- Katılım
- 29 Eki 2022
- Mesajlar
- 16,867
- Tepki
- 4,221
Taner aydos ve ismail abiye durumu ilettimTeşekkürler , umarım
Taner aydos ve ismail abiye durumu ilettimTeşekkürler , umarım
TeşekkürlerTaner aydos ve ismail abiye durumu ilettim
faturada tek ürün gözüktüğü için değişim veya herhangi bir işlem yapılırsa bütün ürünlerin ellerinde olması gerektiğini söylediler , demonte olduğunu da özellikle söyledim çok çözüme kavuşcağa benzemiyor kestim ben ümidi ama hayırlısı
Çalışanlar , müşteri hizmetleri dahil kimseye sinirimi yansıtmamaya çalıştım hep uygun dille dile getirdim çünkü onlara yüklenmenin anlamı yok , iade de etmeyi hiç istemiyorum sistem uygun fiyata denk geldi ve 3 haftadır uğraşıyorum bi karşılığı olması gerekmiş gibi hissediyorumO biraz sizi iadeden vazgeçirmek için söylenmiş gibi duruyor. Sosyal medyada mağduriyetinizi uygun bir üslupla paylaşırsanız işler değişebilir
Kasa bugün elime ulaştı süreç gereksiz çok uzayıp 2.5 ayı buldu , zorlu olsa da sorun çözüldüOlayda son durum nedir acaba? Mağduriyetiniz giderildi mi?