msı armor rx570 4gb 0c

Zeki Titiz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2020
Mesajlar
3
Tepki
0
https://youtu.be/LnhwRJ4Sn6E 

kartı garantiye gönderdim ama garanti sacede kapasitör değiştirip göndermiş ben ekran çipset arızası olduğundan eminim ama msı yetkili servisi hatayı saplamış ürünü değiştirmek yerine kapasitör değiştiğini söylüyor üstelik cihazın etiketi bile açılmamış açılmayan bir ekran kartından kapasitör nası değişiyor bu hata neden kaynaklanıyor
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
MSI firmasına kartın bu hatasını göstermiş miydiniz. Çünkü bunu yolladığınız halde başka sorun yok deyip yolluyorlarsa ya o gönderdiğiniz MSI servisi 5 para etmez bir yer yada MSI gerçekten adam öpüyor. :D Siz bence önce bu video ile MSI Desteğe başvurun ana merkez bir değerlendirsin konuyu ki servisi de söyleyin gönderdiğinizi ne işlem yapıldığını ve hatanın halen daha devam ettiğini bildirin. Mail : https://tr.msi.com/about/contact-us
 
KS

Zeki Titiz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2020
Mesajlar
3
Tepki
0
evet kendileri aynı hayatı görmüşler telefonda bana söylediler sıraya aldık işlem sırasını bekliyor dediler tam 3 hafta bekledikten sonra geliyor kar ve üstündeki etiketler dahi açılmadan dediklerine göre kapasitör değiştiğive test edilip hata bulunmadı söyleniyor üstelik ısınınca çatırdamalar oluyordu kartta evet onlar giderilmiş ama bu hata cipset arızası olduğu için pek uğraşmak istememişler sanırım gitgel yapsın diye sadece insanları madur edip bir zaman sonra değiştiriyorlar sanıyorum
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Vallahi ben tam olarak nasıl çalıştıklarını bilemiyorum ama dediğim gibi mail atın MSI desteğe burada paylaştığınız video linki ve servis vs. detayaları ile sorunu baştan sona anlatıp MSI merkezi ne diyecek bakın duruma göre bir yön alırsınız.
 
KS

Zeki Titiz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
25 Mar 2020
Mesajlar
3
Tepki
0
MSI ile görüştüm değişim yapamayacakları söylediler 1 sene ye yaklaşmış siz kartı alalı dediler peki siz buna işlem yaptığınızı söylüyorsunuz dedim etiketi açmadan nasıl işlem yapıyorsunuz veya nası kapasitör değiştiriyorsunuz dedim adam aynı şeyleri söleyip duruyor değişim yapamayız diye
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,832
Tepki
4,145
Konum
34 | İstanbul Anadolu
E-Devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine belgeleriniz ve soruna ait bilgi video vs. her şey ile başvurun bakalım devlet uğraşınca aynı tepkileri verebiliyorlar mı. Haklıysanız ki öyle görünüyor sizin lehinize sonuçlanır. Para iadesi yada kart değişimi mecbur yaparlar.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst