- Katılım
- 15 Tem 2022
- Mesajlar
- 155
- Tepki
- 21
Merhaba arkadaşlar son 10 gündür internetim gereğinden fazla yavaş çalışıyo googleda bir arama bilr yspılmıyo bu konuyuda mobil veriden yaziyorum başka türlü site açılmıyo bilr bunu nasıl çözerim
Müşteri hizmetlerinin çok yardımcı olacağını düşünmüyorum o yüzden aramadım hocam Modemide çok kez tekrarladımMüşteri hizmetlerini aradınız mı ? Genel olarak bir düşüklük olabilir veya bazen siz aradığınızda düzeltiyorlar yada modemi kapatın açın falan bir resetlemeyi deneyin.
Ya bazen geliyo bazen gidiyo internet cok gıcık ediciValla bende de öyle hacı. 75mbps Sınırsız Fiber kullanıyorum. Birkaç gündür, yaklaşık 1 haftadır hız bayağı düşmüş durumda. Modem salonda, kendi odamdan zor çekiyo yani. Arada bağlantı kopuyor hatta. 1-2 gündür normal gibi. Sözleşme seneye bitiyor, bir daha geçmeyeceğim Türk Telekom. Müşteri hizmetlerini aradık birkaç kere. Paketimiz 75mbps olmasına rağmen modemin yanından 45 mbps alıyorduk. Kaç tane cihazın bağlı olduğuna aldar söyledi. Kapatıp açın falan dedi. Yaptık. Yine aynıydı. Hatta bazen 10mbpsye kadar bile düştüğü olmuştu mutfakta. Mutfak da salonun dibinde ha. Odamdan da 1 ya da 2 mbps yi falan da gördüm. Gerçekten rezalet. Çözmek pek mümkün değil galiba![]()
Yapacak bir şey yok. Hem fiyatlar pahalı hem de TR altyapısı kötü. Nasıl iş anlamadım.Ya bazen geliyo bazen gidiyo internet cok gıcık edici
Bende aynı sıkıntıyı yaşadım hatta gelip direk internet kablomuzu kestiler her gün müşteri hizmetlerini 10 kere falan arıyorduk 1 ay sonra kabloyu kesen adam geldi yaptı. İlgilenmiyorlar ama arada bilgili birine denk gelirseniz yardımcı oluyor.Müşteri hizmetlerinin çok yardımcı olacağını düşünmüyorum o yüzden aramadım hocam Modemide çok kez tekrarladım
Aynı Sorun Bende Vardı, Kardeşim Aradım Müşteri Hizmetlerini Durumu Anlatım Kadın Bana Dedi Ki " Modem Fişe Taktınız " Mı? Dedi Diyecektim Orda " Çok Zekisiniz Nasıl Aklınıza Geldi " Diye Vazgeçtim..Bende aynı sıkıntıyı yaşadım hatta gelip direk internet kablomuzu kestiler her gün müşteri hizmetlerini 10 kere falan arıyorduk 1 ay sonra kabloyu kesen adam geldi yaptı. İlgilenmiyorlar ama arada bilgili birine denk gelirseniz yardımcı oluyor.
Babamın ciddi şekilde kavga ettiği çok oldu ama ilgilenmiyorlar. Her aradığım kayıt oluşturdum diyor başka yapılacak bir şey yok ekip bakacak diyor. 1 Ay geçti ve kablo kesik diyoruz ne ekibi gelin bağlayın şunu bitsin ama anlamıyorlar işte. Ben orada müşteri hizmeti olarak çalışsam internetten bakar daha çok bilgili olurdum. Birde sorsan okul okumuş insanlar.Aynı Sorun Bende Vardı, Kardeşim Aradım Müşteri Hizmetlerini Durumu Anlatım Kadın Bana Dedi Ki " Modem Fişe Taktınız " Mı? Dedi Diyecektim Orda " Çok Zekisiniz Nasıl Aklınıza Geldi " Diye Vazgeçtim..![]()
![]()
Hiç Sorma KardeşimBabamın ciddi şekilde kavga ettiği çok oldu ama ilgilenmiyorlar. Her aradığım kayıt oluşturdum diyor başka yapılacak bir şey yok ekip bakacak diyor. 1 Ay geçti ve kablo kesik diyoruz ne ekibi gelin bağlayın şunu bitsin ama anlamıyorlar işte. Ben orada müşteri hizmeti olarak çalışsam internetten bakar daha çok bilgili olurdum. Birde sorsan okul okumuş insanlar.
Hocam aynı rezalet durum bendede var müşteri hizmeti cart curtla hiç olmuyor altyapılı bölgede oturuyorum aynı şekilde türk telekomun fiber interneti var bendede masaüstü pc de downald 50 70 lere kadar geliyor yt de orda burda gayet iyi hızlı ama laptop ve mobil cihazlardan bağlandığımda rezalet şekilde yavaşlıyor downald 10 15 arasına düşüyor ben baya uğraştım onla modemden kabloya herşeyi yeniledik evi taşırken bizimde salonda modem modemin dibinde telefonla laptopla yapıyorum 10 15 20 max oluyor dediğin gibi kendi odama girince 2 3 çubuk arası çekiyor mesafesi olduğuna ben durumu şöyle çözebildim ancak masaüstü pc min yanına bi mini kutuda sinyal güç müç bişiler hızlandırıcı şeyler oluyor isimlerini unuttum onlardan aldım onlarında modem gibi web paneli var ordan onu aktifledim ayarını yaptım sonra laptop tel v.s den o mini kutuya bağlandım o rezalet yavaş sorun ortadan kalktı ama internet hızı mobil cihazlarda v.s aynı kalıyor öyle pek fazla etkilemiyor + benim paketimde pek yüksek değil ondan ben böyle çözebildim en fazla sözleşmeniz bittiği anda ama kesinlikle değiştirmenizi öneririm.Valla bende de öyle hacı. 75mbps Sınırsız Fiber kullanıyorum. Birkaç gündür, yaklaşık 1 haftadır hız bayağı düşmüş durumda. Modem salonda, kendi odamdan zor çekiyo yani. Arada bağlantı kopuyor hatta. 1-2 gündür normal gibi. Sözleşme seneye bitiyor, bir daha geçmeyeceğim Türk Telekom. Müşteri hizmetlerini aradık birkaç kere. Paketimiz 75mbps olmasına rağmen modemin yanından 45 mbps alıyorduk. Kaç tane cihazın bağlı olduğuna aldar söyledi. Kapatıp açın falan dedi. Yaptık. Yine aynıydı. Hatta bazen 10mbpsye kadar bile düştüğü olmuştu mutfakta. Mutfak da salonun dibinde ha. Odamdan da 1 ya da 2 mbps yi falan da gördüm. Gerçekten rezalet. Çözmek pek mümkün değil galiba![]()