Msi notebook Driver hatası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SanSPeuR

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
10 Ara 2021
Mesajlar
5
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
Msi Bravo B5DD aldım pazar günü win11 kurup sürücüleri yükledim ama ağ bağdaştırıcı direverı problemli çözümünü bulan varmı? Ağ sekmesine girdiğimde klasör boş diyor 
 
İntel(R) Wifi 6 AX200 160mhz
 

BeratG

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
24 Ara 2021
Mesajlar
148
Tepki
0
Konum
7 | Antalya
RE: Ms Driver hatası

Selam,
MSI anakartlar windows 11'e geçişte ve ilk kurulumda ethernetle genel bir problem yaşıyor gibi gözüküyor. imkanınız varsa usb ethernet kartı ile driver güncellemesi çekin, imkanınız yoksa offline driver pack kullanarak driver tanıtmaya çalışın.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,130
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Msi notebook Driver hatası

Şuan WiFi harici kablo ile ağ sorunu yaşıyor musunuz yoksa sadece WiFi üzerinde bir sorununuz mu var?
 
KS

SanSPeuR

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
10 Ara 2021
Mesajlar
5
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
RE: Cvp: Msi notebook Driver hatası

ugur.gozaydin' Alıntı:
 şu bağlantıdan indirip kurmayı dener misiniz.
Sorun wifi değil sorun sürücüler düzgün çalışmıyor steam microsoft store ve birsürü uygulama internet erişimine izin vermiyor malesef.Ve windows 10 yüklemek istiyorum ondada iso dosyasını indirmiyor mesela ama internet üzerinden indirme olunca sorun olmuyor.
 

ugur.gozaydin

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
41,834
Tepki
4,130
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Cvp: Msi notebook Driver hatası

Aşağıdaki işlemleri uygulayıp sistemi yeniden başlatın ve ilk önce Windows güncellemelerine bakın. Eğer varsa güncelleme yapın yoksa test edin.


İnternet ayarlarını sıfırlamak;
  • @echo off
  • netsh winsock reset
  • netsh winhttp reset proxy
  • netsh int ip reset a.txt
  • ipconfig /release
  • ipconfig /flushdns
  • ipconfig /renew
  • ipconfig /registerdns
  • netsh advfirewall reset
  • netsh int tcp set global autotuninglevel=normal
  • netsh interface tcp set heuristics disabled
Sistem kalıntıları temizlemek;
  • @echo off
  • del /s /f /q "%userprofile%\Recent\"*.*
  • del /s /f /q "C:\Windows\Prefetch\"*.*
  • del /s /f /q "C:\Windows\Temp\"*.*
  • del /s /f /q "%userprofile%\appdata\local\temp\"*.*
  • exit
Bu yukarıdaki işlemleri birkaç yöntem yapabilirsiniz.
  1. Yöntem (İkisi için): Not Defterini açın ve yukarıdaki @echo off ve exit dahil kodların tamamını yazın yada kopyalayın. Daha sonra Dosya > Kaydet deyip Masaüstünü seçin ve Kayıt türü ayarını Tüm dosyalar yapın. Daha sonra dosyaya bir isim verin. Örneğin Reset.bat olabilir. Burada Reset dosya adı .bat dosya tipi oluyor. Daha sonra Kaydet deyin. Bu oluşan dosyayı masaüstünde bulup sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştıracaksınız. Siyah DOS ekranı açılacak temizleme işlemi tamamlanacak ve kapanacak. Eğer bir onay vs. isterse yada bir işlem çok uzun sürerse bir tuşa basıp geçebilirsiniz. İşlemler tamamlanıp siyah pencere kapanınca sistemi yeniden başlatıp ağın gelmesini bekleyin.
  2. Yöntem (Sadece kalıntı temizlemek için): Başlata CMD yazın ve Komut İstemini Yönetici Olarak Çalıştırın. Açılan siyah pencerede taskkill /f /im explorer.exe komutunu yazın ve ENTER tuşuna basın. Tüm masaüstü siyaha bürünecek korkmayın. Sonrasında yukarıdaki kod bloğundan @echo off ve exit hariç arasında olan kodları satır satır yazıp her satır sonrasında ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Daha sonrasında masaüstünü geri getirmek için explorer.exe yazın ve ENTER tuşuna basın. Kodları yazdığınız pencereyi kapatmak için exit yazıp ENTER tuşuna basın yada direkt pencereyi X butonundan kapatın.
  3. Yöntem (İnternet sıfırlama için) @echo off ve exit hariç arasında olan kodları satır satır yazıp her satır sonrasında ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin.
Windows sorunlarını giderme:
  • Komut İstemi ekranında ilk önce DISM /Online /Cleanup-Image /CheckHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basıp işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth komutunu girin ve ENTER tuşuna basın tekrar ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Sonra yine aynı pencereye DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth komutunu girin ENTER tuşuna basın ve işlemin tamamlanmasını bekleyin. Son olarak aynı pencereye SFC /scannow komutunu girip ENTER tuşuna basıp son işlemin tamamlanmasını bekleyin ve tamamlanınca pencereyi kapatabilirsiniz. Sistemi yeniden başlatıp sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
 
KS

SanSPeuR

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
10 Ara 2021
Mesajlar
5
Tepki
0
Konum
34 | İstanbul Avrupa
elinizden geleni yaptınız yarın teknik servise götürücem son çare yada yetkililerden birine anydesk yada team wiewer bağlanabilirse çok iyi olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst