Vodafone Ev İnterneti Hız Düşüşü

GhostLegend

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
16 Eki 2022
Mesajlar
19
Tepki
4
Merhaba. 3-4 gündür internet hızım 94Mbps'den 3Mbps'e düşüyor. Bugün saha ekipleri evime geldi ancak bir sorun bulamadılar. Akşam saat 7:00'yi geçtiği an internet durma noktasına geliyor. 1 Yıl tahhüt olduğu için cayma bedeli çıkaracaklar karşıma, yalnız son gelen düzenleme ile ISS firmaları tahhüt ettikleri hızları müşterilere sağlamıyorsa müşterilerin cayma bedeli ödemeden ayrılma hakkı var bildiğim kadarıyla. Her ihtimale karşı hız testlerinin ss'lerini ve videosunu aldım. Konu hakkında bilgisi olan varsa aydınlatabilirmi lütfen.
 

Ekli dosyalar

  • Hız Testi 1.png
    Hız Testi 1.png
    70.2 KB · Görüntüleme: 9
  • Hız Testi 2.png
    Hız Testi 2.png
    79.1 KB · Görüntüleme: 9

lckyvg

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
3,159
Tepki
1,303
Gelen ekip hız ve ping testi yaptı mı? Bazen bölgesel yoğunlukta olabiliyor. Biri şifrenizi verdiyseniz ya da kırdıysa sömürüyor olabilir, download ve upload oranlarına baktınız mı? Modemi düştüyse bu süreçte zarar görmüşte olabilir. Kabloları söküp tekrardan kontrol edip takmakta işe yarayabilir. Bunlarda işe yaramazsa sosyal medyadan iletişim kurmak süreci biraz hızlandırıyor.
 
KS

GhostLegend

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
16 Eki 2022
Mesajlar
19
Tepki
4
Gelen ekip hız ve ping testi yaptı mı? Bazen bölgesel yoğunlukta olabiliyor. Biri şifrenizi verdiyseniz ya da kırdıysa sömürüyor olabilir, download ve upload oranlarına baktınız mı? Modemi düştüyse bu süreçte zarar görmüşte olabilir. Kabloları söküp tekrardan kontrol edip takmakta işe yarayabilir. Bunlarda işe yaramazsa sosyal medyadan iletişim kurmak süreci biraz hızlandırıyor.
Hepsini kontrol ettik yine de bir çözüm bulamadık hocam. Ancak bu sabah Vodafone müşteri hizmetleri aradı, port değişikliği yapıldığını söylediler, bir daha böyle bir sorun olmayacağını da ayrıca belirttiler. Port değişikliğinin ne gibi bir faydası olacak bende bilemiyorum açıkcası.
 

lckyvg

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
20 Eyl 2022
Mesajlar
3,159
Tepki
1,303
Hepsini kontrol ettik yine de bir çözüm bulamadık hocam. Ancak bu sabah Vodafone müşteri hizmetleri aradı, port değişikliği yapıldığını söylediler, bir daha böyle bir sorun olmayacağını da ayrıca belirttiler. Port değişikliğinin ne gibi bir faydası olacak bende bilemiyorum açıkcası.
Port değişikliğinin etkisi çok oluyor hocam. Umarım tekrar yaşamazsınız.
 

yusacivelek

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
6 Kas 2022
Mesajlar
7
Tepki
0
Konum
41 | Kocaeli
Bu problem vodafonenin sunucuları ile alakalı bir problem. Aboneliğinizi yeni porta taşımaları hattınızın yeni tanımlarla size yönlendirilmesidir. Bu yeni tanım ile probleminizin çözüleceğini düşünüyorum. ISS firmaları taahhüt ettiği internet hızlarını vermek zorunda fakat ISS firmalarında şöyle bir ayrım var. Örneğin 100 TL'ye 100 mbps'e kadar paket var, ayrıca 300 TL'ye 100 mbps sabit paket var. Bu ayrımı kaçırmayın lütfen 100 mbps sabit paket aldıysanız size sürekli stabil 100 mbps internet sağlamak zorunda. Fakat 100 mbps'e kadarsa size bunu 50 mbps bile sağlasa kural bozulmuyor. Muhtemelende sizin paketiniz de 100 mbps'e kadar bir pakettir.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst