Türk Telekom Hız düşüklüğü

AliCuhadar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Tem 2022
Mesajlar
152
Tepki
21
Merhaba arkadaşlar son 10 gündür internetim gereğinden fazla yavaş çalışıyo googleda bir arama bilr yspılmıyo bu konuyuda mobil veriden yaziyorum başka türlü site açılmıyo bilr bunu nasıl çözerim
 

Syqex

Moderatör
Moderatör
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,154
Tepki
5,166
Konum
26 | Eskişehir
Müşteri hizmetlerini aradınız mı ? Genel olarak bir düşüklük olabilir veya bazen siz aradığınızda düzeltiyorlar yada modemi kapatın açın falan bir resetlemeyi deneyin.
 

S C O

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
2,875
Tepki
1,148
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Aynı Ağa Bağlı Çok Fazla Cihaz Olabilir.
Ağ Bağdaştırıcısını Güncellemek Gerekebilir.
Görev Yöneticisini Kullanarak İnternete Bağlı Uygulamaları Kontrol Edin.
Modemi Resetlemeyi Deneyin.
Bağlantı Kanalınızı Değiştirin.
 

CenGizz

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
14 Ağu 2022
Mesajlar
38
Tepki
5
Valla bende de öyle hacı. 75mbps Sınırsız Fiber kullanıyorum. Birkaç gündür, yaklaşık 1 haftadır hız bayağı düşmüş durumda. Modem salonda, kendi odamdan zor çekiyo yani. Arada bağlantı kopuyor hatta. 1-2 gündür normal gibi. Sözleşme seneye bitiyor, bir daha geçmeyeceğim Türk Telekom. Müşteri hizmetlerini aradık birkaç kere. Paketimiz 75mbps olmasına rağmen modemin yanından 45 mbps alıyorduk. Kaç tane cihazın bağlı olduğuna aldar söyledi. Kapatıp açın falan dedi. Yaptık. Yine aynıydı. Hatta bazen 10mbpsye kadar bile düştüğü olmuştu mutfakta. Mutfak da salonun dibinde ha. Odamdan da 1 ya da 2 mbps yi falan da gördüm. Gerçekten rezalet. Çözmek pek mümkün değil galiba :D
 
KS

AliCuhadar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Tem 2022
Mesajlar
152
Tepki
21
Müşteri hizmetlerini aradınız mı ? Genel olarak bir düşüklük olabilir veya bazen siz aradığınızda düzeltiyorlar yada modemi kapatın açın falan bir resetlemeyi deneyin.
Müşteri hizmetlerinin çok yardımcı olacağını düşünmüyorum o yüzden aramadım hocam Modemide çok kez tekrarladım
 
KS

AliCuhadar

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
15 Tem 2022
Mesajlar
152
Tepki
21
Valla bende de öyle hacı. 75mbps Sınırsız Fiber kullanıyorum. Birkaç gündür, yaklaşık 1 haftadır hız bayağı düşmüş durumda. Modem salonda, kendi odamdan zor çekiyo yani. Arada bağlantı kopuyor hatta. 1-2 gündür normal gibi. Sözleşme seneye bitiyor, bir daha geçmeyeceğim Türk Telekom. Müşteri hizmetlerini aradık birkaç kere. Paketimiz 75mbps olmasına rağmen modemin yanından 45 mbps alıyorduk. Kaç tane cihazın bağlı olduğuna aldar söyledi. Kapatıp açın falan dedi. Yaptık. Yine aynıydı. Hatta bazen 10mbpsye kadar bile düştüğü olmuştu mutfakta. Mutfak da salonun dibinde ha. Odamdan da 1 ya da 2 mbps yi falan da gördüm. Gerçekten rezalet. Çözmek pek mümkün değil galiba :D
Ya bazen geliyo bazen gidiyo internet cok gıcık edici
 

Syqex

Moderatör
Moderatör
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,154
Tepki
5,166
Konum
26 | Eskişehir
Müşteri hizmetlerinin çok yardımcı olacağını düşünmüyorum o yüzden aramadım hocam Modemide çok kez tekrarladım
Bende aynı sıkıntıyı yaşadım hatta gelip direk internet kablomuzu kestiler her gün müşteri hizmetlerini 10 kere falan arıyorduk 1 ay sonra kabloyu kesen adam geldi yaptı. İlgilenmiyorlar ama arada bilgili birine denk gelirseniz yardımcı oluyor.
 

S C O

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
2,875
Tepki
1,148
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Bende aynı sıkıntıyı yaşadım hatta gelip direk internet kablomuzu kestiler her gün müşteri hizmetlerini 10 kere falan arıyorduk 1 ay sonra kabloyu kesen adam geldi yaptı. İlgilenmiyorlar ama arada bilgili birine denk gelirseniz yardımcı oluyor.
Aynı Sorun Bende Vardı, Kardeşim Aradım Müşteri Hizmetlerini Durumu Anlatım Kadın Bana Dedi Ki " Modem Fişe Taktınız " Mı? Dedi Diyecektim Orda " Çok Zekisiniz Nasıl Aklınıza Geldi " Diye Vazgeçtim.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Syqex

Moderatör
Moderatör
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,154
Tepki
5,166
Konum
26 | Eskişehir
Aynı Sorun Bende Vardı, Kardeşim Aradım Müşteri Hizmetlerini Durumu Anlatım Kadın Bana Dedi Ki " Modem Fişe Taktınız " Mı? Dedi Diyecektim Orda " Çok Zekisiniz Nasıl Aklınıza Geldi " Diye Vazgeçtim.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Babamın ciddi şekilde kavga ettiği çok oldu ama ilgilenmiyorlar. Her aradığım kayıt oluşturdum diyor başka yapılacak bir şey yok ekip bakacak diyor. 1 Ay geçti ve kablo kesik diyoruz ne ekibi gelin bağlayın şunu bitsin ama anlamıyorlar işte. Ben orada müşteri hizmeti olarak çalışsam internetten bakar daha çok bilgili olurdum. Birde sorsan okul okumuş insanlar.
 

S C O

Sözü Geçen
Sözü Geçen
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
2,875
Tepki
1,148
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Babamın ciddi şekilde kavga ettiği çok oldu ama ilgilenmiyorlar. Her aradığım kayıt oluşturdum diyor başka yapılacak bir şey yok ekip bakacak diyor. 1 Ay geçti ve kablo kesik diyoruz ne ekibi gelin bağlayın şunu bitsin ama anlamıyorlar işte. Ben orada müşteri hizmeti olarak çalışsam internetten bakar daha çok bilgili olurdum. Birde sorsan okul okumuş insanlar.
Hiç Sorma Kardeşim
 

Arthemis.

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
29 Tem 2022
Mesajlar
397
Tepki
153
Valla bende de öyle hacı. 75mbps Sınırsız Fiber kullanıyorum. Birkaç gündür, yaklaşık 1 haftadır hız bayağı düşmüş durumda. Modem salonda, kendi odamdan zor çekiyo yani. Arada bağlantı kopuyor hatta. 1-2 gündür normal gibi. Sözleşme seneye bitiyor, bir daha geçmeyeceğim Türk Telekom. Müşteri hizmetlerini aradık birkaç kere. Paketimiz 75mbps olmasına rağmen modemin yanından 45 mbps alıyorduk. Kaç tane cihazın bağlı olduğuna aldar söyledi. Kapatıp açın falan dedi. Yaptık. Yine aynıydı. Hatta bazen 10mbpsye kadar bile düştüğü olmuştu mutfakta. Mutfak da salonun dibinde ha. Odamdan da 1 ya da 2 mbps yi falan da gördüm. Gerçekten rezalet. Çözmek pek mümkün değil galiba :D
Hocam aynı rezalet durum bendede var müşteri hizmeti cart curtla hiç olmuyor altyapılı bölgede oturuyorum aynı şekilde türk telekomun fiber interneti var bendede masaüstü pc de downald 50 70 lere kadar geliyor yt de orda burda gayet iyi hızlı ama laptop ve mobil cihazlardan bağlandığımda rezalet şekilde yavaşlıyor downald 10 15 arasına düşüyor ben baya uğraştım onla modemden kabloya herşeyi yeniledik evi taşırken bizimde salonda modem modemin dibinde telefonla laptopla yapıyorum 10 15 20 max oluyor dediğin gibi kendi odama girince 2 3 çubuk arası çekiyor mesafesi olduğuna ben durumu şöyle çözebildim ancak masaüstü pc min yanına bi mini kutuda sinyal güç müç bişiler hızlandırıcı şeyler oluyor isimlerini unuttum onlardan aldım onlarında modem gibi web paneli var ordan onu aktifledim ayarını yaptım sonra laptop tel v.s den o mini kutuya bağlandım o rezalet yavaş sorun ortadan kalktı ama internet hızı mobil cihazlarda v.s aynı kalıyor öyle pek fazla etkilemiyor + benim paketimde pek yüksek değil ondan ben böyle çözebildim en fazla sözleşmeniz bittiği anda ama kesinlikle değiştirmenizi öneririm.

Firmayı kötüleme amacı ile demiyorum kesinlikle yanlış anlaşılmasın yaşadığım sorunları demek ama hakkım o durumda uğraşırken ilk başta internete bakmaya geldiklerinde adamlar dalga geçer gibi ellerinde bi telefonda uygulaması gibi bişeyi var ondan bizim netin hızını başta paketin son desteklediği downalda ayarladı speedtest yaptı sorun yok taki hala mobil cihazlarda yt vs çok yavaş. sorun yok dedi adam evden çıkarken o uygulamasına yine girdi downaldımı düşürdüğünü gördüğüm an hayal kırıklığına uğradım personelin yaptığı şeyemi yanıyım yoksa tekrar müşteri hizmetlerine deyip böyle böyle olduğunamı yanayım ve hiç doğru düzgün ilgilenmediklerinemi kafayı yoruyum bilememiştim ama extra para koparma taktiği yapıyorlar olabilir o mağna ile paket yükselticez ++ adamlar daha fazla para alcak 50 ise 70 olcak downald cart curt anca öyle çözülcek filan fistan 1 kere olsa neyse dicemde eskidende aynı şeyleri 2 3 defa daha yaşadığıma artık sorunu onlara bırakmak istemiyorum kendim çözüyorum sorunum yok zaten şuan sadece o uğraştırdıkları şeyler yoruyor o kadar.

İnternetin 2 3 saniyeline kopma şeyinide webden modemin paneline girin kanal ayarlarını düzgünce ayarlayın kendi netinize göre anca öyle düzeliyor benimde gidiyordu öyle baya ayar yaptıktan sonra hiç gitmedi daha.

Son olarakta dalgalanmalardanda bazen düşme olabiliyor öyle durumlarda modemi 2 3 defa resleyin ben mobil cihazda 15 20 diyorum downaldı demin baktım 30 lardaydı ama 2 3 gün sonra tekrar dalgalanma v.s olsun yine düşüyor onlarıda takip etmek gerekir ben takip etmeden direk anlıyorum resliyorum sonrada sorunum kalmıyor.

Sizin yapıcağınız 1. olarak müşteri hizmeti cart curtu baya bi peşini kovalayıp halletirmek yada o dediğim zımbırtıdan alıp onla kurtulmaya çalışın ama eninde sonunda her türlü o müşteri hizmetinin elinde bitiyor misal başka odaya geçince ben o mini zımbırtıdan tel laptop v.s bağlantıyı kesip normal modemin ağına bağlanıyorum yt cart curt v.s de yavaş olmuyor umarım en kısa sürede çözersiniz gerçekten nalet bi durum.
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst