uğraştırıyor gereksiz bir şekilde ben bunu düzenli olarak garantiye yollamak zorunda mıyım? Neden sorun çıkartıyor bu kadar anlamış değilim ?
Cihazda belli ki ciddi sorunlar var ve her garantiye gönderip geri dönüş yapıldığından sonraki günlerde tekrar benzer sorunlar oluşuyor. Garanti süremin bitmesine yaklaşık 20 gün kaldı ben şimdi tekrar garantiye mi yollamam gerekiyor ?
Garantisi bittikten sonra tekrar %99 buna benzer bir sorun oluşacak tekrar tekrar söylememe rağmen bir daha söylüyorum cihazımda fabrika sal bir sorun var yapılmıyor işte her zaman sorun çıkartacak bir ürün ne yapacağım bu konuda hiç bir bilgim yok.
 
KS

Bilal Şahin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
6
Tepki
0
Hocam yardımlarınız için ALLAH razı olsun. Mahkeme masraflarını karşılayacak kadar param bile kalmadı :( Geldi buldu beni sorunlu bilgisayar zaten bunu almak için neler çektik şimdide pişman olduk maile cevap beklemekten başka çarem yok pek ümidim yok ama inşallah beni şaşırtırlar değişimi gerçekleştirirler kafam iyice karışık :(
 
KS

Bilal Şahin

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Tem 2017
Mesajlar
6
Tepki
0
Tamam hocam inşallah olumlu bir sonuca ulaşır vallahi çok çektim ben bu bilgisayardan bir gün yüzü görmedim yarın yollayacağım kargo ile zaten ücretsiz kargo ile yollanıyor servisleri çok ilgili ama bu değişimde sorun çıkarmasalar güzel olur. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim iyi ki sizin gibi insanlar var.
 

onur.firatt

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
11 Şub 2017
Mesajlar
1,666
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Bilal Şahin' Alıntı:
Tamam hocam inşallah olumlu bir sonuca ulaşır vallahi çok çektim ben bu bilgisayardan bir gün yüzü görmedim yarın yollayacağım kargo ile zaten ücretsiz kargo ile yollanıyor servisleri çok ilgili ama bu değişimde sorun çıkarmasalar güzel olur. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim iyi ki sizin gibi insanlar var.

Rica ederiz unutma ki madur olan sensin illa ki onlar da biraz diretecektir ama siz sakın onlara boyun eğmeyiz. Kural şudur müşteri her zaman haklıdır fakat hakınızı tam olarak doğru arıyorsanız.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst