- Katılım
- 29 Eki 2022
- Mesajlar
- 17,119
- Tepki
- 4,269
Taner aydos ve ismail abiye durumu ilettimTeşekkürler , umarım
Taner aydos ve ismail abiye durumu ilettimTeşekkürler , umarım
TeşekkürlerTaner aydos ve ismail abiye durumu ilettim
faturada tek ürün gözüktüğü için değişim veya herhangi bir işlem yapılırsa bütün ürünlerin ellerinde olması gerektiğini söylediler , demonte olduğunu da özellikle söyledim çok çözüme kavuşcağa benzemiyor kestim ben ümidi ama hayırlısı
Çalışanlar , müşteri hizmetleri dahil kimseye sinirimi yansıtmamaya çalıştım hep uygun dille dile getirdim çünkü onlara yüklenmenin anlamı yok , iade de etmeyi hiç istemiyorum sistem uygun fiyata denk geldi ve 3 haftadır uğraşıyorum bi karşılığı olması gerekmiş gibi hissediyorumO biraz sizi iadeden vazgeçirmek için söylenmiş gibi duruyor. Sosyal medyada mağduriyetinizi uygun bir üslupla paylaşırsanız işler değişebilir![]()
Kasa bugün elime ulaştı süreç gereksiz çok uzayıp 2.5 ayı buldu , zorlu olsa da sorun çözüldüOlayda son durum nedir acaba? Mağduriyetiniz giderildi mi?