Yardım Wraith Teknik Servis Sorunu Ne Yapmam Lazım

kadir cann

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2024
Mesajlar
293
Tepki
31
Arkadaşlar wraith üzerinden fantech helios 2 pro mouse aldım buraya sorarak mouseye 1 yıl olmadı gıcırdamalar başladı bende garantiye gönderdim fakat sitelerinde kullanıcı hatasından kaynaklanmayan durumlarda bire bir değişim yazısı yer alıyor
Benim mousemi tamir etmişler bende değişim talep ettim mousede sıkıntı yok diyerek gönderim yapacağız diyorlar
Ve ardınada bu durumun tekrar yaşanacağını tekrardan ayarlama ve tamir yapılması gerektiğini yazmışlar ne yapmam lazım yardım edin

@Sahuraka
 

Arthur Morgan

Co Admin
Co Admin
Katılım
10 Ara 2021
Mesajlar
5,290
Tepki
2,039
Konum
34 | İstanbul Anadolu
Genelde belirli bir süre vardır tamir için o süre zarfı içerisinde tamir edilmezse değişim sağlanır. Ancak dediginiz gibi sitede birebir değişim yazıyorsa direkt değiştirmeleri lazım, garanti belgesinde detaylar bulunuyordur kontrol etmenizi öneririm.
 
KS

kadir cann

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2024
Mesajlar
293
Tepki
31
Genelde belirli bir süre vardır tamir için o süre zarfı içerisinde tamir edilmezse değişim sağlanır. Ancak dediginiz gibi sitede birebir değişim yazıyorsa direkt değiştirmeleri lazım, garanti belgesinde detaylar bulunuyordur kontrol etmenizi öneririm.
Hocam bakarmısınız
 

Ekli dosyalar

  • IMG_9791.jpeg
    IMG_9791.jpeg
    70.7 KB · Görüntüleme: 15
KS

kadir cann

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2024
Mesajlar
293
Tepki
31
Teknik servis desteği sağlanmış o sebeple değişim yapılmamış.
Ama hocam bu sorun tekrardan olacak demişler tekrardan gerekli kontrollerin sağlanması click ayaru vs yapılması gerekir demişler bu çok saçma değil mi garantisi bitince ne olacak
 

S C O

Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
Ayın Üyesi
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
3,378
Tepki
1,258
Ama hocam bu sorun tekrardan olacak demişler tekrardan gerekli kontrollerin sağlanması click ayaru vs yapılması gerekir demişler bu çok saçma değil mi garantisi bitince ne olacak
Evet, tam olarak söylediğin gibi, bu durum çok saçma ve kabul edilemez.
Hatta teknik olarak değil, hukuki olarak da
sorumluluğu üreticiye/ithalatçıya yükleyen bir durum. Aslında bu olay

Elbete garantisi bittince, Sorunun tekrar edeceğini kabul ediyorlar ama garanti süresi bitince sorumluluk almayacaklarda.

Ya ürünü ücretli servise göndereceksin yada ya da çöpe atacaksın ve bu durum da tüketici hakkını ihlal eden, yanıltıcı satış anlamına gelen bir durum şeklinde olur.
 
KS

kadir cann

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2024
Mesajlar
293
Tepki
31
Evet, tam olarak söylediğin gibi, bu durum çok saçma ve kabul edilemez.
Hatta teknik olarak değil, hukuki olarak da
sorumluluğu üreticiye/ithalatçıya yükleyen bir durum. Aslında bu olay

Elbete garantisi bittince, Sorunun tekrar edeceğini kabul ediyorlar ama garanti süresi bitince sorumluluk almayacaklarda.

Ya ürünü ücretli servise göndereceksin yada ya da çöpe atacaksın ve bu durum da tüketici hakkını ihlal eden, yanıltıcı satış anlamına gelen bir durum şeklinde olur.
Hocam yardım edin ne yapmam lazım kafayı yicem sabahtam beri başım ağrdı şikayet var a falan yazdım iletildi

Evet, tam olarak söylediğin gibi, bu durum çok saçma ve kabul edilemez.
Hatta teknik olarak değil, hukuki olarak da
sorumluluğu üreticiye/ithalatçıya yükleyen bir durum. Aslında bu olay

Elbete garantisi bittince, Sorunun tekrar edeceğini kabul ediyorlar ama garanti süresi bitince sorumluluk almayacaklarda.

Ya ürünü ücretli servise göndereceksin yada ya da çöpe atacaksın ve bu durum da tüketici hakkını ihlal eden, yanıltıcı satış anlamına gelen bir durum şeklinde olur.
Bana ürünü geri göndereceklerini söylediler peki ben bu durumda teslim almazsam ne yaşarım veya teslim alıp geri göndersem olur mu

Evet, tam olarak söylediğin gibi, bu durum çok saçma ve kabul edilemez.
Hatta teknik olarak değil, hukuki olarak da
sorumluluğu üreticiye/ithalatçıya yükleyen bir durum. Aslında bu olay

Elbete garantisi bittince, Sorunun tekrar edeceğini kabul ediyorlar ama garanti süresi bitince sorumluluk almayacaklarda.

Ya ürünü ücretli servise göndereceksin yada ya da çöpe atacaksın ve bu durum da tüketici hakkını ihlal eden, yanıltıcı satış anlamına gelen bir durum şeklinde olur.
Wraith e güvendim aldım birde burdaki arkadaşlar önermişti direk fantech helios 2 ve 2 pro önerdiler ben hayatımda hiç böyle bi marka duymadım buradaki arkadaşlar iyi diyince güvenip aldım pişman oldum 😔

Evet, tam olarak söylediğin gibi, bu durum çok saçma ve kabul edilemez.
Hatta teknik olarak değil, hukuki olarak da
sorumluluğu üreticiye/ithalatçıya yükleyen bir durum. Aslında bu olay

Elbete garantisi bittince, Sorunun tekrar edeceğini kabul ediyorlar ama garanti süresi bitince sorumluluk almayacaklarda.

Ya ürünü ücretli servise göndereceksin yada ya da çöpe atacaksın ve bu durum da tüketici hakkını ihlal eden, yanıltıcı satış anlamına gelen bir durum şeklinde olur.
Anlattığım yazı bu şekilde tekrardan bu sorunun yaşanacağına dair
 

Ekli dosyalar

  • IMG_9802.jpeg
    IMG_9802.jpeg
    88.2 KB · Görüntüleme: 5
Son düzenleme:

S C O

Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
Ayın Üyesi
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
3,378
Tepki
1,258
Hocam yardım edin ne yapmam lazım kafayı yicem sabahtam beri başım ağrdı şikayet var a falan yazdım iletildi


Bana ürünü geri göndereceklerini söylediler peki ben bu durumda teslim almazsam ne yaşarım veya teslim alıp geri göndersem olur mu


Wraith e güvendim aldım birde burdaki arkadaşlar önermişti direk fantech helios 2 ve 2 pro önerdiler ben hayatımda hiç böyle bi marka duymadım buradaki arkadaşlar iyi diyince güvenip aldım pişman oldum 😔


Anlattığım yazı bu şekilde tekrardan bu sorunun yaşanacağına dair
Eğer teslim almasan onlar sana, Kargo ürünü teslim etmeye çalışır. Sen almazsan birkaç gün şubede bekler, sonra firmaya geri gönderilir. Aslında yapılacak çok bir şeyde yok.

Firma “müşteri teslim almadı” diyerek konuyu kapatmaya çalışabilirler hatta. Ayrıca ürünü görmeden şikâyet başvurusunda bulunduğunda, satıcı şöyle diyebilir “Ürünü teslim etmedik ki, nasıl şikâyet ediyor?” V.B çümleler kullana bilirler.

“Aynı hata tekrarlandı” diyerer Tüketici Hakem Heyeti’ne net bir başvuru yapabilirsin. En matıklısı ürünü teslim alamak olacak senin için ama aldığın zaman ürünü mutlaka.

-Açtığında mutlaka videoya çek. ''Sevis fışı, vs varsa video da göstermeye çalış.''
-Sorunun aynen devam ettiğini kanıtla veya zaten “ileride yine olacak” dediklerini referans göster.

Çokta yapılacak bir şey de kalmamış artık kardeşim, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmak olacak.
 

FatihS42

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
21 Nis 2025
Mesajlar
138
Tepki
40
Hocam bakarmısınız
Birebir değişim veya teknik destek sağlanır yazmışlar ya hocam birebir değişim yazmış olsaydı siz haklı olurdunuz. Mouse geldiğinde kontrol edin aynıysa tekrar yollarsınız değiştirmezlerse thh ye gidersiniz.
 
KS

kadir cann

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2024
Mesajlar
293
Tepki
31
Eğer teslim almasan onlar sana, Kargo ürünü teslim etmeye çalışır. Sen almazsan birkaç gün şubede bekler, sonra firmaya geri gönderilir. Aslında yapılacak çok bir şeyde yok.

Firma “müşteri teslim almadı” diyerek konuyu kapatmaya çalışabilirler hatta. Ayrıca ürünü görmeden şikâyet başvurusunda bulunduğunda, satıcı şöyle diyebilir “Ürünü teslim etmedik ki, nasıl şikâyet ediyor?” V.B çümleler kullana bilirler.

“Aynı hata tekrarlandı” diyerer Tüketici Hakem Heyeti’ne net bir başvuru yapabilirsin. En matıklısı ürünü teslim alamak olacak senin için ama aldığın zaman ürünü mutlaka.

-Açtığında mutlaka videoya çek. ''Sevis fışı, vs varsa video da göstermeye çalış.''
-Sorunun aynen devam ettiğini kanıtla veya zaten “ileride yine olacak” dediklerini referans göster.

Çokta yapılacak bir şey de kalmamış artık kardeşim, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmak olacak.
Hocam yani teslim alıp kullanıp aynı sorunu yaşadığımdamı şikayetçi olayım diyosunuz bide teslim almaktan başka çarem yok sanırım dediğinize göre
 

S C O

Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
Ayın Üyesi
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
3,378
Tepki
1,258
Hocam yani teslim alıp kullanıp aynı sorunu yaşadığımdamı şikayetçi olayım diyosunuz bide teslim almaktan başka çarem yok sanırım dediğinize göre
Maalesef, ama evet öyle aldığın sitede “Bire bir iade” gibi yazı yazılar hiç gördün mü? Birde.
 
KS

kadir cann

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
8 Nis 2024
Mesajlar
293
Tepki
31
Eğer teslim almasan onlar sana, Kargo ürünü teslim etmeye çalışır. Sen almazsan birkaç gün şubede bekler, sonra firmaya geri gönderilir. Aslında yapılacak çok bir şeyde yok.

Firma “müşteri teslim almadı” diyerek konuyu kapatmaya çalışabilirler hatta. Ayrıca ürünü görmeden şikâyet başvurusunda bulunduğunda, satıcı şöyle diyebilir “Ürünü teslim etmedik ki, nasıl şikâyet ediyor?” V.B çümleler kullana bilirler.

“Aynı hata tekrarlandı” diyerer Tüketici Hakem Heyeti’ne net bir başvuru yapabilirsin. En matıklısı ürünü teslim alamak olacak senin için ama aldığın zaman ürünü mutlaka.

-Açtığında mutlaka videoya çek. ''Sevis fışı, vs varsa video da göstermeye çalış.''
-Sorunun aynen devam ettiğini kanıtla veya zaten “ileride yine olacak” dediklerini referans göster.

Çokta yapılacak bir şey de kalmamış artık kardeşim, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmak olacak.
Tamam hocam videoya çekeceğim

Maalesef, ama evet öyle aldığın sitede “Bire bir iade” gibi yazı yazılar hiç gördün mü? Birde.
Bire bir değişim veya teknik servis desteği sağlanır yazısı vardı hocam

Maalesef, ama evet öyle aldığın sitede “Bire bir iade” gibi yazı yazılar hiç gördün mü? Birde.
Kutusu açılmamış ürünü 14 gün içinde iade alırız yazmışlar birde
 

S C O

Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
Ayın Üyesi
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
3,378
Tepki
1,258
Böyle yazı geldi hocam servisten
Ürün iade edilmemiş veya değiştirilmemiş; sadece onarım yapılmış. Teknik servis, arızayı çözüp test ettiklerini ve cihazın artık düzgün çalıştığını söylüyor.

Sadece bunu söylemişler sana kısa bir şekilde ben bunu anladım yani.
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst