Yeni Sistemimde Gereken Fps'i Alamıyorum..

monstaaa

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
22 Nis 2023
Mesajlar
5
Tepki
1
İyi günler. Yeni sıfır sistem topladım. i5 12400F işlemci RX 6600 GPU var. Fakat Valorant'da ki FPS'im 250 - 315 arası ve en yüksek ayarlarda ki değer bu. Evet gayet güzel bi fps değeri fakat youtube'ta aynı sistemde ve aynı grafik ayarlarında ortalama 345 fps alıyor yani 300'ün altına düştüğünü görmedim. Sizce bi sorun mu var yoksa ben birşeyi yanlış mı yaptım? Yardımcı olursanız sevinirim.

İ5 12400F
RX 6600
16 GB RAM 3200Mhz (2x8)
 

Sahuraka

Moderatör
Moderatör
Katılım
29 Eki 2022
Mesajlar
16,518
Tepki
4,151
İyi günler. Yeni sıfır sistem topladım. i5 12400F işlemci RX 6600 GPU var. Fakat Valorant'da ki FPS'im 250 - 315 arası ve en yüksek ayarlarda ki değer bu. Evet gayet güzel bi fps değeri fakat youtube'ta aynı sistemde ve aynı grafik ayarlarında ortalama 345 fps alıyor yani 300'ün altına düştüğünü görmedim. Sizce bi sorun mu var yoksa ben birşeyi yanlış mı yaptım? Yardımcı olursanız sevinirim.

İ5 12400F
RX 6600
16 GB RAM 3200Mhz (2x8)
Sıcaklık degerleride kaynaklar ayni şekilde videoda 3600mhz olmasıda etkendir yt dekiler tam net fps veremez
 

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Olurda oc işine girersen düzgün bir şekilde yap yoksa görüntüyü falan kaybedebilirsin yeni başıma geldi
bence oc ye gerek yok herşey için yeterli boş yere pc yi zorlamaya zarar vermeye ve de riske atmaya gerek yok
 
KS

monstaaa

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
22 Nis 2023
Mesajlar
5
Tepki
1
hocamımnda dediği gibi o anki sıcaklıklar ve ne kadar süredir pc nin çalıştığı ve en büyük etken aynı harita mı bunlarda bi et

hocamımnda dediği gibi o anki sıcaklıklar ve ne kadar süredir pc nin çalıştığı ve en büyük etken aynı harita mı bunlarda bi etkendir
Evet, Harita'dan Haritaya FPS değerlerinin değişkenlik gösterdiğini biliyorum. Özellikle DM girdim ve aynı harita denk geldiğinde takip ettim ama YT'de ki video'ya göre düşük değer alıyorum. Oynayışta bi sorun olmuyor kesinlikle ki zaten belirttiğim gibi 250 310 fps gayet makul benim için ama yine'de insan merak ediyor sebebini.

Olurda oc işine girersen düzgün bir şekilde yap yoksa görüntüyü falan kaybedebilirsin yeni başıma geldi
Yok hocam aman :) OC düşünmüyorum zaten beni'de aşar :D

sorun yok eski valorant dır izledigin video
15:04'ten itibaren bakabilirsin.

 

ardateo

Mahalle Bilgisayarcısı
Mahalle Bilgisayarcısı
Katılım
31 Tem 2022
Mesajlar
2,471
Tepki
857
Konum
Zonguldak
Evet, Harita'dan Haritaya FPS değerlerinin değişkenlik gösterdiğini biliyorum. Özellikle DM girdim ve aynı harita denk geldiğinde takip ettim ama YT'de ki video'ya göre düşük değer alıyorum. Oynayışta bi sorun olmuyor kesinlikle ki zaten belirttiğim gibi 250 310 fps gayet makul benim için ama yine'de insan merak ediyor sebebini.


Yok hocam aman :) OC düşünmüyorum zaten beni'de aşar :D


15:04'ten itibaren bakabilirsin.

hocam test 3ay önceye ait 3 ayda gelen güncelleme sayısı say say bitmez ondan dolayı biraz daha az fps alıyorsunuzdur
 
KS

monstaaa

Stajyer Üye
Stajyer Üye
Katılım
22 Nis 2023
Mesajlar
5
Tepki
1
hocam test 3ay önceye ait 3 ayda gelen güncelleme sayısı say say bitmez ondan dolayı biraz daha az fps alıyorsunuzdur
Yani normal diyorsunuz. Bu arada sıcaklıklarda hiç bir sorun yok çok defa kontrol ettim. Yük altında işlemci 65 derece'yi görüyor ekran kartı ise 60 derece
 

agathusia

Klavye Delikanlısı
Klavye Delikanlısı
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
993
Tepki
222
Konum
Edirne
İyi günler. Yeni sıfır sistem topladım. i5 12400F işlemci RX 6600 GPU var. Fakat Valorant'da ki FPS'im 250 - 315 arası ve en yüksek ayarlarda ki değer bu. Evet gayet güzel bi fps değeri fakat youtube'ta aynı sistemde ve aynı grafik ayarlarında ortalama 345 fps alıyor yani 300'ün altına düştüğünü görmedim. Sizce bi sorun mu var yoksa ben birşeyi yanlış mı yaptım? Yardımcı olursanız sevinirim.

İ5 12400F
RX 6600
16 GB RAM 3200Mhz (2x8)
aynı işlemci var bende de öyle
 

Şu anda bu konuyu okuyan kullanıcılar

Son mesajlar

Geri
Üst