Türk Telekom ile yaşadığım Sorun

Eshabil

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
18
Tepki
2
Arkadaşlar size sorunumu kısaca özetlemeye çalışacağım
26 Kasım tarihinde internetimiz gitti aradığımızda genel arıza olduğu söylenip 30 Kasım tarihine kadar düzeltileceği söylendi
30 Kasım tarihinde aradığımızda ise 15 Aralığa kadar dediler
15 Aralıkta aradığımızda ise 30 Aralığa kadar diyorlar
şimdi size sorum şu ben bu türk telekomda daha yetkili birine nasıl ulaşabilirim il müdürlüğü de telefonlarını açmıyor bu sorun nasıl ve ne zaman düzelecek ilgileniyorlar mı belli değil dava fln açsam desem bir ton uğraş napacam ben
 

Çağdaş Işık

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
3 Ocak 2022
Mesajlar
13,400
Tepki
4,760
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Arkadaşlar size sorunumu kısaca özetlemeye çalışacağım
26 Kasım tarihinde internetimiz gitti aradığımızda genel arıza olduğu söylenip 30 Kasım tarihine kadar düzeltileceği söylendi
30 Kasım tarihinde aradığımızda ise 15 Aralığa kadar dediler
15 Aralıkta aradığımızda ise 30 Aralığa kadar diyorlar
şimdi size sorum şu ben bu türk telekomda daha yetkili birine nasıl ulaşabilirim il müdürlüğü de telefonlarını açmıyor bu sorun nasıl ve ne zaman düzelecek ilgileniyorlar mı belli değil dava fln açsam desem bir ton uğraş napacam ben
Hocam bende de aynısı oldu yaklaşık 3 ay internetim yoktu bari dedim internet verin internette vermediler.
 

Syqex

Moderatör
Moderatör
Katılım
16 Mar 2022
Mesajlar
14,154
Tepki
5,167
Konum
26 | Eskişehir
Aynı olayı yaşadık. Yapabileceğiniz tek şey cimere şikayet etmek çünkü sözleşmede 120 güne kadar hizmet vermeme hakları olduğu yazıyor sizde doğal olarak onu kabul ettiniz. Aynı şekilde sürekli ertelediler 1 ay internetimiz yoktu.
 

lckyvg

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
3,159
Tepki
1,303
Arkadaşlar size sorunumu kısaca özetlemeye çalışacağım
26 Kasım tarihinde internetimiz gitti aradığımızda genel arıza olduğu söylenip 30 Kasım tarihine kadar düzeltileceği söylendi
30 Kasım tarihinde aradığımızda ise 15 Aralığa kadar dediler
15 Aralıkta aradığımızda ise 30 Aralığa kadar diyorlar
şimdi size sorum şu ben bu türk telekomda daha yetkili birine nasıl ulaşabilirim il müdürlüğü de telefonlarını açmıyor bu sorun nasıl ve ne zaman düzelecek ilgileniyorlar mı belli değil dava fln açsam desem bir ton uğraş napacam ben
Bu gibi durumlarda sosyal medya üstünden sesinizi duyurmaya çalışmak daha etkili oluyor. Böyle durumda varsa hızlandırılıyor ya da ekstra çözüm sunabiliyorlar. Olmazsa hesabı dondurmayı talep edebilirsiniz.
 
KS

Eshabil

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
5 Eyl 2022
Mesajlar
18
Tepki
2
Hocam bende de aynısı oldu yaklaşık 3 ay internetim yoktu bari dedim internet verin internette vermediler.
Aynı olayı yaşadık. Yapabileceğiniz tek şey cimere şikayet etmek çünkü sözleşmede 120 güne kadar hizmet vermeme hakları olduğu yazıyor sizde doğal olarak onu kabul ettiniz. Aynı şekilde sürekli ertelediler 1 ay internetimiz yoktu.
Tam kafayı yemelik bir durum ama komşumuzda bile internet var ilçeye fiber kablo döşemeye çalışsalar bu kadar uzun sürmez

T
Bu gibi durumlarda sosyal medya üstünden sesinizi duyurmaya çalışmak daha etkili oluyor. Böyle durumda varsa hızlandırılıyor ya da ekstra çözüm sunabiliyorlar. Olmazsa hesabı dondurmayı talep edebilirsiniz.
Twitter üzerinden yapmıştım aramışlardı aynı şeyleri diyip durdular
 

yunusx36

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
3 Kas 2022
Mesajlar
8,819
Tepki
3,015
Konum
Türkiye Cumhuriyeti
Arkadaşlar size sorunumu kısaca özetlemeye çalışacağım
26 Kasım tarihinde internetimiz gitti aradığımızda genel arıza olduğu söylenip 30 Kasım tarihine kadar düzeltileceği söylendi
30 Kasım tarihinde aradığımızda ise 15 Aralığa kadar dediler
15 Aralıkta aradığımızda ise 30 Aralığa kadar diyorlar
şimdi size sorum şu ben bu türk telekomda daha yetkili birine nasıl ulaşabilirim il müdürlüğü de telefonlarını açmıyor bu sorun nasıl ve ne zaman düzelecek ilgileniyorlar mı belli değil dava fln açsam desem bir ton uğraş napacam ben
Atacağım mail adreslerine teker teker yaşadığınız sorunu aynı mesaj olarak yazın daha önce yaşadığım problemi bu şekilde çözmüştüm.

[email protected] [email protected] [email protected] [email protected]


Ek olarak twitterdan bu hesaba mesaj yazın Telekom yönetici kendisi.
@krc_ysf
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst