Arkadaşlar size sorunumu kısaca özetlemeye çalışacağım
26 Kasım tarihinde internetimiz gitti aradığımızda genel arıza olduğu söylenip 30 Kasım tarihine kadar düzeltileceği söylendi
30 Kasım tarihinde aradığımızda ise 15 Aralığa kadar dediler
15 Aralıkta aradığımızda ise 30 Aralığa kadar diyorlar
şimdi size sorum şu ben bu türk telekomda daha yetkili birine nasıl ulaşabilirim il müdürlüğü de telefonlarını açmıyor bu sorun nasıl ve ne zaman düzelecek ilgileniyorlar mı belli değil dava fln açsam desem bir ton uğraş napacam ben
26 Kasım tarihinde internetimiz gitti aradığımızda genel arıza olduğu söylenip 30 Kasım tarihine kadar düzeltileceği söylendi
30 Kasım tarihinde aradığımızda ise 15 Aralığa kadar dediler
15 Aralıkta aradığımızda ise 30 Aralığa kadar diyorlar
şimdi size sorum şu ben bu türk telekomda daha yetkili birine nasıl ulaşabilirim il müdürlüğü de telefonlarını açmıyor bu sorun nasıl ve ne zaman düzelecek ilgileniyorlar mı belli değil dava fln açsam desem bir ton uğraş napacam ben